Wannabe mama's! Deel 4

Hihi, zo leuk jullie reacties :inlove:

Nog even een vraag dames… en ik denk speciaal aan Lieke… onze test-koningin :mrgreen:

Ik heb nog een topic aangemaakt in zwanger worden met een foto van de test, voor de leuk, dacht ik.

Er is een dame die zegt op deze test altijd streepjes te zien…

En dat maakt me wat onzeker… :shifty:

Had jij dat ook Lieke?

Ik heb daar al geantwoord Beppie :mrgreen:

Lees maar ff :lol:

Dacht het al… streep is te breed voor een indrooglijn.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oh meiden!! ik ben echt zwanger!!!

Wat eng! :shock:

O Beppie wat super en inderdaad streep is streep, je zult de komende dagen nog wel een keer een test doen en dan is ie gewoon veel donkerder.

Ben echt super blij voor jullie

Hier ook nog even, Beppie gefeliciteerd meid, geniet ervan.

Andere dames ik hoop dat jullie je heel snel mogen aansluiten. :hug:

Niet eng hoor, LEUK!

jaaaaaaaaaaaaaa beppie gefeliciteeeeerd :dance: :dance:

Nienke trouwens alweer 6 weken… gaat best snel!

Nooit snel genoeg natuurlijk :wink:

Heb je eigenlijk al ergens last van? :sick:

En bedankt voor de felicitaties ook van de meelees-sters :inlove:

BEPPIE: hier nogmaals, GEFELICITEEEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Geniet er van, voor je het weet ben je al weer over de 20 weken… en voor je het weet heb je de kleine hummel in je armen!!! :mrgreen:

Beppie gefeliciteerd :dance: :dance:

Speciaal voor Lieke hihi

WWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN MOOIE TEST!!!

vind het zo leuk dat ik de hoofdletters maar gebruik wat een dikke plus!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: zo even enthousiast hoor!!! :lol: :lol:

Ja hoor duidelijker kan niet :dance: :dance:

Dringt het al een beetje door? Het is toch echt zo. Kom je ook bij de juli mama’s? Of heb je je al aangemeld? Heb nu pas de tijd om ff goed bij te lezen overal.

(hier nog geen kwaaltjes trouwens, mag van mij wel hoor, je gaat er toch over malen of het nog wel goed zit)

Nienke

@Maris wrote:

BEPPIE: hier nogmaals, GEFELICITEEEERD!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Geniet er van, voor je het weet ben je al weer over de 20 weken… en voor je het weet heb je de kleine hummel in je armen!!! :mrgreen:

haha nou idd!! en echt waar, alle clichés zijn waar!!

geniet echt van je zwangerschap meid, hoop dat je net zo een als die van mij krijgt!! :dance:

ben echt blij voor je :slight_smile:

nu Lieke en willie wortel nog!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

pfffft dringt nog voor geen meter door hier…

Tot nu toe alleen het feit dat ik geen sushi meer mag eten, en filet american en rosbief enzo :mrgreen: en dat ik de kattenbak niet meer magverschonen, ook errrug vervelend :liar: oh ja… en geen alcohol… wordt nog leuk… heel veel borrels in het vooruitzicht… dus ik ga vaak aan de ‘antibiotica’… :roll:

Ik voel niks, dus wat dat betreft kan ik net zo goed niet zwanger zijn :eh: .

Maarre, ik geloof het nou wel hoor :mrgreen:

En al aangemeld bij de juli-mama’s!

Nog geen kwaaltjes Nienke, vervelend aan de ene kant, fijn aan de andere. Als over 1,5 week de echo goed is scheelt dat misschien een stuk…

Nu inderdaad Lieke en Willie nog.

Zet hem op meiden, het is jullie zo gegund!! :hug:

Beppie dit is echt heel duidelijk. Ik blijf het vreemd vinden dat je lichaam zodra de druk van de ketel is, dus uit het medische voor wat rust, het wel zelf voor elkaar krijgt.

Ga lekker genieten, en 1 dec bij de gyn het goede nieuws vertellen

Beppie, deze keer wil de foto bij mij helemaal niet openen, heb 'm al een half uur openstaan… Verdikkeme, had die mooie CB wel even willen zien :x Hij is in elk geval erg duidelijk aan de reacties hierboven te zien. Ik ben zo blij voor je!! Ga jij maar lekker genieten.

Met wie moet ik hier nu kletsen over ovutesten en zo…

WW heeft pauze, nu ben ik dus helemaal Remi hier :cry:.

Had de gyn net aan de telefoon. Mijn stolling is in tegenstelling tot 3 maanden geleden nu wel goed. Aan de ene kant heel goed, maar aan de andere kant valt er dus niks te behandelen. En het betekent dat wij volgend jaar voor IUI gaan, iets waar ik niet echt naar uitkijk. Wat zouden jullie doen als je zoals ik al 2 jaar zonder resultaat bezig bent? Toch zelf verder proberen of IUI overwegen? Moeilijk.

Yep IUI overwegen! Wel een hele stap, maar ik zou het er voor over hebben, zeker aangezien er nu geen aanleiding meer is om een andere behandeling dan deze te starten.

Ennuh… we laten je niet in de steek hoor Lieke! (maar hoop ook niet dat ik weer ervaringen kan uitwisselen over eisprongen enzo :wink: )

Ik heb HONGER!

Nienke

Breekt in

Ik kwam af en toe nog even spieken bij jullie maar postte niks, en nu zie ik ineens dat Beppie en Nienke zwanger zijn.

GEFELICITEERD MEIDEN!!! :dance:

Nu inderdaad WW en Lieke nog. :pray:

Lieke, ik zou misschien toch voor IUI gaan dan. De wens is bij jullie zo groot en je bent al zo lang bezig. Misschien is het dan wel in 1 keer raak?

Breekt uit