Nienke wat een super nieuws :dance:
@nienke2 wrote:
Wauw, wat veel reacties. Doet me goed.
Jet al weer 30 weken :shock: gaat echt snel.
Nienke
Toch fijn als iedereen zo met je meeleeft!
Scheelt maar 26 weken met jou hoor…

En hoe was je alcoholvrije feestje gisteren Nienke? :mrgreen:
Begin je al aan het idee te wennen? Het is nog erg spannend, zeker tot de eerste echo, krijg jij die ook met 6/7 weken?
Ik moet nog een week wachten, maar ach… het zal heus niet ineens raak zijn nu.
Verder is het hier een DRAAAAAMA om de antibiotica aan m’n dochtertje te geven, zelfs als ik het meng met Danoontje, chocoladevla… of iets dergelijks…pffffffff… Heeft iemand nog suggesties?
We hebben nu maar een spaarkaart gemaakt waarop ze elke keer als ze het inneemt een stickertje mag plakken. Als de spaarkaart vol is krijgt ze een cadeau.
JAAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd Nienke :-*
Ik ben echt superblij voor je :dance: :dance: :dance:
Nienke, kan je het al bevatten?
We zijn hier allemaal zó blij voor je
Lieke, heb je al pure siroop geprobeerd? Wel puur suiker, maar goed, nood breekt wetten…
Oh jee Lieke, geen tips hier. Heb 1 keer antibiotica moeten geven, maar toen was ze een paar maanden oud, dus geen probleem.
Beebiebeer, dankjewel.
Dat is dan weer het voordeel als je zo lang bezig bent, je hebt meerdere bekenden hier op KOK :lol:
Kan het wel bevatten, maar laat mijn gedachten nog maar niet teveel de vrije loop. Ik wil dan namelijk direct gaan plannen: in juli bevallen, juni verlof, hoe met het werk, hoe met vakantie enz.
Maar daar wil ik niet over nadenken. Dan zou de teleurstelling nog groter als het weer mis is.
Ik denk dat ik morgen bel voor een echo. En dan met 7 a 8 weken. Vorige keer ook met 8 weken gehad en de keer daarvoor met 10 weken, maar dat vind ik nu echt te laat.
Nienke
Goede morgen meiden!
Ik kom maar weer even een grafiekje laten zien…
Erg jammer dat ik niet heb kunnen za-zo, maar aan mn cm te zien is dat ei toch eerder woensdag geweest…
Zou het echt?? gewoon een ei van mezelf??
Ben zo benieuwd naar mn temp van morgen…
Ik hoop dat je snel en echo krijgt Nienke, dat voelt toch meteen een stuk beter denk ik.
Hoe is het met de AB, Lieke?
Beppie, ik merk toch dat ik er nog echt niet vanuit ga dat ik zwanger blijf. Zou gewoon te mooi zijn om waar te zijn.
We hebben gisteren wel stiekem bedacht dat ik 13 weken ben als het kerst is, dus een mooie gelegenheid om het te vertellen. Maar 13 weken duurt nog laaaaang!
Zo, nu eerst ff de verloskundige bellen.
Lieke, hoe gaat het? Niet lang wachten meer voor jou. Ik duim :thumbup:
Nienke
Oh, kan pas tussen 18:00 en 19:00 bellen.
Beppie… dat ziet er veelbelovend uit :thumbup:.
Zou ook kunnen dat je ei donderdag is geweest.
Mijn tempdip (als ik die al heb) heb ik meestal 1 of 2 dagen voor eisprong. Ik hoop op nog zo’n mooie hoge temp morgen Beppie. Zou toch helemaal geweldig zijn, zonder Clomid e.d.
Nienke, ik begrijp het helemaal, dat je nog afwachtend bent. Dat zou ik precies zo hebben. Toch een vorm van zelfbescherming na de nodige teleurstellingen. Het moet nou een keer goed gaan hoor .
De antibiotica voor m’n dochter… Met wat creativiteit krijg ik het erin… vraag niet hoe.
Gisteren zaten dochter en ikzelf onder de danoontjevlekken na het gevecht met de antibiotica/danoontjemix. Vanmorgen heb ik het op een boterham uitgesmeerd met flink veel gestampte muisjes eroverheen.
Pedagogisch zo onverantwoord, maar dat is het laatste waar ik nu aan denk. Heb het drankje zelf geproefd… bah bah bah… echt vies en vooral ook een sterke geur.
Lieke, waarom ze daar nou niks op kunnen vinden he, smaakloos, reukloos… Het is zo steeds een gestress van jewelste…
Nienke, de gyn nog te plakken gekregen?
Oh meiden… ik durf gewoon niet te hopen, maar het lijkt erop dat mn temp doorzet… en ik voel me absolut niet ziek ofzo, dus dat kan het niet zijn…
Haha, zou het toeval zijn dat ik teunisbloemolie capsules geslikt heb?? :mrgreen:
spannend beppie!!
Beppie, super zeg :thumbup:. Morgenochtend hoop ik hier ook goede berichten te lezen .
Nienke, al een echo kunnen regelen?
Zelf heb ik weinig te melden. Heb een druk weekje want ik ben voor alles voor mijn vader aan het regelen. Ik probeer een kopie van zijn medische dossier te krijgen. Hij zit in het buitenland en gaat daar deelnemen aan een experimentele behandeling waar tot nu toe positieve resutaten van bekend zijn. Hier in Nederland is hij zo goed als uitbehandeld .
Vrijdag heb ik een belafspraak over m’n labonderzoek… en dan is de week alweer voorbij.
lieke :hug: mag ik vragen wat jouw papa ook weer heeft…?
Lieke, spannend allemaal. Is dat niet logisch dat je een kopie kunt opvragen van je ‘eigen’ medische dossier? Er is nog een klein beetje hoop dus, je moet het toch ergens vandaan halen. :-*
En wat is je temp Beppie?
Nog geen echo geregeld. De VK moet nog terugbellen. Maar misschien bel ik vanmiddag al wel de echo praktijk. Als je heengaat moet je de aanvraag van de VK praktijk meenemen, maar een afspraak maken kan wel gewoon neem ik aan.
Nienke
en beppie, temp weer verder gestegen??
Beppie druk aan het werk?
We zijn verder niet nieuwsgierig naar je temp :liar:.
Nienke, ja je hebt recht op een kopie van je dossier… Maar je moet eerst bijna op je knieën ervoor want sommige artsen denken dat ze god zijn :mrgreen:.
Amy, mijn vader heeft een zeldzame, moeilijk te behandelen vorm van schildklierkanker met uitzaaiiingen naar de lymfeklieren. Chemo helpt daar bijv… niet voor. Alleen een operatie kan genezen, dat is bij mijn vader al gedaan en nu blijkt dat niet alles weg is.
Lieke, en nog een operatie heeft geen zin?
Echo staat op 17 november. Dus minder dan 3 weken wachten. Merk wel dat ik constant dat beeld voor me zie, van mezelf op de bank. En zie dan die beelden van vorig jaar voor me, met het nieuws dat het hartje dus niet klopt.
Beppie, wakker worden!
Nienke
Trouwens, Amy. Ik hoorde vorige week op de radio dat Jayden een populaire naam is momenteel. Had ik niet verwacht. Ik dacht dat alleen de echte Hollandse namen in de top 20 staan.
Nou ja, moest aan jou denken toen ik het hoorde.