Wannabe mama's! Deel 4

1 november! en Beppie?

rottig Lieke dat je nu weer moet wachten! dat ze daar niet even rekening mee kunnen houden! :evil:

Oh ja gisteravon geschrokken. Na het klussen bloed! gelukkig was het na het klussen, dus dan is het logisch dat het van een adertje komt oid. Heb een maanverbandje in gedaan, maar geen rood meer gezien :pray:

Nog een mooie temp Beppie?

Nienke, wat een stress. Maar zal idd wel door het klussen komen, maar ik weet hoe je je voelt :hug:.

Ik kan m’n banner alweer aanpassen, tempdaling, dus op naar ronde…

Goedemorgen!

Helaas niet getempt. Maar ik heb er wel vertrouwen in.

Had ff geen zin om de wekker te zetten :oops:

Jeetje Nien, dat ik zeker schrikken! Gelukkig verder niks meer…

Fijn dat alles zo goed doorbloed is, maar je schrikt je dood natuurlijk… :shock:

Lieke weer een tempdaling :cry:

Pppff, gelukkig de rest van de dag ook geen rood meer gezien.

Sjee Lieke, hoe houd je het vol om zo lang geduldig te tempen. Heb je zelf niet zoiets om daar mee te stoppen? Je hebt geen lange cyclus dus de tijd dat je moet klussen is niet lang (3 a 4 dagen voor de zekerheid?)

Wel een dikke knuffel dat je waarschijnlijk weer ongi wordt :hug:

Wanneer ging jij nou testen Beppie?

WW hoe is het ermee? alweer tijdje niet gehoord/gelezen

Nienke

Gelukkig Nienke, dat er vandaag geen bloed te bekennen was. pfff, je laat ons ook schrikken hier.

Tempen is idd al lang niet meer nodig. Ik doe het eigenlijk meer om precies de dag van de eisprong te bepalen en daarmee exact mijn NOD te weten. En 1 dag ervoor daalt m’n temp altijd, dus ik ben nu voorbereid :?. Ik vind 't niet zoveel moeite, ben het intussen zo gewend. Wat ik het allermoeilijkste van dit alles vind is dat ik niet weet of het allemaal de moeite waard is, dus of het ooit nog gaat lukken. Dat lijkt me zo zuur, dat je ontzettend veel moeite doet en uiteindelijk niet zwanger wordt/blijft.

Nienke: :oops: helemaal gemist maar GEFELICITEERD!!! ( ik zat op dat moment heerlijk te genieten van de Arubaanse zon :wink: )

@Lieke74 wrote:

Wat ik het allermoeilijkste van dit alles vind is dat ik niet weet of het allemaal de moeite waard is, dus of het ooit nog gaat lukken. Dat lijkt me zo zuur, dat je ontzettend veel moeite doet en uiteindelijk niet zwanger wordt/blijft.

Konden ze van tevoren maar zeggen; mevrouw u kunt niet (meer) zwanger worden.

Dan sluit je dat hoofdstuk af… hoe moeilijk dat ook is…

Maar dan weet je war je aan toe bent… denk ik… :think:

Hoe denken jullie daarover?

Gelukkig geen rood meer Nienke! :thumbup:

Morgen testen denk ik.

Gisteren teveel gedronken en vanmorgen 5 uur thuis :oops:

Nienke wauwwww lees dat je zwanger bent!!! Super gaaf! Van harte gefeliciteerd! Vind het echt heel erg leuk voor jullie! :inlove:

Bep ik duim met je mee!

En Lieke natuurlijk ook! Hoe is het met je vader?

Hier even een pauze ingelast, was het zo zat ineens! Wil gewoon even rust voorlopig en me even focussen op mijn baan…Ga er voorlopig echt even niet mee bezig zijn en we zien wel… :slight_smile:

@Willy, soms is een pauze precies wat je nodig hebt. :wink:

Nou, hier op dag 11dpo een daling van 0.16 graad… eigenlijk peanuts, zit nog op 36.86 t/o normaal rond de 36.6, maar maakt me wel onzeker.

Dus heb maar niet getest.

Hahaha, komisch wel dat ik het zo lang uithou!

Komt dat ik het zonde vind van de cb :mrgreen:

Als deze week zo snel gaat als ik hoop, dan test ik echt pas zaterdag. Dan zijn mn Lief en ik 8,5 jaar samen, mooi moment voor een test.

Tja, of niet eigenlik hahaha als hij negatief is. Maar goed, dan kunnen we elkaar mooi troosten tijdens een dinertje. :wink:

FIjne dag vandaag meiden :-*

Dankje WW. En ik herken het wel hoor dat je het opeens zo zat bent allemaal.

Beppie, tjee dat je het nu ineens zo lang kunt volhouden zeg. Zelfs tot na je NOD! Wedden dat het niet lukt :smiley: :wink:

Nienke

Ik wil zo graag testen… maar ik durf niet!!! :shifty:

Hoe stom is dat!

Ik slaakte toch een zucht van verlichting toen ik mn temp zag vanmorgen :wink:

Duimduimduimduim!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ahhh beppie dit gaat de goede kant op!!! :dance: :dance: :dance:

heb geen verstand van tempen, maar als je temp hoog blijft, ben je toch zwanger?? :mrgreen:

ga je echt zaterdag pas testen? :mrgreen:

zie het zo, als je overmorgen op je nod test, hoef je ook niet nog 2 extra dagen in spanning te zitten :mrgreen:

@Amy82 wrote:

zie het zo, als je overmorgen op je nod test, hoef je ook niet nog 2 extra dagen in spanning te zitten :mrgreen:

en Amy ook niet :mrgreen:

Ik zie ook een kleine dip Beppie. Bij mij betekende dat een keer een innesteling. Wil je natuurlijk geen valse hoop geven…

Nienke

@nienke2 wrote:

@Amy82 wrote:

en Amy ook niet :mrgreen:

:shifty:

hahaha, nou als mn temp niet meer daalt donderdag, dan ga ik denk ik toch donderdag testen :mrgreen:

Je temp kan dippen als je ongi wordt, maar dat is niet bij iedereen, dus in principe kan ik er nog niks uit afleiden :wink:

Die dip is trouwens eigenlijk te laat voor een innesteling, maar je weet nooit natuurlijk.

Ik ben in ieder geval al apentrots op mn eigen ei :inlove:

Spannend he meiden!!

:shifty:

innesteling komt meestal voor 7 tot 10 dagen na je ei. dat kan toch in jouw geval?

dag 11, tja, das wel laat dan maar inderdaad…

Waarom ik dat nou laat vind he, ik heb grafiekjes zitten spieken op ff en een dip op dag 11 nog nooit gezien…

vandaar eigenlijk… :think:

Maar goed, wat is nou 1 dag later eigenlijk…

:dance: hihi

En weer zie ik geen tempgrafiek :think:. Of moet ik gewoon 10 minuten wachten voor het verschijnt.

In elk geval Beppie, ik begrijp dat je 1 tempdip hebt (gisteren) en vandaag niet? Eén dipje is niks om je zorgen over te maken.