Nienke, Dus nu moet je afwachten tot ze je cyclus gaan volgen. Lijkt me wel prettig als ze het een keer in kaart brengen, dan weet je een beetje hoe het verloopt.
Beppie, :hug:. Sommige artsen hebben totaal geen sociale vaardigheden. Maar dat “hoeven” ze ook niet te hebben als het ze hoofd van de afdeling zijn nietwaar :x.
Misschien ook wel lekker om nu even helemaal geen medicijnen te gebruiken… wie weet gebeurt er iets moois .
Hoop houd je inderdaad toch, dat zal wel moeten. Al heb ik zelf minder hoop dan een tijdje terug.
De klusdagen zijn hier weer aangebroken, vanmorgen had ik een positieve ovulatietest. Met de lengte van mijn cyclus is weinig mis, ik hoef niet te wachten zoals jullie. Maar wat we allemaal graag willen is een BABY , waar blijven ze nou!! Ik heb zelf de laatste weken veel nagedacht (wanneer niet :roll:), met name over dat het misschien niet meer wil lukken. Ik ben tenslotte al 34, dus ik heb geen zeeën van tijd meer.
(gisteren ook al een stukje getypt, maar drukte op de verkeerde knop…)
Lieke, ik kan met het heel goed voorstellen hoe je je voelt. Je gaat er toch steeds meer rekening mee houden dat het bij die ene blijft. En soms kan ik daar heel dankbaar voor zijn. Ze is immers gezond, pienter en vrolijk: wat wil je nog meer?. Maar als ik dan naar de toekomst kijk en bedenk dat ze alles moet meemaken zonder broers en/of zussen, dan vind ik dat eigenlijk niet te verkroppen.
Zelf zit ik nog niet in het stadium om te denken dat er nooit meer 1 bij komt. En er is ook geen reden voor om de hoop te verliezen gelukkig. En ik ben blij (en dat is echt een levensles geweest), dat ik nu geduld kan vinden en me niet zo vastpin op het leeftijdsverschil.
We moeten hier wel blijven schrijven hoor! ook al is het maar met z’n 3-en. Ik hoop natuurlijk dat de zwangeren zich hier ook blijven melden. wel zo gezellig!
gr. Nienke
Zit trouwens op dag 13, maar houd nog geen rekening met een eisprong de komende week. Op dag 17 moet ik naar de gyn voor een echo en het bespreken van de hormoonwaarden waarvoor ze geprikt hebben.
gr. Nienke
Lieke: :hug: kan me jou gevoel wel een beetje voorstellen maar we blijven hoop houden hoor!!!
Nienke: spannend dus succes bij de gyn
Hoe was het bij de gyn Nienke?
…nou, het stelde niks voor. Ik heb niet teveel mannelijk hormoon, schildklier en bijnier werkt goed. Alles ziet er goed uit. Ze wil verder nog niks doen, ook niet een cyclus volgen of Clomid geven. Omdat we al 2 keer makkelijk zwanger zijn geworden, wilde ze het nog even aanzien.
Stiekem ben ik wel blij dat we er eerst weer vanaf zijn. Mijn gevoel zegt ook dat we gewoon steeds pech hebben. Slecht getimed, omdat de cyclus zo onregelmatig was. Ik heb inmiddels weer 30 ovulatietesten besteld.
Afwachten en hopen dat deze ronde niet te lang zal duren.
Nienke
hoe is het met iedereen hier?
Ik denk wel aan jullie hoor! Ik ben inmiddels ook nog niet zwanger maar laat het maar even op zijn beloop! Wachten wordt beloont zeggen ze wel eens! Hopelijk voor ons ook!
Ik ben 19 september getrouwd! Heb een superdag gehad zal ook even wat foto’s bijvoegen!
Probeer vanaf nu ook weer wat actiever te worden op het forum!
Wauw, WW mooie jurk. Combi van een sprookjesjurk met een gothic topje. Vergeef me als je er zelf anders tegenaan kijkt. Je ziet er trouwens nog jong uit. Ik had me je ouder voorgesteld, omdat je al 2 kinderen hebt denk ik. Maar dat ligt aan mezelf, ik blijf zelf steken in de tijd, moet er nog aan wennen dat het normaal is dat mensen van mijn leeftijd kinderen hebben…hihi
Nienke
Gefeliciteerd WW, mooi hoor.
Leuk dat je je hier weer even meldt, want het is zo stil hier de laatste tijd. De intussen zwangere wannabe’s hebben andere dingen aan hun hoofd denk ik, dus blijven er weinig over hier.
Nienke, toch niet veel verder gekomen dus. Maar ik begrijp je opluchting wel want misschien gaat het zonder hulp (snel!) lukken.
Dat hoop ik ook nog steeds , alhoewel ik het woordje “snel” wel weg kan laten… ha ha.
Kan het me ook wel voorstellen dat ze lekker over zwangerschaps dingen kletsen in hun topics. Maar tja, er blijft wel weinig over inderdaad.
Ik merk wel dat ik het momenteel goed van me af kan zetten. Heb heeeeel veel ovulatietesten besteld. Maar moet er echt om denken om er straks 1 te gaan doen, want ben er niet echt mee bezig. Ook uit zelfbescherming denk ik. Zit op dag 19, maar verwacht nog geen eisprong. Klusschema is ook nog niet in werking gesteld
gr Nienke
:dance: :dance: alles zit goed zag mooi knipperlichtje en het is er maar 1
zo eindelijk thuis
ik ben ook een paar dagen verder dan ik dacht :dance:
heb helaas geen foto gekregen was een echo apparaat die dat niet kon :wall:
maar over 2 weken mag ik weer voor een echo :dance: :dance: :dance: en dan krijgen we wel een foto :dance:
Gefeliciteerd Angel :thumbup: … Dat is toch een enorme opluchting als de echo goed is…
Eigenlijk is dat het moment waar ik naar uitkijk… ooit een goede echo. Een positieve test zegt me te weinig.
:hug: hoop dat je gauw ook een hele mooie echo hebt :-*
ook de andere meiden van dit topic
Wauw gefeliciteerd Angel&Luna! te gek. en nu lekker gaan genieten :thumbup:
Nienke
even weer dikke knuf voor nienke en lieke!! :hug: :-*
lieke ik kan me voorstellen dat je met een positieve test niet blij meer kan zijn… dat had ik dus ook in januari! Maar nu heb ik wel een ontzettend lief mooi mannetje gekregen, en dat gaat bij jou (en nienke) hopelijk ook zsm gebeuren!!!
ik hoop ook dat het snel bij alle! niet zwangeren snel zover mag zijn want ik herken wel het gevoel van zo het mag wel eens(ook bij mij na 1 jaar en ruim 4 maanden) gebeuren nu. Maar helaas heb je het gewoon niet voor het zeggen…En ik ben blij dat er een hoop mensen hier weg gaan en op het forum zwanger zijn gaan kletsen, omdat dat bewijst dat het vele nog steeds lukt en ik hen ook alle geluk van de wereld toe wens! :-*
Amy: :inlove:
willie, ik bedoel jou natuurlijk ook…
bedoel álle meiden natuurlijk…
je begrijpt me wel :-*
Amy, ik zie nu pas de foto staan (vorige week zag ik die niet). Wat een schatje, daar mag je echt trots op zijn!
Ik ga ronde 24 in :? (ongeveer, kunnen er ook meer zijn).
Mag ik ff balen &($)#&$#($#()$(@)$@()
Zo… klaar.