Wannabe mama's! Deel 4

NEE niet wachten. aan je banner te zien, moet je aan het werk! Of is dat alweer gebeurd? Hihi.

Ben benieuwd hoe mijn cyclus het weer oppakt na de miskraam, misschien wel juist goed en is ie rond de 35 dagen :pray:

even dikke knuf voor lieke en nienke!! :-*

beppie hoe is het met jou?

Lieke, denk je er over over te stappen naar een ander ziekenhuis? Of schik je je in euh
 ‘je lot’ ? Lijkt me zó moeilijk
 :hug:

Nienke, je klinkt best positief, volgens mij heb je je heel goed voorbereid op de mk? Zodat de klap wat minder hard kwam? Al blijft het natuurlijk pijn doen

Ik hoop heel hard voor je dat je cyclus mee werkt. :hug:

Hier gaat alles goed. Sinds gister voel ik me eigenlijk weer heel lekker.

Niet meer moe, dat scheelt al de helft.

Misschien is het tijdelijk, maar ik geniet er met volle teugen van :mrgreen:

Hoe kan ik hier zo’n banner voor mijn cyclus aanmaken??

Dat kun je hier doen Dees:

http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/ticker_cyclus.htm

Beppie, voorlopig laat ik het maar zo. Die paar maanden kunnen we nog wel wachten en stiekem hopen we dat er voor die tijd een wonder gebeurt (al zei ik dit een half jaar terug ook).

Jij hebt niet zoveel kwaaltjes zo te horen? Dat is fijn, anders voel je je zo ellendig.

Nienke, ja normaal gesproken zou ik nu m’n eisprong moeten hebben, maar ik snap nu even niks meer van m’n cyclus. Heb nu al 3 dagen een dubieus positieve ovulatietest, dat wil zeggen alleen met ochtendurine is deze positief (en nee
 ik ben zeker niet zwanger). Verder heb ik af en toe een beetje bloedverlies, dat heb ik eigenlijk nooit. Dus of ik nu m’n eisprong heb
 geen idee. Ben wel ziek geweest en ben afgevallen dus dat zal wel invloed hebben denk ik.

We proberen natuurlijk wel te klussen. Ik zeg expres “proberen” want gisteravond deden we een poging :silenced: en toen werd natuurlijk net ons dochtertje wakker want die had koorts. Duss
toen ging het feest niet door.

Grappig dat je dat zegt Lieke, ik ben juist op het punt gekomen dat ik even geen ovu testen wil doen en de boel wil plannen, totdat de onderzoeken geweest zijn. Stel je voor dat we voor die tijd weer zwanger zijn, dan zit je eigenlijk weer in die stressige weken. Tenzij het allemaal heel lang gaat duren, dan ga ik wel weer aan het rekenen en plannen denk ik.

Tja ik voel me ook wel positief. Ik had een soort van rust over me heen in de cyclus dat ik zwanger werd. En eigenlijk is die er nog steeds. Ben niet meer zo onrustig en ben gewoon erg blij met wat ik al heb :inlove:

Alhoewel ik wel pissig kan worden op een collega die zegt: ach ja je bent ook nog geen 30!!! NEE en daar heb ik BEWUST voor gekozen!!!

adem in
adem uit

Gelukkig Beppie, voel je je lekker nu.

Gr. Nienke

Nienke, ja ik begrijp dat jullie je eerst op de onderzoeken richten. Hopelijk ondernemen ze snel actie!

Ik heb het al achter de rug, dus ja
 toch weer met testjes in de weer.

Oh
 en die opmerkingen af en toe, irritant hù! Ik werd ook wel een beetje pissig toen de gyn zei “ja mevrouw u bent nog geen 39”
 Grrrrrr.

Vandaag dag 4 met een positieve ovulatietest. Snap er niks meer van.

Heb deze hele cyclus niet getempt (geen zin in), alleen vanmorgen en m’n eisprong kan ik nog niet hebben gehad met zo’n lage temp.

Ook heb ik nog steeds spotting. Vreemd hoor :think: .

Nou, ik vind dat inderdaad zó onaardig!

Wat heeft leeftijd er nou mee te maken

Okee, los van het feit dat je minder vruchtbaar wordt na je 39ste, maar je wordt in principe al minder vruchtbaar na je 25ste!

Ik vind dat mensen daar te makkelijk over doen hoor!

Ik ben 25, en tegen mij zei ook iedereen die hoorde dat we verminderd vruchtbaar zijn; ach je bent nog lekker jong.

Ja lekker ja :? .

Maar ik wil ook graag jong moeder worden!

