Ja hoor… ongeduldig ben ik toch. Ik zie 'm nu wel. Maar ik beschouw die temp absoluut niet als een tempdip hoor. Pas als je temp dicht tegen je coverline aanzit is het een tempdip en hij zit er nog ruim boven!
Doorgaan zo Beppie :thumbup:.
Ik heb FF trouwens op ‘research’ staan, omdat hij het niet doet als hij gewoon op advanced staat.
Vreemd he! Terwijl hij zo mooi duidelijk is!
Je bedoelt dat FF dan geen eisprong aangeeft?
Ik heb dat ook 1 x gehad en dat is toch een foutje van FF, want duidelijker kan hier niet! Ik zet hem ook vaak op OPK, want anders geeft FF bij mij op de verkeerde dag de eisprong aan.
Voor mensen die niet met FF werken is bovenstaande een compleet raadsel denk ik… :lol:
Klopt, geen eisprong zegtie dan.
hahaha, tja, al die vage afkortingen, HPT, OPK, FF, BD, CM hahaha.
Maar het is een verdomd handig tooltje :mrgreen:
spannend beppie
Inderdaad spannend Beppie.
Wat er ook gebeurt, je hebt in elk geval een eisprong (van jezelf notabene) gehad en dat is toch heel positief!
Vandaag ben ik met m’n dochtertje voor controle bij de huisarts geweest ivm haar blaasontsteking. Gelukkig is het nu nu helemaal weg maar ze moet wel een keer naar de kinderarts ivm haar leeftijd.
Ik doe de laatste tijd niks anders dan ziekenhuizen bezoeken :roll:, is het niet voor m’n mezelf, dan is het wel voor m’n vader, m’n moeder en nu dan weer voor m’n dochtertje. Als we er dan allemaal maar beter van worden.
Nou Lieke, het is zeker een ziekenhuisgang voor jou
Dat mag weleens klaar zijn nu…
Wel fijn dat het goed gaat met je dochtertje, die AB was toch niks zo…
Dames… ik kon het niet laten…
10 minuten geleden getest met de kruivat 2 voor 4,95.
En niks geen streepje.
Ik weet, het is vroeg, maar ik had toch wel verwacht dat er een licht streepje te zien zou zijn ás deze poging gelukt was.
Waaraan ik me nog vast houd is dat dipje van gisteren… wie weet heb ik een late innestelling. en tja, geen ochtendurine.
CB doe ik echt pas zaterdag alsik nog niet ongi ben.
Beppie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
beppie :hug:
Nog steeds 37.02.
Dus geen daling.
En geen bloed geeft moed!
Inderdaad Beppie. Nog alle kansen.
En wees reeel, het is pas je 1e kans, ook al heb je er lang op moeten wachten. Als dit niet raak is, is de boel wel op gang gekomen, en wordt het alleen maar beter.
ik weet het! klinkt makkelijker gezegd dan gedaan!
Nienke
.Beppie, even een paar dingen.
- Al zijn er hier op het forum veel mensen positief over de goedkope versie van de Kruidvast test, ik vond 'm 10 x niks.
- Je weet niet exact wanneer je eisprong was (toch?) dus misschien is je NOD net iets later dan jij nu denkt.
- Je temp is picobello.
Dus, nog alle kansen :thumbup:
Ben blij met jullie :-*
Komt goed!
En inderdaad, eerste echte kans in 1,5 jaar! en het is maar 15% kans per eisprong…
Dus als het nu niet raak is dan is dat eigenlijk heel normaal
Gewoon geduld Beppie!! :naughty: :shifty:
en, voel je al wat? :mrgreen:
Ongeduldig…
Geen verschijnselen (alleen moemoemoe)Temp 37.10
Ik doe alitjd alles samen met Lief… bij elke test zeg ik: WE zouden zwanger kunenn zijn!
Ik ben zo blij met hem, we zijn al 8,5 jaar samen…
Maar hij was zo negatief…
Volgens zijn gevoel lukt het toch niet via de natuurlijke manier.
Dus die test van eergisteren deden we wel samen, maar het was niet zoals ik het me voorgesteld had.
Gisteren kocht ik een gewone kruidvat huismerk. (die van 7 euro)
Dus vanmorgen… heb ik die gedaan… (15 minuten geleden!)
En hij is echt heel licht…
Maar een streep=een streep, dat heb ik nu wel door na eenhalf jaartje kokken :mrgreen:
Nu zit ik dus wel met een dilemma!
hahaha, waar héb ik het over… ik ben zwanger!
Maar toch… heb weer jullie raad nodig…vriendlief weet van niks… dus ga ik het hem aan de telefoon vertellen??
Of vanmiddag na het werk?
Of wacht ik samen met hem tot de test van zaterdag en doe ik stiekem alsof mn neus bloedt?
Wat zouden jullie doen?
Foto van de test!
HIj is onduidelijk, maar hier voor mn neus is hij nog steeds heel vaag, maar staat er wel.
Mn urine was niet erg geconcentreerd trouwens, ik heb wat problemen met mn darmen (haha, constipatie! heb ik NOOIT!) en ben vaak naar de wc geweest vannacht.
Dat is een positieve test Beppie!!! Het is geen schaduwlijntje het is ECHT een licht BLAUW!!! lijntje!!!
Wauwwwwwwwwwwwwwww Wat gaaf! Gefeliciteerd meis! :dance: :dance: :inlove:
Haha! Ik met mn dilemma! Ik was duidelijk nog ff in de war heb Lief net gebeld en hij was blij en net zo in de war als ik. Hihi.
Het is echt echt hè? Wauw…
beppieeeeeeeeeeeeeeeeeeee je bent zwanger!!! :inlove: :inlove: :inlove:
gefeliciteerd hihi :dance:
BEPPIE IS ZWANGER
YEAH :dance: :dance: :dance: :dance:
Jammer dat ik de foto van de test niet zie…
Ik denk dat ik maar vaker testjes ga opsturen, wie weet brengt het nog meer geluk :mrgreen:
JAAAAAAA Beppie, die test is positief. :dance: :dance: :dance: :dance:
Enne, toen ik zwanger van m’n dochtertje bleek heb ik ook in m’n uppie getest. Ach… wat maakt het uit… JE BENT ZWANGER… daar gaat het om.