Wannabe mama's! Deel 4

haha nienke, grappig!

ik hoor van veel mensen dat ze Jayden zo’n mooie naam vinden, eentje die niet veel voorkomt! :eh: terwijl ik hier op Kok deze naam juist wel tegenkom…

en meid niet teveel druk maken om de echo he… :hug: het moet nu gewoon goed gaan!! :pray: (je bent dan wel in lekkere periode uitgerekend, en verlof, hihi ;))

lieke; pff waardeloos zeg… bij mijn vader is ook geen chemo van toepassing, en operatie ook niet… :frowning:

Hey lieve meiden!

Ik ben echt een beetje in extase!

Ik heb nu 3 hoge tempen! 36.93, 37.0, 36.96!

FF geeft nu ook zelf een ei aan, wow!

Was een beetje hectisch hier vanmorgen op het werk…

Zal proberen hier morgen vroeger te zijn haha :wink:

@Nienke

Balen zeg… 3 weken… nog ‘even’ volhouden dus… :wall:

Ik kom er nu pas achter hoe vervelend die wachtweken zijn hihi :mrgreen:

Haha, Beppie, maar wel een goed teken dat je nu hoogst waarschijnlijk uit jezelf een eisprong hebt gehad. Nu afwachten of het klopt en je over een dikke week ongi wordt. Of niet natuurlijk, das nog beter :thumbup:

Is niet balen hoor, pas over 3 weken een echo. Dan ben ik 7,5 weken en dan kunnen ze zeker zeggen dat er een hartje te zien moet zijn. Als je bijv. met 6 weken gaat en ze zien geen hartje, is het een twijfelgeval en moet je later weer komen. Dus dan zit je alsnog in spanning.

Nienke

36.93 :dance:

Nienke, dat is dan wel beter ja, anders zit je voor niks in de stress als je geen hartactiviteit ziet…

BEPPIE :dance: :dance: :dance:

Dat moet wel een ei zijn!

Ik weet 99,9 % zeker dat ik zondag gewoon ongi word, dus ben wel blij dat we volgende week naar de gyn gaan. Met zoveel cyci en kansen had het allang een keer (blijvend) raak moeten zijn.

Fijn dat je naar de gyn mag Lieke. En balen van je ongi :hug:

Wat denk je zelf dat ze voor gaan stellen? Of heb je nog geen idee?

IUI is al een keer opgenoemd als optie, al weten we natuurlijk niet of dat veel zoden aan de dijk zet maar ik vind het na 2 jaar zef proberen wel de moeite waard. Denk dat we tot februari of zo nog zelf proberen, en dan moeten we toch aan IUI gaan denken.

Tja, bij IUI bewerken de de zaadjes wel… dus wie weet is dat net het zetje wat nodig is…

Hetis in ieder geval fijn dat je gewoon even een gesprekje met de gyn krijgt denk ik…

Misschien kunnen ze je toch een beetje oppeppen.

Nou, ik me toch vannacht raar gedroomd!

Ik was in de supermarkt, en liep langs het vlees, en werd misselijk… echt kokhalzen he! En ik werd eng in mn hoofd, omdat ik te weinig gegeten had ofzo?

Maar was dus zwanger hihi.

Leuke droom wel, ondanks de misselijkheid haha. Nog 6 dagen tot mn nod! EIndelijk een nod!!! :dance:

Hi hi hi… Beppie… Voorspellende droom? Wie weet.

Ik heb eindelijk je enveloppe met postzegel benut hier, hou je brievenbus dus in de gaten morgen of overmorgen.

Nou ja gekkie, dat hoefde toch helemaal niet meer? :naughty:

Ben wel nieuwsgierig hihi :mrgreen:

beppie wanneer ga je testen? :mrgreen:

vanmorgen 37.01! :dance:

Ik ga heel misschien wel zondag testen hihi.

Heel stom, maar ik doe het wel echt pas in november… is misschien heel gek, maar ik ben dus gependeld op een ander forum… :roll: :mrgreen:

En ik roep altijd dat ik er niet in geloof… :angel:

Maar ik zou in november dit jaar een positieve test krijgen en het zou een jongetje worden volgens de pendel, hihi.