Lieke, wat een vreemde cyclus ja :shock:

Irritant dat je dan niet even een luikje open kan doen in je buik he! Om te kijken wat er in hemelsnaam aan de hand is

Nienke, fijn dat je er nu zo positief in staat! :thumbup: :smiley:

Lekker die instelling houden zo.

Lieke, heeeel vreemd. zelf geen idee hoe het kan dat je al 4 dagen een positieve ovutest hebt? ik kan maar 1 ding bedenken, maar ja, je zegt zelf dat dat niet kan.

Heb zelf ook nog ovu testen liggen. heeel veel van die goedkope en nog een paar digitale, maar die gebruik ik net als de vorige keer als de goedkope donkerder uitslaan. Maar nu nog niet hoor, misschien over een maandje ofzo.

Vanmorgen naar het zh geweest. Het vruchtje was weg, maar ja dat kon ook niet anders met die mini-weeen
ppppffffff.

Verder direct bloed geprikt voor het chromosomenonderzoek. Ze stelde voor om het over 3 maanden te doen, als ook het onderzoek voor stollingsafwijkingen wordt gedaan. Ja, hallo, waarom niet meteen? nou ze keek mee aan en zei: maar 3 maanden wachten is toch niet lang
 :shock: Ik zei: nou, ik vind het best lang anders. Ze bloosde er van en we mochten direct heen om bloed te prikken.

Tja, waarom niet, we waren er nu toch met z’n 2-en en je hoeft er niet nuchter voor te zijn.

Heb trouwens wel vitaminen gekocht. teunisbloemolie en zwanger worden vitaminen. Heb gelezen, dat extra vitaminen altijd goed is voor de eventuele aanleg van een vruchtje. Dus baat het niet, schaadt het niet

Nienke

Goed dat je er wat van hebt gezegd Nienke. Jullie nog 3 maanden onnodig laten wachten
 wat een onzin zeg :naughty: . Dat moeten ze toch begrijpen, dat je zo snel mogelijk wilt weten waar je aan toe bent.

Toch naar hù zo’n echo ook al weet je van tevoren wat je zult zien :hug: . Het is toch confronterend.

Vandaag dag 5 en weer een positieve test, met een megalage temperatuur. Heb eergisteren voor de zekerheid zo’n goedkoop dipstickje zwangerschapstest gedaan want je weet 't nooit natuurlijk, hartstikke negatief hoor. De eisprong wil niet doorzetten of zo, of ik heb deze keer helemaal geen eisprong, kan ook natuurlijk. :zzz:

ach ja, dat kan er ook nog bij Lieke :wall:

wat denken jullie, moet ik de gyn bellen omdat ik nu al 7 dagen smiley’s heb? (en zeker niet zwanger ben) of is dat overdreven?

Ja ik zou bellen Lieke, weet je waar je aan toe bent :hug:

Heb je zelf een idee waardoor het kan komen dan? Heb zelf geen idee welke oorzaken dit kan hebben, verstorting van de hormoonspiegel?

Nienke

weer even knuffelen met nienke en lieke :hug: :hug: :hug:

Lieke, ik zou denk ik wel bellen, nee heb je, ja kun je krijgen, toch?

Ben benieuwd of je inmiddels al antwoord hebt?

Lieke al gebeld?

Nienke

Lieke, heb ff gegoogled. En kan het zijn dat je eitje niet goed wilt springen omdat je te weinig hormoon (weet niet welke) aanmaakt en dat dat ook een reden kan zijn voor je vroege miskramen? Of is dat al getest waar ik het over heb?

Kan wel een verklaring zijn voor zoveel pos. ovutesten.

groetjes Nienke

Ik geloof dat ik de ovutest (gisteren na 9 dagen) eindelijk als negatief kan beschouwen. Maar geen eisprong dus deze keer want m’n temp is lager dan laag. Ik denk dat m’n hormoonhuishouding idd van slag is omdat ik ziek ben geweest, ben afgevallen of misschien wel door stress
 Geen idee.

Ik wacht nog even af of ik ongesteld word, als dat te lang duurt ga ik wel bellen met de poli.

Wat bij mij een keer is geprikt is de progesteronwaarde na de eisprong, verder niets. Ik heb nu labbriefjes liggen voor FSH, LH, progesteron, en ook hcg. Dat had wat mij betreft eerder bepaald kunnen worden maar goed. Eerst maar afwachten wanneer/of ik ongesteld word want pas in een nieuwe cyclus kan ik bloed laten prikken. Dat stomme gewacht ook, bah!