wauw Nienke van harte gefeliciteerd met je positieve test, ik zou morgen gelijk bellen meis (heb ik toen ook gedaan)
Zal heel hard duimen dat het goed gaat
wow Nienke gefeleciteerd met je posi test! Ik blijf voor je duimen dat het nu echt goed mag gaan! Het is een spannende periode maar het zal hopelijk dit keer goed blijven gaan! Ik hoop het zo voor je
Hier alle testen gehad en 26 mei de uitslagā¦Dus gewoon afwachten. :shifty:
Leuk die banner Nienke :inlove:.
We hopen allemaal dat deze banner nog minstens 33 weken blijft staan!
Heel herkenbaar trouwens wat je zegt⦠Koffie drink ik al een jaar niet meer.
En als het echt raak is dan kan mān man seks voorlopig op zān buik schrijven :silenced: Ik weet wel dat het niet uit zou moeten maken, maar bij mij is het toch 2 x vlak daarna mis gegaan.
Ooooo ik zie nu pas een mooie foto!!
Nienke, hier gaan ook de duimen draaien hoor! Succes met spannende weken die komen gaan.
En meer kun je niet doen hoor meid. Je doet al alles om een miskraam te voorkomen :hug:
@Lieke74 wrote:
En als het echt raak is dan kan mān man seks voorlopig op zān buik schrijven :silenced: Ik weet wel dat het niet uit zou moeten maken, maar bij mij is het toch 2 x vlak daarna mis gegaan.
Nou ja, dat is al mislukt, maar ik moet zeggen dat ik er wel steeds bij nadacht :roll:

@nienke2 wrote:
@Lieke74 wrote:
Nou ja, dat is al mislukt, maar ik moet zeggen dat ik er wel steeds bij nadacht :roll:![]()
:mrgreen: Ach, het moet toch gevierd worden niet waar?
Ik moet nog 3/4 dagen wachten. Gisteren en vandaag was mān temp nog hoger dan de dagen ervoor, 37.2 (36.9 ervoor). Zou het wat betekenen :think: Denk het niet.
Ik wil je niet onnodig blij maken, maar een sprongetje kan ook een innesteling betekenen. Had ik ook met mijn 1e zwangerschap. Ik ga heeeeeel hard duimen :thumbup:
Nienke
Nienke, heb je al een echo gepland? Of een afspraak bij de vk?
Lieke,
Lieke, voor jou ook weer spannend
zou wat zijn als jullie nu ineens allebei samen zwanger zijn :inlove: :inlove:
Ja, dat zou wat zijn, en als we nou ook eens zwanger bleven! Ik hoop het nog steeds. duimen, duimen, duimen voor Lieke (en mezelf natuurlijk).
Nee, nog geen echo gepland. Ik zal van de week eens de echo praktijk bellen en dan een verwijzing halen van de HA. Ik hoop dat ik die verwijzing krijg zonder intake gesprek. Maar ik zat zelf aan begin juni te denken, dus dat duurt nog ff. dan ben ik 9 a 10 weken. Ik houd jullie op de hoogte hoor (nieuwsgierige maar hele lieve) )dames!
gr. Nienke
Nienke, jij blijft gewoon zwanger deze keer hoor!
Ja, het was leuk geweest, tegelijk zwanger⦠Maar helaas.
Ik kan er weer een ronde bijschrijven. Volgende maand gaan we weer naar de gyn, want dan zijn we bijna een jaar verder na de laatste miskraam. Tijd voor verdere stappen.
Lieke :hug: :hug: :hug: het is weer een mijlpaal, een jaar verder. Hadden wij toen ook, maar dat kwam door de onregelmatige cycli dat het nog niet raak was in de tussentijd.
Kun je nog geduld opbrengen voor de volgende afspraak?
Nienke
Ik moet zeggen dat de moed me weer even in de schoenen zakt en ik geloof ook niet dat het nog (zonder hulp) gaat lukken. Baal er nu zo van dat ik geneigd ben om te zeggen āwe kappen ermeeā. Deze bui waait wel weer over, maar 't is frustrerend.
Lieke :hug: Het is ook heel frustrerend. Ik hoop nog steeds dat het snel mag gaan lukken voor jou(en ook voor mij natuurlijk)
Wij hebben 26 mei de afspraak staan en dan ook alle uitslagen. Ik zie het allemaal, ik heb het al lang opgegeven dat het zonder hulp gaat lukkenā¦Dus is er ook weer een last van mn schouders af gegaan nu we de stap hebben gezet naar de gyn.
Nienke hoe voel je je verder?
He Lieke :hug: Jammer zeg
Jij en WW volgende maand naar de gyn dus, ik hoop dat die jullie gaat helpen!
Nienke, hoe gaat het met jou? Kun je het al een beetje geloven? Of wil je dat pas na een echo?
Oh ja hoor, ik geloof het wel. maar nog niet veel hoop hier. het voelt nu nog goed, maar dat was de vorige keer ook zo en toen zagen we ook idd een hartje. 2 weken later was die er niet meer.
Net gebeld en ik heb met 8,5 weken een echo. En dan in het zh. heb ik speciaal om gevraagd, omdat ik vind dat ze bij de echopraktijk zo onpersoonlijk bezig zijn. Ze hebben een standaard tijd voor een afspraak en dan sta je daar helemaal overrompeld/ jankend weer op de gang.
Lieke, ik snap het wat je allemaal zegt. En ik denk ik jouw geval dat een handje hulp zeker goed is. Maar ja, die miskramen he, daar kunnen ze gewoon niks aan doen. Het moet zelf blijven plakken.
WW, nog 2 weken dus. wachten, wachtenā¦hopelijk weet je dan meer van wat er gaat gebeure.
Nienke
lieke, bah weer die rotduivels bij jou⦠:evil: :hug: :hug:
nienke, fijn dat je afspraak in het zh hebt!
Ik heb hier ook een poos mee geschreven met jullie, lees zo af en toe even met jullie mee.
Nienke, Van harte gefeliciteerd meid!! Het moet deze keer gewoon goed komen. Ik zal heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lieke en WW :hug: :evil: :hug:. Weet niet goed wat ik moet zeggen. Vind heel erg dat jullie zo lang moet wachten op een zwangerschap!! Ondanks dat heb ik er vertrouwen in dat bij jullie ook echt nog een keer werkelijkheid word! :hug:
Lieke :hug: Zo vervelend he die rot :evil: Konden we maar gewoon zelf bepalen wanneer er een beebje komt heā¦
Hier had ik gisteren effe een dip dag⦠Het wachten is zo lang nu⦠Afgelopen maart alweer 2 jaar geleden en voor mijn doen is dat echt te lang.
Volgende week dinsdag naar de gyn en ben zo benieuwd wat het behandelplan gaat worden. Ik moet donderdag weer mijn menstruatie krijgen, heb al vanaf mijn eisprong zulke krampen in mijn buik. Ik word er niet goed van. Volgens mij heb ik ook nog een beginnende bijholte ontsteking. Mijn wang doet zeer en mn oren zitten ook dicht en voel het continu kloppen. pffff zucht :silenced: Zo even uit gespuwd hoorā¦Sorry als ik te veel klaag :oops:
Ow en Tammy lief van je berichtje ik hoop ook voor mij en Lieke dat het snel zover mag zijnā¦