En tja, als ik nu vandaag test, en er staat een ieniemienie streepje, dan verpest ik het voor de pendelaar haha.

Oooh spannend Beppie. Ik hoop zo dat je mee kunt kletsen met de juli 2009 mama’s. Maaruh domme vraag, maar waarom zou je vandaag al testen, het is toch nog 5 dagen tot je NOD? Of is het weer mutserig van mij en kun je gewoon niet langer wachten met testen? :slight_smile:

Hier ook een meeduimer voor je Beppie! :thumbup: :thumbup:

De grafiek ziet er veelbelovend uit… :pray:

beppie :pray:

Hihi, jullie zijn zo lief :-

Als het ergens op zou slaan, dan zou ik nu gaan testen haha. :stuck_out_tongue:

Nee het is natuurlijk nog veel te vroeg.

Maar ik ben normaal ook heel eigenwijs… :angel:

Ik zou eigenlijk morgen al wel willen testen, maar hoe langer ik het wachten uit kan houden hoe beter… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Met een NOD op donderdag moet ik gewoon even geduld hebben (en ohhhh wat is dat moeilijk!!!).

Ik heb trouwens een mooie huid ineens? (ik zeg niet dat het in de categorie zwangerschapssymptomen valt) ik heb altijd wel een paar puistjes, en nu ben ik helemaal glad. Ben er erg blij mee. Ik heb verder trouwens helemaal geen symptomen waarvan ik zeg; dat zou met een zwangerschap te maken kunnen hebben.

Daar hou ik me te nuchter voor, en ik denk steeds: mn moeder voelde ook helemaal niks de eerste maanden dat ze zwanger van mij was.

Ik heb wel zaterdagavond een verjaardag… we gaan cocktails maken met de meiden… Alcohol en zwangerschapstesten is niet zo’n goede combi he?? (uhhh, alcohol en een zwangerschap ook niet… maar ja…)

Misschien moet ik wel gedwongen wachten tot maandag dan… :roll:

Het is in ieder geval een :: gelukstest :: die ik nu heb liggen, superthanks Lieke! :inlove: :-

Moet goed komen toch?!

Ohhhhh jee. ik moet even ophouden met erover nadenken geloof ik. :silenced:

Ja, of je doet morgenochtend wel een test voor de zekerheid, zodat je dan met een gerust hart kunt gaan cocktails maken en drinken. :smiley: 8)

Als dan later blijkt dat je wel zwanger bent, kan dat nog niet echt kwaad hoor. Pas vanaf 6 weken (meen ik) zijn de bloedbanen van de moeder en het vruchtje met elkaar verstrengeld.

Nienke

Beppie, dat gaat de goede kant op :thumbup:

Spannend hè… die wachtweken. Doe maar verstandig en wacht nog even met testen. Ik hoop natuurlijk dat het DE positieve test wordt :**: .

Nou, vandaag zou ik de bloeduitslagen krijgen. De belangrijkste uitslag, de cardiolipine antistoffen die in juli verhoogd waren, was vandaag nog niet bekend dus daar moet ik toch weer een week op wachten

Verder lag gisteren de uitslag van het chromosoomonderzoek bij me in de bus, een beetje vreemd want ik had daar speciaal een afspraak voor gemaakt :think: . Hoe dan ook, het chromosoomonderzoek is niet afwijkend gelukkig.

Balan dat je nu weer moet wachten Lieke :x Jammer dat het zo lang moet duren en dat er dan weer een hele week overheen moet?

Fijn dat het chromosomenonderzoek goed was. Al heb je daar nu even helemaal niks aan. :?

Sjee, ik heb nu al de hele avond een kramperig gevoel aan 2 kanten in mn buik, richting mn liezen… Maar ik ben dus een mieperd… ik zeik al over kleine pijntjes, dus ik zal wel moe zijn :wink:

Nou dames, hopen op weer een hoge temp morgen :pray: .

Slaap lekker alvast!

:-*