Wannabe mama's! Deel 4

neeee wat k.ut nienke :hug: :hug: heel veel sterkte :hug: :hug: :kaars:

Jeetje wat ontzettend k.ut het was je zo gegund

Het is echt k.u.t ja!!! we hadden na dat bloedverlies en de krampen niet veel hoop meer, maar het blijft k.u.t om zo’n vruchtje te zien wat eigenlijk niks meer is.

Heel gek, realiseer me vandaag hoeveel geluk ik heb met zo’n lieve man en dochter. Maar ik hoop zo dat ze niet alleen hoeft te blijven.

Moet ff nadenken of we onderzoeken willen. En of ik naar de afspraak van morgen wil. Ze moeten in het zh eerst weer een echo maken, voordat ik de tabletten krijg. Heb echt geen zin in weer een inwendige echo voor NIKS!

Nienke :cry:

Lieve Nien,

Ik heb zo met je te doen meid, kan wel met je meejanken, ik begrijp heel goed hoe dierbaar je mannetje en je mooie dochter je nu zijn ( altijd al maar nu zoveel meer ) en ik hoop met heel mijn hart dat er binnenkort een broertje of zusje mag komen die wel mag blijven.

Heel veel sterkte meissie, wat had ik graag in real nu ff een arm om je schouder geslagen. :hug:

Nienke :hug: ik heb er even geen woorden voor…

:hug: :hug: :hug:

Ik kan alleen maar schelden #&@&^$@$. Ongelovelijk dat het weer gebeurt.

:frowning:

NEE… ik dacht hier goed nieuws te lezen… en dat dit.

Dit kan toch niet waar zijn Nienke… Weer! :hug: :hug:

Ik ben sprakeloos.

Nienke :hug: :hug:

moest even aan je denken nienke… :hug: :hug: :hug: :hug:

het blijft gewoon ontzettend oneerlijk…

vind het wel fijn te zien dat er meerdere ex wannebemama’s je een steuntje in de rug geven! :inlove:

Ja echt ongelooflijk dat er zoveel mensen een berichtje schrijven, bedankt!

Zit hier nu om 4 uur 's nachts achter de computer. Heb gisteravond om 20:00 de tabletten ingebracht en om half drie zonet kwam het eerste al los. Daarna weer wat. En het blijft wat bloeden, dus ik blijf ff beneden. Heb ook wat krampen, het is een kleine bevalling haast.

Emotioneel gaat het wel aardig, het scheelt toch dat we er heel veel rekening mee hebben gehouden denk ik.

Mijn man wil graag de onderzoeken laten doen, dus daar laten we ons later over informeren. Ik ben altijd zo ingesteld dat het dan ook maar zo snel mogelijk moet gebeuren, weten we sneller hoe en wat. Op dit moment kan ik heel verdrietig worden als ik erover nadenk dat onze dochter alleen blijft :cry:

Nienke

nienke hoe is het nu met je? heb je nog een beetje kunnen slapen?

verstandig om die onderzoeken te laten doen… wij hebben destijds een chromosonenonderzoek laten doen, omdat ik ook 3x mk heb gehad. maar daar kwam niks uit. maar was ook niet meer bang voor de uitslag, omdat ik toen zwanger was van jayden…

je meisje zal echt ooit een brusje krijgen…

:hug: :-*

Oh… Nienke. Hoe gaat het nu? Heb je het ergste gehad?

Ik kan me je gevoel over komt er ooit een broertje/zusje zo goed voorstellen :hug: , ik voel nl. precies hetzelfde. "t is een rotgevoel en ook niet uit te leggen als je dat zelf niet meemaakt.

Laat inderdaad die onderzoeken maar doen, dan weet je in elk geval of er een reden is (en misschien een behandeling), anders blijft 't toch knagen.

Dikke knuffel :hug: .

Tja, het gaat op het moment wel. Ben alweer in mijn ritme van de alledaagse dingen. Maar ik merk wel dat veel mensen gewoon niet reageren op de miskraam. En ik snap best, wat moet je nu weer zeggen tegen ons. Maar ik denk ook dat ze niet weten wat voor impact het heeft. Ook gewoon naaste familie :shock: kan er niet bij.

Ligt het aan mij, of gaat het in GTST veeeeel over baby’s! :wall:

Nienke

:cry: :cry:

Lees af en toe nog even mee hier…

en Nienke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat ontzettend ((^$(*(&^$%#%% dat jullie dit weer moet gebeuren.

Echt heel veel sterkte. Zeker nu vanuit de omgeving het medeleven ook nog ver gezocht moet worden. Hopelijk vinden jullie veel steun bij elkaar!

Ik moet zeggen dat ik me erg bevoorrecht voel. Toch ben ik ook nog steeds een klein beetje angstig in een klein hoekje diep in mijn hart!

Ik duim voor Nienke en Lieke dat de volgende keer snel mag komen en de goede keer blijkt te zijn! Ik besef dat de wens voor een brusje net zo diep kan zijn als die voor een eerste kindje.

Oh Nien, dat is wel pijnlijk zeg als zelfs naaste familie zo reageert :hug: . Dat kun je al helemaal niet gebruiken nu.

Hopelijk gaat het een beetje met je.

Heb je al een afspraak met de gyn, of wacht je daar nog even mee?

Ik vind het echt heel erg voor je :hug: .

Ik mag a.s. dinsdagochtend naar de gyn en zoals het er nu naar uitziet zal ik alleen gaan want ons dochterje heeft nu weer oorontsteking dus iemand zal bij haar moeten blijven.

Mijn cyclus is nu ook even in de war, normaal gesproken had ik nu m’n eisprong ongeveer gehad, maar er is geen enkel teken van een nadere eisprong. Zal wel komen door het ziek zijn en de stress van de afgelopen weken :? .

Lieke, succes morgen. Ook met je dochtertje! Niet leuk dat ze steeds wat heeft. Laat je weten hoe het afgelopen is?

Nienke

Nou, voorlopig wordt er geen IUI gedaan. Ik was wel een beetje verbaasd. Omdat ik in juli nog zwanger ben geweest, en ik geen 39 jaar ben (belachelijk, maar goed) beginnen ze er pas aan 1 jaar na de miskraam. We moeten dus tot juli wachten voor er verdere stappen worden ondernomen. Wel heb ik weer labformuliertjes meegekregen zodat er nog een keer naar m’n hormoonwaardes kan worden gekeken.

Al met al moeten we dus voorlopig zelf verder aanmodderen :? .

pppffff, en dat jullie zo vaak miskramen hebben en al zolang bezig zijn is ook geen reden? Juli is nog zo lang :cry: :hug:

Nienke

Nou ja zeg, dat vind ik echt belachelijk!

Dat is pas écht met een kluitje het riet in gestuurd worden…

Wat idioot zeg…

Arme Lieke… ik vind het zo rot voor je!

:hug:

Ik snap er eerlijk gezegd ook niks van.

Ze (en dan bedoel ik de artsen) denken blijkbaar dat het ons nog wel gaat lukken. Ik ben zeer benieuwd want ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen meer in.

En we wachten… en wachten… en wachten… :zzz: .