Wannabe mama's! Deel 4

Beppie, ik houd de cyclus van 28 dagen altijd aan en reken dan terug voor de datum vorige menstruatie. Dat is dan wel niet werkelijkheid, maar hij rekent dan wel met de juiste dagen tot NOD op je banner.

Met een tempdip heb je je eisprong al gehad toch? heb je tot nu toe elke dag een ovu test gedaan? als het goed is word ie ook niet meer donkerder. Is ie dat ook niet geweest de afgelopen dagen? Het kan natuurlijk dat je de LH piek net gemist hebt met je testen.

Ja, voor jou zou het mooi uitkomen, met je dochter haar vakantie natuurlijk. Ik duim echt met je mee. We gaan gewoon gezellig samen naar de juli mama’s OK?

En het liefst samen met WW en Beppie natuurlijk. (vergeet ik nu iemand?)

Nienke

Je eisprong heb je volgens FF op de dag van je tempdip… Of eigenlijk op de dag vóór je stijging. En dat is regelmatig een dip.

Maar bij mij weet je het nooit :roll:

Ik heb 2 keer voor de leut een ovutest gedaan, omdat ik ze nog had liggen, maar 2 keer negatief natuurlijk.

Dames, we duimen gewoon collectief! Met zn allen naar de julimama’s! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ja… :thumbup: :thumbup: :thumbup: met z’n allen, gezellig!

Hier nog geen ongi. Vaak word ik het toch wel 's morgens. Heel fijn, word je wakker en merk je dat je ongi bent.

Ik probeer nog niet teveel hoop te hebben. Voel nog helemaal niks. Maar zoals ik wel vaker zeg, dat kan bij mij alle kanten opgaan.

gr. Nienke

Nien ik :pray: :pray: :pray: dat de ongesteldheid maar heel lang weg mag blijven!!! :-*

Och Nien wat een spanning… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik vind het ook vreselijk spannend…

Gisteren eggwhite afscheiding… En plotseling heel veel zin om te klussen… :silenced:

Vriendlief snapt er niks van hihi.

Temp 36.39 vanmorgen, wel iets omhoog vanaf de 36.2, maar normaal heb ik 36.5. Dus nog steeds een lage temp.

Die ene keer dat ik een eisprong had afgelopen maanden, duurde het een paar dagen voordat hij goed hoog was. Dus ik duim ook maar ff voor mezelf :wink:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Nog 4 dagen voor Marieke! Wat gaat het toch snel… :inlove:

Nien wat spannend ik duim mee dat de ongi weg blijft :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Beppie hopen dat het een eisprong is en dat je hem nu optimaal hebt weten te benutten :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Beppie, nog ff creatief zijn dus voor jullie :thumbup: :inlove:

Krijg wel wat krampjes hier. hhmm, nog geen rood te zien. Heb nog nooit een luteale fase gehad van langer dan 14 dagen, dus moet toch echt vandaag gebeuren.

Nienke

Ohhhhhhhh… spannend Nienke :pray:.

Toch niet een testje er tegenaan gooien?

En beppie toch een eisprong :pray: . Hoop het echt.

Ik heb vanmorgen bloed voor stolling af laten nemen en mag volgende week bellen voor de uitslag. Ik weet eigenlijk niet wat ik moet hopen, dat het nog steeds afwijkend is, of dat er geen afwijkingen zijn. Als het nog afwijkt kan er in elk geval iets aan gedaan worden.

Ik vind dat we nu allemaal wel eens door mogen naar de maandmama’s. Ik ben het wachten meer dan zat, maar ja, we hebben geen keuze.

Nep, nog geen testje. Ompraten lukt toch niet. Ben al veel te scheiterig voor die testen. Zie dan direct weer voor me toen we 2x een echo kregen en geen kloppend hartje zagen.

Nog geen ongi trouwens. Krijg toch wel een beetje hoop nu. Maar ik probeer het af te houden. Zal niet de eerste keer zijn dat mijn lijf weer wat anders bedenkt, en ineens een luteale fase van 15 dagen heeft. En ik dus vandaag ongi word.

