Balen dat je nu nog steeds beren op de weg ziet…
Ik begrijp het heel goed hoor! Vind het zo naar voor j edat je nu nóg eens 2 weken moet wachten!!
:wall:
Nienke balen dat je er niet gerust op bent, 2 weken wachten is wel lang maar gelukkig mag je al eerder komen als eerst.
.Ohh… Nienke :hug:.
Moeilijk he. Ik zou me net zo voelen hoor, heel begrijpelijk na wat er allemaal is gebeurd. Ik zou in jouw geval elke week een echo willen denk ik, 2 weken wachten is vreselijk. Een echo verandert niets aan de uitkomst, maar je wilt dan zo snel mogelijk weten waar je aan toe bent.
Zoooo, moeilijk nog zo lang wachten.
Ik duim me nu 2 weken suf voor een goede echo :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haha, ik ook. maar het vreet wel aan me. gisteren op het werk kon ik me 0,0 concentreren. En dan moet ik nog 12 dagen zo wachten…pppffff.
Ik weet dat een echo volgende week weinig zin heeft, daarom kan ik me nog inhouden, anders had ik er op gestaan dat het dan zou gaan gebeuren.
Ohja, een vriendinnetje is ws. aan het bevallen. Spannend!!!
Hey meiden! hoe is het?
Lieke, al aan het testen?
Nienke, nog hoeveel dagen?
Met mij is alles goed, naast wat vermoeidheid en mn hormonale uitbarstingen heb ik geen kwaaltjes.
Nog 1 week
Lieke al afspraak gemaakt voor het zh? nog 2 dagen tot NOD, heb je nog hoop of het van je afgezet?
Nienke
He Dames. Aangezien het hier erg stil is schrijf ik nu ook bij 30+.
De afspraak bij de gyn staat op 9-12, nog 2 weekjes dus.
Of ik hoop heb? Nee… ik voel totaal niets, geen enkel teken…
Hoe is het met jullie? Niet echt last van kwaaltjes?
Allemaal wachtenden hier dus
Alhoewel ik morgen al aan de beurt ben…
Ik merk dat ik jullie een beetje mis
Natuurlijk mis ik de onzekerheid van het zwanger worden niet, maar ik vind nog niet echt veel aansluiting bij het maandtopic, en bij de hormoonmeisjes voel ik me ook niet op mn plek…
Is toch een beetje naar zo over zwanger zijn kletsen met al die meiden bij wie het nog niet gelukt is…
Maar dat is hier natuurlijk ook.
Ik duim maar weer een rondje, voor een goede echo voor Nienke, en een blijvend positieve test voor Lieke.
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Spannend Beppie. Ik zal voor je duimen, hoe laat moet je? :thumbup: :thumbdown: Misschien moet je er nog even aan wennen bij de maand mama’s? Maar ik begrijp het ook wel hoor, je moet even omschakelen en dat valt niet mee.
Nienke volgende week?
lieke, jouw nod komt er weer aan…
ik duim voor je!!
Ja en dan vind ik mezelf dus een ontzettende doos he, dat ik dáár over zeur… Man ik ben zwanger! wat loop ik nou te miepen?! :oops:
Morgen 8.30, dus heerlijk vroeg.
Morgen al een echo! wauw, ik duim…moet morgen werken, dus kan daar wel lezen hoe het afgelopen is. Je kunt morgen toch wel posten he?
Ennuh Beppie…hoezo geen aansluiting vinden. Ik ben er toch ook? maar ik heb het ook hoor. je moet iedereen weer leren kennen met zijn eigen verhaal enzo. Dat komt vanzelf denk ik. Dan zullen de die hards overblijven. Heb ook meegelezen met de dec.2005 mama’s, maar nooit meegeschreven en daar heb ik best wel spijt van. Om er nu nog tussen te komen, is ook niet leuk.
Tja Lieke, ik kan het me heel goed voorstellen hoor dat je hier niet meer je ei kwijt kunt. Maar toch kijk ik altijd eerst bij dit topic, en daarna pas bij de juli 2009 mama’s. en dan post ik ook lang niet altijd wat. Ik ben gewoon nog erg terughoudend. Voel me ook niet zwanger en ben ook helemaal nog niet bezig met bijv. zwangerschapskleding, babypakketten, zw.verlof enzovoort. Eerst nog 1 week afwachten. 2 december om 11:15 weten we meer. Als het dan nog goed zit heb ik er meer vertrouwen in. Maar dan nog wachten we de 12 weken af, doen dan een pretecho, als het dan nog goed zit, gaan we het iedereen vertellen.
gr. Nienke
laat je al zó snel een pretecho maken nienke? een 3d? of gewoon een platte zeg maar? :think:
beppie heeft echo al erop zitten… spannend zeg!!
lieke, kan me goed voorstellen dat je nu ook andere topic hebt opgezocht… hier is nu toch eigenlijk iedereen zwanger geworden, die ooit bij de wannabe mama’s heeft meegeschreven… alleen nog duimen voor jou en willie, en zag dat Purpled198 ook nog niet zwanger is :hug:
We hebben gezwaaid! Hartje klopt! :inlove:
En volgens de echo ben ik 6w2d, maar goed, een halve milimeter scheelt 3 dagen, dus ik maak me geen zorgen.
24 december weer een echo.
beppie wat een mooie echo en wat leuk dat je de dag voor kerst weer mag
Hier alles goed, heb vandaag een rust dag want we zijn bezig in ons nieuwe huis. Hebben maandag de sleutel gekregen. Gelukkig heb ik hele lieve schoonfamilie want die zijn vanaf maandag al non stop aan het klussen en schoonmaken. De huiskamer is al zo goed als geverfd en vandaag gaan ze verder en gaan ze boven 2 kamertjes behangen. Dus het schiet erg op al. Zaterdag gaan we de spullen over brengen en dan kan ik eindelijk met Joep zijn kamer beginnen :dance:
Beppie, gefelicteerd met jullie goede echo :dance:
Begint het al een beetje door te dringen?
Beppie, gefeliciteerd!
En Amy…hihi dat heet een 2d echo.
En ja, je kunt dan ook al armen en benen zien hoor. het is gewoon voor de veiligheid, hebben we bij de 1e zw.schap ook gedaan. dan weet je zeker dat het goed zit, voordat de hele wereld het weet.
gr. Nienke
Beppie ik zie trouwens 5.7 mm en dat is dan 6wk en 2 dagen. Bij ons werd er ook 6wk en 2 dagen gezegd, maar dan met meer dan 6 mm…apart hoor.
Beppie gefeliciteerd met je goede echo! Mooi he? :inlove:
Lieke, zie weer 26 dagen op je banner… Fijn dat je ook nog een ander topic heb gevonden waar je mee kan schrijven…
lieke… :hug:
nienke, ja natuurlijk dat bedoel ik :mrgreen:
beppie, mooi echo meid!! lekker genieten nu!! :inlove: