Wannabe mama's! Deel 4

Angel&Luna…WAUW :shock: :thumbup: GEFELICITEERD! geweldig zeg.

Kun je het al bevatten?

Nienke

dank jullie :-*

Nienke: mwah… het scheelt denk ik dat we er al een week mee bezig zijn wel/niet zwanger maar ja uh vinnut wel eng hoor opzich het zo vroeg te weten :shifty:

Super Angel!!

Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan :thumbup: :thumbdown:.

En… wanneer mag je voor echo?

1 oktober mag ik voor echo :dance: :dance:

Nu blijft het wel erg stil hier.

Mijn NOD is over 3 dagen, waarschijnlijk wordt het WOD (wel ongesteld dag :?). Ik heb zo’n vermoeden dat ik gewoon altijd vage streepjes heb op de CB test (alhoewel ik dit vorig jaar volgens mij niet had). Ik vraag me af of er iets is blijven zitten na de miskraam wat net voldoende is om een dun lijntje te geven. Als je miskraam niet compleet is, dan moet je toch ook buikpijn houden en zo? Ik heb verder nergens last van. De echo was na de miskraam ok, alhoewel m’n baarmoederslijmvlies nog wat dik was. Nou ja, ik word er niet wijzer van, dus zullen jullie het ook niet worden denk ik.

Haha, Lieke. Ik snap het hoor, op den duur bedenk je wat scenario’s. Heb er ook al 1001 bedacht. Afwachten dan maar weer. Nog geen testjes gedaan?

Heb hier het gevoel dat er niks meer werkt. vandaag dag 58…

Nienke

Lieke, hoe is het?

En Angel&Luna? nog steeds hyper?

Nienke

Sorry meiden, ik ben er even niet.

Het is ‘op’, de moed is even in mn schoenen gezakt…het wachten op niks breekt me op.

Zou gauw als het lukt kom ik weer mee schrijven.

Ik vind het wel een beetje lullig van mezelf dat ik er nu niet ben, terwijl ik wel weer terug kom als ik júllie steun nodig heb…

Ik trek het even niet om te schrijven op kok.

De second opinion was wel fijn, op de echo konden we nog de cyste zien, maar het leek nu meer een zwarte vlek, ook was mn bmslijm erg dik (jippie, een dikke vette ongesteldheid dus, áls die ooit komt :roll: ) verder was de pco in alle hevigeheid aanwezig. Ik leek wel een bijenkorf :? .

De deur in het andere ziekenhuis staat altijd open, maar ze raadde me aan om wel even het gesprek op 22 september af te wachten.

Als ik me dan nog steeds niet prettig voel bij het andere ziekenhuis, hoef ik maar te bellen en ik kan terecht.

Dr Jansen, die ik op 22 september zal zien, schijnt wel ‘top of the bill’ te zijn op fertiliteitsgebied.

Lieve meiden, tot gauw, ik lees wel mee, want mijn interesse voor jullie is er natuurlijk wel. :-*

Lieke: :hug:

Nienke: nee niet zo heel hyper meer denk dat dat 1 oktober wel weer komt dan is het “echter” :shifty: dan krijgen we de echo

Beppie: :hug: neem je tijd meis :hug: hoop dat je gauw goed nieuws krijg hoor

Beppie, ik kan met het helemaal voorstellen. Schiet niet echt op en als er dan nog positieve uitkomsten waren… Ik hoop dat je snel weer mee komt schrijven, je bent altijd welkom. :-*

Nienke

Lieke?

…anders praat ik gewoon met mezelf hier…

Gisteren ongi geworden. werd tijd op dag 60 :shock: dus nu de afspraak met de gyn van dinsdag verplaatsen naar donderdag. ben benieuwd wat er gedaan wordt dan.

Nienke

Nienke, ik ben er hoor (illegaal op m’n werk aan het internetten).

Gelukkig (nou ja… gelukkig, je snapt 'm wel) ben je dan nu eindelijk ongi geworden. Ik kan je een hand geven :?

Beppie, wat kan ik zeggen. Kan me zo goed voorstellen dat je het even helemaal hebt gehad :hug:. Ik herken je gevoelens.

Dinsdag moet ik naar de internist. Daar mocht ik heen om advies te vragen over het "schildkliergebeuren in combi met miskramen. Eens kijken of hij nog wat zinnigs te melden heeft.

Wordt even heel boos op die gyn die tegen mij heeft gezegd, 80 % kans dat het de volgende keer wel goed gaat… YEAH RIGHT :twisted:

Nienke: fijn dat je ongesteld bent geworden dan kan je tenminste weer door :hug: :-*

Lieke: balen datje ongesteld bent geworden

Ja…kunnen we weer door. weer 3 weken verplicht klussen, maar das pas over 4 weken ofzo :zzz:

Lieke, ook weer ongi. Kun je het een beetje van je afzetten allemaal? je moet toch elke keer weer wachten op nieuwe ideeen vanuit het ziekenhuis enzo…

Nienke

Wat een rust hier :zzz:

Nienke, hoe was het de afgelopen week bij de gyn, of ben je nog niet geweest?

Ik heb zelf ook weinig te melden hoor. Bij de internist van de week ben ik niets wijzer geworden. Hij zei zelf, je weet alles al.

Hai,

Computer was stuk, dus weekje niet kunnen Kokken.

Wel naar de gyn geweest. Ik heb nog een keer bloed geprikt om te testen op meer dingen. op mannelijke hormonen en of ik misschien in de overgang ben enzo. Verwacht zelf niet dat daar wat bijzonders uitkomt. Verder gaan ze 1 cyclus volgen, moet volgende week maandag weer heen.

Mentaal gaat het ook goed. we zitten eigenlijk in een luxe positie, want als het goed is weten we nu door die echo’s wanneer de eisprong er aan komt en dat is eigenlijk het grootste probleem.

Alles goed verder met je? hebben jullie zelf ook een plan getrokken?

Nienke

Natuurlijk kom ik me even melden :wink:

Ik heb helaas geen goed nieuws.

Kan het ook geen echt slecht nieuws noemen, maar ik baal wel enorm.

We zijn euhm… ‘naar huis gestuurd’ :roll:

De gyn zei dat de prikpil nog steeds kan werken, wat je lichaam ook doet qua menstruaties of zelfs eisprongen, de prikpil kan ervoor zorgen dat het eitje gewoon niet in wil nestelen, de prikpil doet dus veel meer dan alleen de ovulatie tegen houden.

Dat effect kan in sommige gevallen wel 2 jaar duren en hij kan er dus niet zeker van zijn dat dat bij mij niet het geval is en dus mogen we op 1 december terug komen.

:thumbdown: :zzz: :snooty: :cry:

Tja, deze meneer heeft heftig gestudeerd (is het hoofd gynaecologie) en dus kan ik niet veel meer dan hem geloven en de tijd uit zitten.

Ik zou naar het andere ziekenhuis kunnen gaan en daar verder laten behandelen, maar als het waar ik wat deze gyn zegt, dan is dat allemaal voor niks.

En om mn lichaam zo te belasten zonder uiteindelijk resultaat, dat vind ik ook weer niet logisch.

Misschien dat ik er nog anders over ga denken.

Ik was vanmorgen ook heel erg boos.

Deze gyn begon óók wéér over mn gewicht. 65 kilo afvallen is blijkbaar niet genoeg.

Ik denk dat jullie je wel voor kunnen stellen dat ik er echt compleet gestoord van word dat ik mezelf telkens weer moet verdedigen omdat ik een bmi van 28 heb :wall:

Ik was redelijk fel tegen de gyn over dat het na 65 kilo wel een beetje ‘op’ was met afvallen en dat ik nu gewoon stabiel ben, wat ook al heel mooi is.

Hij wuifde het van tafel met: ja mevrouw dat is dan uw keus.

En daar werd ik echt even heel pissig van…

Mijn internist én de dietiste zijn het er beiden mee eens dat dit gewicht voor mij prima is en dat meer afvallen een aanslag op mn gezondheid zou zijn.

Het is dus niet ‘mijn keus’ maar het is mijn gezondheid.

Ik kwam dus niet echt fijn uit dat gesprek (vriendlief was mee hoor, was erg fijn)… ten eerste te horen krijgen dat we weer 3 maanden moeten wachten (laatste afspraak met de gyn was 11 augustus, dus we wachten alweer een tijdje :? )

En dan nog een preek over mn gewicht…

Het was gewoon niet zo’n prettige meneer… maar ik ben niet objectief meer, en dat weet ik, dus ik wacht netjes tot december.

Denk ik.

Verder dus wel een ‘heugelijk’ feit haha, ik ben afgelopen donderdag uit mezelf ongi geworden :clap: Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg ik dan maar, want positief blijven moeten we. Toch?!

Hier ook nog steeds niet veel nieuws he?

Meiden, het móét toch gewoon een keertje goed komen? en dan goed blijven…

Heb je nog wel hoop Lieke? Zonder hoop zijn we toch verloren…

Zou je me trouwens misschien eens de website willen sturen waar jij je ovutesten bestelt? Zijn ze nog steeds goedkoper in amerika?

Balen dat de internist niets voor je kon doen…

Ik ben ook benieuwd of je nu een soort van plan hebt?

Nienke, ik hoop dat het ‘gewoon’ aan de timing ligt, zo ja, dan moet het goedkomen :mrgreen:

Hebben jullie trouwesn weleens teunisbloemolie of monnikspeper geslikt?

Ja, weleens geslikt, maar heb het op dit moment beetje gehad met dat soort dingen. Moet bekennen dat ik ook niet meer foliumzuur slik. Na 1,5 jaar ook wel gezien. Begin ik wel weer mee als ik denk dat we een kans hebben zwanger te zijn.

Maar dan over jou…Jeetje, een BMI van 28 is toch niet erg? Kan me voorstellen dat je pissig werd. Ik heb het tot nu toe ook ervaren, hoe hoger het personeel op de ladder is, des te minder menselijk ze worden. Ze hebben haast en zijn gewoon hard tegen je. Niet allemaal, maar meestal gaat die vlieger op. Cursus omgang met patienten hebben ze blijkbaar overgeslagen.

Ik ben ff kwijt of jij nog wel doorgaat met Clomid?

Nienke

Nope, ik ben helemaal ‘clean’ :mrgreen:

Nu maar eens kijken wat die cyclus van mij doet.

Ik heb nog steeds pco natuurlijk, met al die kleine eiblaasjes, maar wie weet…

Inderdaad 28, is ‘iets te zwaar’… en dat terwijl ze weten dat mn bmi 4 jaar geleden 48 was :wall:

Zo had ik er nog niet over nagedacht trouwens, tis inderdaad de hoogste baas, en ik vind het een hork. Ik had het idee dat hij me niet uit liet praten ook, maar we zullen zien… op 1 december. tsk. Positieve test met kerstmis?! hahahaha laat me nie lachen :lol:

Iemand heeft me gependeld op november, zou grappig zijn he? Dan zou het een natuurlijke zwangerschap zijn :mrgreen:

Tja, ik kan me voorstellendat je zoiets hebt van: weg met al die troep… helpt toch niks…

Ik ga het een paar maandjes proberen denk ik…

Laatste cyclus was 85 dagen en dat met clomid hahaha dat kán toch helemaal niet…

:zzz: