Hai dames,
Nou testje gedaan. De cassette van matcare had ik alleen nog maar in huis. Weet niet na hoe lang je hem moet aflezen, maar na 2 minuten kwam een heeeeeel licht 2e streepje. En niet doorzichtig maar heeeeel licht roze.
Weet het niet hoor. Je zou toch zeggen dat 2 dagen na NOD het wel duidelijker zou zijn. Straks maar de digitale van clearblue halen en dan vanmiddag direct weer een test, want heb vanavond feestje. Wil toch wel graag weten of ik een biertje mag drinken of niet. Liever niet natuurlijk
Nienke
Klinkt hoopvol Nien, ik blijf nog ff
Ik zeg (net als gisteren) ZWANGER.
Matcare staat toch bekend om niet al te duidelijke streepjes?
Clearblue moet straks ook positief zijn .
Ja, clearblue moet 2 dagen na NOD toch wel zwanger aangeven of een plusje. Ff kijken welke ze bij de drogist hebben.
Heb af en toe ongi krampjes en ook totaal geen zw.verschijnselen. Borsten niet anders dan anders, geen last van winderigheid (sorry maar is bij mij een verschijnsel)…nog paar uurtjes en dan weet ik het zeker…
Nienke
ohhhhhhhhhhhhhhh nienke spannend!!!
nienke spannend hoor maar streepje is streepje zeggen ze toch
Oh nien! Wat goed! Ga je een foto plaatsen van de cb? Of doe je een digitale? Ik hou het kort, want ben mobiel online. Kom straks weer gluren… Duim duim!
wat valt er op aan dit bericht?
Eh… ik zie niks
YES YES YES YES YES YES YES
NIENKE IS ZWANGER… :dance: :dance: :dance:
Wij willen foto… wij willen foto…
Van harte!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gefeliciteerd meid, tis je zo gegund. ( de anderen uiteraard ook )
Nu kan ik toch met een iets wat beter gerust hart je een geboortekaartje sturen. :thumbup:
Hier
dat alles goed mag gaan dit keer.
gefeliciteerd Nienke :thumbup:
Jaaaaaaaah!!! Happy happy joy joy!
jaaaaaaaaaaaaa Nienke!! You go girl!!! :dance: :inlove:
SUPER!!!
oja, gefeliciteerd :inlove:
en dat het nu lekker mag blijven zitten!!!
Nienke van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance:
Kom je hier ook maar even feliciteren!
Gefeliciteerd!! :dance: :dance:
Wauw, wat veel reacties. Doet me goed.
Jet al weer 30 weken :shock: gaat echt snel.
Nienke
Nienke, wat een mooie banner!!!
(ik leef nog steeds met je mee en duim dat het dit keer wel goed gaat )
Nienke, gefeliciteerd! :dance: