Wannabe mama's! Deel 4

Amy, wat een knapperd :inlove:

Ja meiden, het wordt nu wel eens tijd voor ons…

Lieke, weer ongi :cry: verdorie… :hug: Al zo lang bezig…

Kan me voorstellen dat het allgn geen troost meer is dat je een normale cyclus hebt… het is toch iedere maand weer pet.

Hoe is het met Nienke?

Hier alles rustig… ben teunisbloemolie aan het slikken en heb nogal een stabiele temp voor mijn doen! 36.6/36.7…

En vanmorgen 36.43… zou het? Vandaag dag 21 en vorige keer met clomid (die niet bleek te werken) ook op dag 21… :eh:

De zaadjes liggen in ieder geval klaar hihi :mrgreen:

He… getver… nou zit ik toch weer in spanning… :wall:

Lieke: :hug:

Beppie: ik duim voor je hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray:

Och Lieke, je hebt zo vaak een teleurstelling te verwerken :hug:

Beppie, je bent er automatisch wel mee bezig he? die tempdaling…ik hoop dat je die morgen weer hebt. Is toch genoeg om een eisprong te betekenen. Dus vanavond voor de zekerheid weer zaadjes klaarleggen? :thumbup:

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Vandaag dag 26. nog geen positieve ovu test. Dus weer minstens 40 dagen cyclus. Maar ben er niet veel mee bezig en het beinvloed mijn humeur de laatste tijd weinig. Misschien heb ik het wel gewoon van me afgezet, een soort muurtje gebouwd. We hebben er tot nu toe nog veel plezier aan om regelmatig te klussen. Misschien zeg ik over 3 weken wel weer anders, want zo lang moeten we doorgaan, als ik weer een cyclus van 60 dagen heb net als de vorige keer. pppfff moet er niet aan denken dat ie nog langer is :zzz:

Nienke

Wauw, ben helemaal blij. net een positieve ovu test gehad. op dag 26 al. dat betekent een cyclus van niet meer dan 40 dagen. Ik dacht vanmiddag eind van de middag, oh ja ik moet ook nog een ovu test doen. En vond het streepje direct al best donker. Dus thuis nog maar een digitale er tegenaan. En yes een smiley.

Sorry hoor, lijkt wel of ik een positieve zw.test heb gehad…hihi

Jullie weten wat ik vanavond ga doen :inlove: …en

wat ben ik blij dat we gisteren ook geklust hebben

Nienke

Wat goed Nien!

Doe je best zwemmers!! :thumbup: :clap:

Hè hè Nienke, eindelijk kun je gericht liefde maken… ha ha… ik noem 't ff geen klussen hoor, liefde maken klinkt leuker… Nee… ik bedoel baby maken. :lol:

Nou ja… jullie begrijpen me wel.

Beppie, jij ook?

Ben je nog wijs geworden van die site die ik je heb doorgegeven?

Ik geloof dat ik hier ff geen testen moet gebruiken. Het is een zeer dure hobby en het heeft nog niks opgeleverd dus ik bestel ze even niet meer.

Oh ja… de uitslag van het chromsomenonderzoek is nog niet bekend, dus ik heb nu een afspraak bij de gyn op 4-11 (oa voor de uitslag ervan). Toch maar eens bespreken of er andere mogelijkheden zijn. Misschien dat we nog wat maanden zelf geen proberen, tot januari denk ik, maar als dat weer niks wordt moeten we langzaam aan andere middelen gaan proberen denk ik… IUI of zo. Je moet toch wat.

Nienke: oh wat spannend ikduim voor je hoor :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lieke, is dan ook bekend dat er meer kans is dat de zwangerschap goed blijft gaan. Ik hoop toch echt dat het voor die tijd toch nog uit zichzelf goed gaat. :thumbup:

Nienke

Nienke, nee, dan is de kans niet groter dat het goed gaat. Wel selecteren ze dan de (op het oog) beste zaadcellen. We bespreken het 4-11 met de gyn. Natuurlijk “doen” we het liever zelf, maar als we straks langer dan 2 jaar bezig zijn (en heeeel veel cycli verder) ga je je afvragen of het ooit gaat lukken. Van IUI verwacht ik ook niet zoveel eerlijk gezegd, maar volgens mij kun je nooit starten met IVF, moet daar bijna altijd IUI aan voorafgaan (verzekeringstechnisch dan). Nou ja… we wachten maar weer af. Eind van de maand moet ik nog bloed laten prikken (stolling), wellicht komt daar nu blijvend iets uit en kunnen we daar verder mee.

Jammer genoeg kan ik het (nog) niet van me afzetten maar dat is meer omdat ik het gevoel heb ‘nu of nooit meer’ (ook een beetje vanwege wat ik hieronder schrijf).

Ik ga zo met m’n ouders mee naar het ziekenhuis, zoals jullie weten is m’n vader weken geleden geopeerd vanwege kanker, helaas bleken er in de lymfeklieren uitzaaiiingen te zitten, deze zijn tijdens de operatie verwijderd. Vandaag horen we of alle kankercellen “weg” zijn. Heel spannend dus… :pray:

Ik laat jullie later meer weten en dan zal ik minder ego schrijven hoor!

Lieke, ik duim met je mee dat je goed bericht krijgt :pray:

Dus voor jou heeft dat een verband? hoe het met je vader zal aflopen en het zwanger worden/zijn?

Nienke

Nienke, ik lees nu even m’n eigen stukje terug en ik snap eigenlijk zelf ook niet zo goed wat ik heb geschreven ha ha ha :lol:

Wat ik bedoelde met nu of nooit is eigenlijk mijn leeftijd. Als het nu al zo moeilijk gaat, nu ik 34 ben, zal het over een paar jaar helemaal niet meer gaan denk ik.

Verder zouden we graag willen dat mijn vader het nog meemaakt. Klinkt dramatisch, maar we weten niet hoe het gaat lopen. Helaas zit er nog een “restje” kankercellen in zijn lichaam heben we vandaag te horen gekregen :cry: . Ik had al zo’n voorgevoel en ik hoopte dat ik het helemaal bij het verkeerde eind had maar helaas…

Jullie hebben weer veel lol gehad samen.? Zo;n positieve ovutest maakt je in elk geval extra gemotiveerd vind ik altijd :mrgreen:.

Ik zal er nog ruim een week op moeten wachten en als ik pech heb is m’n man dan net 2 dagen weg voor cursus… Elke kans is er 1, dus ik heb 'm al voorbereid dat hij dan maar terug naar huis moet rijden 's avonds, of ik verblijf ook in het hotel :mrgreen:

Lieke: :hug: :hug: :hug: gaan ze dat nu weer opereren? of ??

sterkte :hug:

Sterkte Lieke. Dat is het niet het nieuws waar je op zit te wachten. Is er nog een goede kans?

Beppie hoe is het?

Hier afwachten he. Maar de tijd gaat best snel, hele weekend druk geweest. Ik vind het wel heerlijk hoor dat we nu gewoon 3 dagen gericht geklust hebben, ipv 3 weken verplicht omdat niet duidelijk wanneer het moet.

Nienke

@Lieke

Heel begrijpelijk dat je wil dat je vader het nog mee kan maken, het zou super zijn als dat nog kon… onze ouders blijven niet voor eeuwig bij ons, maar dat zouden we eigenlijk wel willen :wink: Wat vreselijk dat er toch nog cellen gevonden zijn :frowning: gaan ze nu nog behandelen verder?

:hug:

Nog bedankt voor de link en tips! Ik kom er wel uit zo :thumbup:

@Nienke

Fijn dat het klussen zo gericht is gegaan! is inderdaad beter dan 3 weken ‘zwoegen’ :mrgreen:

En nu dus op het wachtbankje.

Temp je eigenlijk nog?

@angel

Hoe voel je je?! alweer 8 weken joh!

:clap:

Nou, hier vals alarm met die stomme tempdaling :x

Ik heb zaterdag nog een ovu-test gedaan, en negatief.

Met de PCO heb ik wel een dikke streep, maar niet dikker dan de controlelijn.

Het was de laatste die ik had liggen (heb nog 1 digitale van CB, maar ja, die zegt gewoon steeds positief door de PCO)

Omdat ik dacht dat ik dichtbij een ei zat, heb ik hem gedaan, maar ik zie nu in dat ik gewoon teveel in het duister tast om ze nu te gebruiken, het is zonde geld.

Ennuh, deze maand en de volgende is nogal krap ivm de vakantie die geweest is, toen had mn vriend geen overuren, dat merken we goed qua salaris :oops:

Ik moet maar gewoon geduld hebben, maar ik vind het rete-moeilijk. :roll:

Ik moet gewoon eens gaan wachten op écht vruchtbaar draderig-slijm…

Hier mn tempkaartje… 2 dagen niet getempt vanwege weekend, dus als er tochonverhoopt een ei geweest is dan zie ik dat morgen wel… de zaadjes lagen wederom klaar :? .

Truste dames! :-*

Beppie, heel vervelend die onzekerheid… Enne… geduld… wat is dat?

Als het over zwanger worden gaat verdwijnt al mijn geduld. Dat schiet natuurlijk niet op.

Nienke… ik duim voor je :thumbup:. Spannend.

TJa… en dan m’n vader. Opereren heeft geen zin meer want ze weten niet precies waar het “restje” kanker zich bevindt. Wel gaan ze een hele hoge dosis radioactief jodium geven in de hoop hiermee de kankercellen uit te schakelen, al is de kans niet zo groot dat dit aanslaat bij deze vorm. We wachten maar weer af. En natuurlijk kunnen we onze papa en mama niet eeuwig bij ons houden (dat zou wat zijn zeg), maar m’n vader is nog te jong om dood te gaan (58 ), maar dat vindt iedereen denk ik die het overkomt.

Hoi even een inbraak,

Heb hier een hele tijd geleden nog even meegepraat. Ik wilde Lieke vooral even sterkte wensen, met de kinderwens en met je vader! Beide zit even heel erg tegen nu. Hopelijk kan je vader goed verder behandeld worden nu.

Verder zie ik dat Nienke en Beppie (en alle anderen) ook veel succes kunnen gebruiken! Hopelijk snel roze!!!

Uitbraak

Boa

hoi hoi

vandaag weer naar de gyn geweest echo was weer goed dus er is geen rede om bij de gyn te blijven ik mag een afspraak gaan maken bij de vk

Angel fijn hoor dat alles goed gaat en je naar de VK mag

Hier ook alles goed, zit alleen vanaf vandaag 100% thuis ivm mijn bekken

Mooi zo Angel… dat scheelt weer…

Mooie echo :mrgreen:

Nienke, Beppie, nog nieuws?

Ik had vandaag een smiley :slight_smile: al komt het nu niet zo best uit want m’n dochtertje was vannacht wat koortsig. Maar goed… we verzinnen wel weer wat leuks :mrgreen:

Veel plezier Lieke :thumbup: :inlove:

Hier geen nieuws. 5 dagen wachten nog. Maar kan me er niet veel bij voorstellen eigenlijk.

Nienke