Ahh Irene, wat een liefje :inlove:
Grappig, ik ben ook al zwanger getrouwd :inlove:
Succes maandag Nienke!
En beterschap voor de zieke dames en of kindertjes :hug:
Dankje Sterre.
Grappig dat iedereen af en toe ff komt spieken.
Ireen, je hebt goed je best gedaan :inlove:
Nu toch wel zenuwachtig voor morgen. Ik weet na 2 miskramen wat het met je doet. En daar ben ik bang voor. Ben er eigenlijk sinds paar maanden weer helemaal bovenop van de laatste keer. En als het weer mis is, ben ik bang dat ik weer maanden in een dip zit. Maar we proberen positief te zijn, zonder teveel hoop te hebben…over 24 uren weten we of het goed zit…
Nienke
Even niet geweest, en dan is er toch nog geschreven hier :shock:.
Nienke, mijn duimen draaien voor jou :thumbup: :thumbdown: Het moet toch goed komen nu!!
Irene en Amy, wat een schatjes!
Pfff… ik ben al vanaf woensdag niet meer de deur uit geweest. Dochter is nog steeds niet lekker. De koorts is nu wel weg, maar ze hangt de hele dag op de bank en ook eet en drinkt ze erg weinig. Ik hoop maar dat het snel over gaat, ik vind het 10 x niks als je kind ziek is. Helaas hoort het er allemaal bij.
Wat betreft mijn wachtdagen, ik heb even geen idee hoe mijn cyclus er nu voor staat, zal zo eens naar mijn banner kijken want die klopt aardig.
Nienke heel veel succes morgen bij de echo, maar volgens mij zit het wel goed nu
Hey meiden!!
Heee wat een mooi beebje heb je daar Ireen :inlove: Goed gedaan hoor! :hug:
Nienke, nog 1 nachtje slapen, ik draai de blaren op m n duimen!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lieke, wat balen dat je meisje nog niet helemaal oké is… ik hoop echt dat ze snel goed opknapt! Heeft ze nog wat meegekregen van eht Sint-gebeuren?
:-*
Hier alles ok!
We zijn net terug van een weekendje Port Zelande, was erg gezellig, we waren met een groep van 50 man.
Wel heel erg vermoeiend, en ik ben plat op mn gezicht gegaan zaterdag… flink last van, blauwe knie en spierpijn in mn armen…
Ik ga er maar van uit dat het verder niks met de zwangerschap doet, anders krijg ik helemáál de kriebels…
Ik zit trouwens nu al een uur mn avondeten op te boeren… heb het zuur en het zakt niet… bah :sick:
Enne zwanger trouwen lijkt me geweldig :inlove:
Zwanger trouwen IS geweldig :inlove:
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Visje, je klinkt wel erg zeker van je zaak.
Ik hoop het ook ECHT!
Nienke
Nienke nog een keertje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoe laat moet je? (of misschien ben je al onderweg)
Superspannend. Ik hoop dat je hier straks heel goed nieuws komt brengen.
irene, goed gedaan!!! :inlove:
nienke, zal aan je denken aan je vandaag!! de duimen draaien!!! :-*
JAAAAAAAAAA :dance: een kloppend hartje!
Wauw, we gingen er echt blanco heen, maar er was echt een kloppend puntje te zien.
Wel is er een maar…we zijn 6 weken en 2 dagen zwanger ipv 7 weken en 4 dagen. Huh? ik snap niet hoe dat kan. Maar we moeten over 3 weken weer heen en volgens de echoscopiste moest ik me niet druk maken.
Ik ga ff googlen of dit vaker voorkomt, want ben er nog niet helemaal rustig op.
Nienke
Nien, hier ook gefeliciteerd, maak je niet druk over de termijn, bij deze termijn kunnen ze geen nauwkeurige meting doen. :-*
YEEEEEAAAHHHHHHHH voor Nienke!!!
Tja, dat vruchtje is zó klein, ik kan me voorstellen dat een meting bij deze termijn er weleens een paar dagen naast kan zitten hoor… het gaatom halve milimeters he…
Of een late innestelling en daardoor wat minder hard gegroeid oid…
Maar! een kloppend hartje!!!
Wauwie!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
wist wel dat het goed zat, wat een heerlijk nieuws.
En volgens mij komt het vaker voor dat het minder ver is als je verwacht.
Ik heb echo gehad met 7 weken ivm bloed verlies en was toen ook iets minder ver maar met de 12 weken echo was ik precies zover als ik zelf berekend had. Echo was 11 weken en 6 dagen en volgens de echo was ik dat dus ook precies.
Maar ga lekker genieten dat het echt is
nienke, joepieeeeeeee!!! :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd meid!!
Nienke, VAN HARTE GEFELI met dit kleine wondertje! Dat het maar 9 maanden mag blijven zitten waar het zit en daarna een mooie roze beeb
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
YEAH YEAH YEAH :dance: , een kloppend hartje.
Nienke, heb ook wel eens gehoord dat de innesteling soms veel later is na de eisprong (blijft het een weekje in de baarmoeder “zweven” voor het innestelt) en dan ben je ook minder lang zwanger. Hoe dan ook, dit is goed nieuws !
Jaaaaa een kloppend hartje! :inlove: Gefeliciteerd Nienke!
Yes! een kloppend hartje!!! Gefeliciteerd meid!!
@Lieke74 wrote:
YEAH YEAH YEAH :dance: , een kloppend hartje.
Nienke, heb ook wel eens gehoord dat de innesteling soms veel later is na de eisprong (blijft het een weekje in de baarmoeder “zweven” voor het innestelt) en dan ben je ook minder lang zwanger. Hoe dan ook, dit is goed nieuws !
Dit heb ik ook wel eens gehoord en daar zijn ze achter gekomen door IVF behandelingen, waarbij ze natuurlijk zeker wisten wanneer het is ingebracht.
Maar nienke, gefeliciteerd!!!
Heb zonet de VK gebeld en de afspraak voor een volgende echo vervroegd. Nu nog 2 weken wachten ipv 3. Ga wel steeds meer twijfelen. Ik heb zelf de volgende theorie: bij de 2 miskramen waren de vruchtjes 7 weken oud/groot. De hartjes hebben dus wel geklopt, alleen hebben wij dat niet gezien op de echo. Nu ik ineens een week achterloop en 6 weken + 2 dagen zwanger ben, ben ik bang dat we net zoveel kans hebben dat het misgaat, als de vorige keren. Omdat we de 7 weken grens nog niet bereikt hebben…
brrrrr…wat duurt 2 weken nog lang. Maar we zijn er nog niet gerust op.
Nienke