Lieke, niet Remi hier hoor! :hug:
We leven nog steeds keihard mee! Maar inderdaad, het is voor jou wel stilletjes hier
Het was ook even radiostilte van mijn kantā¦ ik heb zoān raar weekend gehad!
Gisteren waren we 8,5 jaar samen.
Ik stond een eitje te bakken voor vriendlief, en toen ineens zat hij op zn knieĆĀ«n voor me!!
Of ik met hem wilde trouwen :inlove:
En het mooiste was dat hij de ring al had voordat de positieve test er was, dus het was puur toeval :lol: (zie foto )
Dus we zijn zwnager ĆĀ©n verloofdā¦ hihihi jeetje ik wist echt even niet waar ik het zoeken moestā¦ Enneuh, nog steeds niet eigenlijk :doh: :mrgreen:
Hoe is het met jullie?
Beppie oh wat leuk gefeliciteerd :inlove:
Beppie wat leuk voor je, vandag zeker vanalles aan het uitzoeken geweest. Ik weet nog toen mijn man me vroeg we meteen achter internet gekropen om een datum en enzo te zoeken :inlove:
Beppie, mooie ring! :inlove:
Lieke, hoe is het?
Gr. Nienke
(morgen nog 1 week)
beppie gefeliciteerd! :inlove:
mijn vriend heeft me gevraagd toen Jayden net geboren was :inlove:
:inlove: dank dames :-*
Ik word een zwanger bruidje :dance: 8 mei 2009 willen we graag trouwen.
Ik ben al hard aan het werk voor het ondertrouw-gebeuren.
We moeten allebei een nieuw paspoort, de oude zijn allebei verlopen!
Ik ben meteen vandaag naar het stadhuis gerend voor een nieuwe :shifty: .
Eerste echo is 26 november! dan ben ik 6w6d.
Ik ben trouwen nog steeds een beetje bang elke keer dat ik naar de wc moetā¦
Broekloeren noemen ze dat he? :eh:
Jeetje, ik overstroom wel een beetje het topic zo :oops:
Lieke, hoe is het met je? Klusdagen?
Beppie, GEFELICITEERD :**:
Je zit nu helemaal op een roze wolk denk ik :inlove: ?
Nienke, nog steeds geen verschijnselen? Heb je bij de zwangerschap van je dochter ook nergens last van gehad (misselijkheid ofzo)?
Ik zit nu op dag 10 van de cyclus dus mān eisprong heb ik inderdaad binnen een paar dagen. Maar dat is lekker boeiendā¦ not.
Heb al mān cycli, voor zover ik ze genoteerd had, op een rijtje gezet in mān onderschrift. Er zijn genoeg kansen geweest, dat is duidelijk :? .
Ben je er al uit dan Lieke, of jullie voor IUI gaan?
Ja, zo wordt het klussen niet echt eervol met jullie geschiedenis.
Dikke knuffel voor jou :hug:
Nienke
Kan me voorstellen dat je nu baalt Lieke, als het geen vruchten afwerptā¦ tjaā¦ :roll:
Maar geef de moed niet op meisā¦ ik hoop dat je lekker veel afleidig hebt :hug:
Ja hoorā¦ genoeg afleidingā¦ Al is het niet de afleiding die ik zou willen hebben want dochter is wĆĀ©ĆĀ©r ziek :? ā¦ Ik denk dat ze in een sneltreinvaart, nu ze op school zit, alle virusjes aan oppakken is die ze normaal gesproken op een KDV zou hebben gehad. Weer koorts en totaal geen eetlust, drinken ook minimaal, zelfs na een zetpil. Uitzieken maar weer.
en weer wat bedenken voor de āklusdagenā, want dat is uitgerekend nu.
Oh jaā¦ Nienke, we zijn er al uit hoor, tenzij de gyn andere ideeĆĀ«n heeft, gaan we voor IUI. Ik neem aan dat je cyclus dan volledig gevolgd wordt met echoās, follikelmetingen e.d., misschien komt er dan wel weer iets aan het licht.
He jeetje, wat balen dat ze weer ziek is
Vervelend dat ze alles oppakt hoor, ik hoop dat ze nog wel kan genieten van de intocht komend weekendā¦
Jij veel succes met truckjes bedenken :mrgreen:
He Lieke, alweer tijdens de klusdagen dat ze ziek is. Dat ze er niet even rekening mee kan houden! :?
Ben ook ziek trouwens. vreselijk verkouden en koppijn. Nou ik ga op mijn bedje. welterustenā¦snif snif
Nienke
beterschap voor iedereen!! :-*
Mooie avater Amy! :inlove:
Nienke, maandag een echo zie ik. Spannend hoor!
@nienke2 wrote:
Mooie avater Amy! :inlove:
dank je :inlove: vindt het ook een geweldige foto :inlove:
Ben even niet geweest i.v.m. mijn bevalling van onze zoon Noah, maar wat zie ik???: Nienke en Beppie zwanger!! :dance: :dance: :dance: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Keigoed! En wat spannend ookā¦Dames van harte gefeliciteerd!
Tot slot hierbij nog een fotootje van ons Noah, dacht dat jullie wel wilden weten wat er precies āuitgekomen wasā middels keizersnede
Groetjes en vanaf hier heel veel geluk toegewenst! En Liekeā¦mijn duimen draaien nog steeds voor jou :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ireen :mrgreen:
:inlove: :inlove: :inlove: mooi kereltje sirene
AMy wat een geweldige avatar
Beppie, gefeliciteerd met je aanzoek!! Wordt een spannend jaar volgend jaar he! Hier ook zwanger getrouwd, heel apart gevoel toch met zn 3tjesā¦
Ireen, mooi ventje heb je op de wereld gezet! :inlove: :inlove:
Nienke maandag echoā¦ spannend!!