Vandaag werken, dus heb wel wat afleiding. Kon me gisteren moeilijk concentreren. Maar vandaag wel proberen, anders heb ik maar 1 vruchtbare dag gehad van de 3 deze week.

Duimen jullie mee?

Nienke

Staat wel heel erg spannend onder je naam, Nienke, dat - 1 dag overtijd-

hihi.

Ik weet niet of ik nou hoop moet hebben of niet.

Ik heb een beetje pijnlijke (.)(.) maar niet zo erg als de laatste keer na een ei… maar toen zat ik aan de clomid…

Mn grafiekje gaat nog wel omhoog, maar zo voorzichtig dat ik niet weet wat ik ervan moet geloven.

Ik heb ook nog een probleempje, want ik heb een feestweekend… laat naar bed en veel alcohol, dus dat is temp-technisch helemaal niet handig…

Ach, niks aan te doen, die temp sijtgt, of hij stijgt niet, daar doe ik toch niks aan :roll:

Ik heb net ook voor de grap even zitten prutsen met alvast hoge tempen invullen voor komende dagen, maar FF trapt er niet in hoor… ik krijg geen rood kruis… vreemd, want vroeger kon dat altijd wel… :think:

nienke spannend meid! ik duim voor je!!

ik ga vandaag langs op mijn werk om jayden te showen :inlove: ook even wat afleiding…

lieke hoe is het met jouw vader?

beppie, tja, temp stijgt of niet, zal niet afhangen van je weekend lijkt mij :wink:

Amy, dankjewel.

Ik meende iets gelezen te hebben over je vader (of was het je moeder?). Hoe is het ermee?

Beppie, he ja, vroeger kon dat wel. En als je steeds meer hogere temperaturen invult, komt ook niet die rode lijn op den duur?

Tja, 1 dag overtijd. Kan ook echt zeggen dat het zo is, omdat ik 16 dagen geleden die smiley had.

Nienke

nienke spannend hoor

Beppie ook spannende tijden.

Nienke (even kort, zit ook op m’n werk)… ik zeg ZWANGER!

Maar ik snap dat je voorzichtig bent en eerst wil zien dan geloven.

hey dames,

Hoe is het met iedereen?

Nienke :thumbup: :thumbup: Ik zeg ook zwanger! Ik hoop het echt voor je!

Lieke hoe is het met je vader?

Amy wat een pracht kindje is toch! :inlove:

Voor de rest duim ik nog steeds door dat iedereen wat Nienke al zei naar de Juli mama’s mogen vertrekken!

Hier een nieuwe baan. Ik begin volgende week dus ben heel benieuwd en heb er onwijs veel zin in…

Mijn vader wordt 1 dezer dagen met spoed opgeroepen voor een openhart operatie dus heel spannend allemaal. :pray: Hoop dat alles goed gaat omdat het een vrij gecompliceerde operatie is :pray:

Nou tot KOK’S

Jeetje WW, ook al iets ernstigs met je vader. Sterkte ermee.

En succes met je nieuwe baan. Ik las het al ergens, in de huiskamer?

Leuk dat je af en toe nog meeschrijft.

Morgenochtend laat ik het jullie weten dames. Nog geen ongi te bekennen. Zit mezelf wijs te maken dat ik het onbewust ophoud, omdat ik er zoveel mee bezig ben ofzo… :eh: :think:

Nienke

Je maakt het wel spannend hoor Nienke.

Maar goed, morgen moet ik toch vroeg uit de veren want ik moet werken, dus ik hou het hier in de gaten :pray:.

M’n dochtertje heeft een fikse blaasonsteking, arm meisje. Ze heeft nu een 10-daagse antibioticumkuur en ik ben nu al aan het bedenken hoe ik dat (volgens haar vieze) drankje 3 x per dag 10 dagen lang erin krijg :think:.

WW succes met je nieuw baan. En natuurlijk ook veel sterkte met je vader. Ik voel met je mee :hug:.

Spannend Nien, ik kom morgen gelijk ff spieken zodra ik wakker ben.

WW en Lieke sterkte met jullie vaders. :hug: