Het blijft rustig hier met ons bescheiden clubje… Maar dat geeft niet.
Nienke, ben wel benieuwd of jij nog iets te melden hebt?
Heb je het al aangedurfd om te testen?
Ik heb zelf niet zoveel te melden. Ik zit weer in de wachtdagen .
Ja, echt rustig hier. wel jammer hoor, maar voel nog niet de behoefte om ergens anders te gaan schrijven.
Nee nog niet getest. Donderdag is mijn NOD. Denk dat ik wel tot zaterdag zou wachten met testen als er dan nog niks is.
Kun je het een beetje van je afzetten Lieke? moet zeggen dat het deze ronde vrij goed gaat hier.
gr. Nienke
Ondanks dat ik hier niet veel reageer blijf ik wel meelezen en aan jullie denken hoor. :-*
Ikke ook :hug: :-*
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Hier ook een die regelmatig meeleest!
Nog steeds op goede berichten van jullie!
jeetje meiden wat zijn jullie ook al ver! :shock:
Amy, dat gaat vanzelf ik zit nu in de wachtmodus: krijg een geplande keizersnede op woensdag 5 november a.s.
Ik hoop overigens dat ik hier de dames verder niet mee kwets, door dit te melden :oops:
Groetjes,
Ireen :mrgreen:
Dat is spannend Ireen! En snel ook al! :mrgreen:
Marieke weet ook al wanneer ze gaat bevallen of in ieder geval ingeleid wordt lees ik! Komen spannende tijden aan hoor!
Nienke ook weer spannende dagen voor de boeg…
Wat mij betreft niks kwetsends hoor!
Ben hartstikke blij voor jullie!
Super dat er nog zoveel meegelezen wordt :inlove: :-*
En veel al bijna aant bevallen! Succes lieve meiden!
Hier ff geen nieuws.
Geen ei, geen ongi, CD 34
Nien, wat fijn dat je het ff goed van je af kunt zetten. Ik hoop dat je dalijk gewoon lekker op een roze wolk klimt. Het mag nu weleens!!
Mooie Echo Angel :inlove:
Lieke, hou jij het nog een beetje uit? Nog creatief geweest deze maand vanwege je koortsige dochter? :mrgreen: Voelt ze zich al wat beter? :hug:
Hmm… en toen ik vanmorgen 36.2 op de thermometer zag… kreeg ik dus weer hoop.
En nu… pijnlijke (.)(.) en volgens mn berekeningen heb ik die altijd meteen na mn ei. :think:
We zullen zien.
Als het zo is heb ik een cyclus van 49 dagen, best aardig voor iemand met PCO. Jammer dat ik geen ovutensten meer heb en die krengen zo duur zijn… 32 euro… zijn ze gek ofzo?
Ik heb weer een grafiekje…voor de leuk…
Hé… wat leuk, toch nog heel wat meelezers.
Je kwetst mij er overigens ook niet mee hoor, met geplande bevallingsdata etc. Vind het alleen maar leuk als er nog mensen zijn die hier zo nu en dan reageren. Ik zou zelf ook wat meer willen reageren op de zwangere dames in hun maandtopics… maar ik ben het overzicht wat dat betreft een beetje kwijt :lol:, dat zijn er intussen zoveel.
Maar goed, voor de dames met de laatste loodjes :thumbup: :thumbdown:.
Nienke, jij vroeg of ik het van me af kan zetten… Mwa, nu in de wachtweken vind ik dat moeilijk. De overige dagen gaat dat wat gemakkelijker en heb ik genoeg “afleiding” :? vanwege zieke vader (of afgelopen week zieke dochter). Maar het stadium dat ik de wachtweken heel spannend vind ben ik allang voorbij, ik stel me veiligheidshalve maar weer in op een teleurstelling.
Beppie, lastig hè, wachten en dan niet weten waarop. Het moet toch een keer goed komen. Ik kon je grafiekje nog niet zien, maar misschien straks wel (op de 1 of andere manier duurt dat soms lang voor het zichtbaar is).
Nienke, ik hoop dat je zaterdag leuk nieuws te melden hebt hier .
Ja leuk ! dat er nog mensen meelezen. met wat voor nieuws dan ook.
En Beppie, om in je eigen termen te blijven. Nog creatief geweest? hihi, ik zie het al in je grafiek. Alle kansen, als je echt je ei hebt gehad voor die tempdaling.
Alle drie in de wachtweken dus. Heb nog niet veel hoop. Merk echt helemaal niks. Maar ja dat heb ik altijd. Borsten voelen niet anders en ook geen steekjes ofzo.
Gr. Nienke
Zou het zoooo graag willen, kon het niet laten en heb uitgerekend dat ik dan op mijn vaders verjaardag uitgerekend zou zijn
hier ook nog steeds een meelezer hoor… :shifty:
wil iemand eens uitleggen wat nou precies die letters onderaan die ff grafiekjes betekenen? ik snap er geen drol van…
en Nienke, spannend hoor, vandaag nod… zou wel mooi cadeautje voor je vader zijn, op zijn verjaardag uitgerekend zijn
@nienke2 wrote:
Zou het zoooo graag willen, kon het niet laten en heb uitgerekend dat ik dan op mijn vaders verjaardag uitgerekend zou zijn![]()
Hi hi, doe ik ook hoor… Ik reken het elke keer wel uit wanneer ik uitgerekend zou zijn als…
En ik denk bijvoorbeeld nu… het zou nu wel goed uitkomen, met verlof vlak voor de grote vakantie (net of het wat uitmaakt, maar goed, dromen mag).
Oh Nienke…ik duim… echt… Moeilijk he! wachten!!! :wall:
Xtra spannende dat je nu weet dat je echt een reeële kans hebt…
Lieke, kan me voorstellen dat het nu moeilijker is afleiding te vinden dan de eerste weken. Ook al is het niet meer heel spannend, toch ‘wacht’ je nu ergens op… Alsof je de uitslag van een test krijgt… Ehhh, die krijg je natuurlijk ook… :doh:
Amy, De eerste lijn - CM- betekent cervixslijm, s=sticky c=creamy W=watery (is het eerste vruchtbare slijm en daarom ‘groen’) en E=Eggwhite. Dat is het meest vruchtbaar. Rood is wanneer je ongi bent en dan maken ze verschil in zwaar, normaal of spotting.
De Tweede lijn -bd- is hoe vaak je klust en wanneer, PM = voor mij savonds.
Derde lijn - OPK, betekent Ovulation predicor Kit, dus een ovu-test die je gedaan hebt. In mijn geval allemaal negatief.
Oh meiden ik ben weer helemaal zenuwachtig :shifty: .
Het is eigenlijk maar goed dat ik geen ovutesten heb, anders was eht meteen alweer teleurstelling.
Dit is eigenlijk beter.
Ik zou het zo ontzettend fijn vinden als ik niet meer terug hoef naar die stomme gyn.
beppie, bedankt voor de uitleg, duidelijk! :lol:
Beppie, ik zie 2 positieve dingen op je grafiek.
- Je hebt niet een continue LH-piek (wat bij PCO wel vaak het geval is toch?).
- Je temp dipte vanmorgen behoorlijk dus wie weet eisprong?
Dit had je zelf ook vast wel bedacht :lol:.
Haha, ja, vandaar de zenuwen :mrgreen:
Mn ovu-test was wel flink donker al hoor, maar niet dikker dan de controlestreep binnen 10 minuten.
Maar goed, het waren nog de sensitesten, dus ik hou me daar maar niet aan vast.
Die ticker hieronder… de KOK tickers gaan niet verder dan 44 dagen cyclus… mooi is dat… :?
Beetje freubelen met de startdag dan, maar niet goed nagedacht van kok.
:naughty:
Zou me bijna achtergesteld gaan voelen :mrgreen: