ik heb een ei gehad
maar echt duidelijk werd ik niet van deze gyn :oops: :lol: :lol:
ik doe gewoon binnenkort weer een test
Angel, dat is in elk geval positief… een ei! :thumbup:
Ik ben niet zo gek veel verder gekomen vanmiddag.
Er is geen onderzoek meer mogelijk, want alle onderzoeken die gedaan kunnen worden nav miskramen heb ik al gehad. De afwijkende cardiolipine kan heel goed komen omdat dit vlak na de miskraam is geprikt. Over 2 maanden moet dit dus nogmaals bepaald worden. De schildklier antistoffen geven een iets verhoogde miskraamkans maar daar kan weinig aan gedaan worden. Verder kwam het op mij over: “u heeft gewoon pech”. De kans dat het een volgende keer wel goed gaat achtte de gyn 80 %… Nou… dat moet ik nog zien hoor :? . Kortom… we moeten blijven proberen en er is verder weinig mogelijk aan behandeling. Zucht.
Verder had zij het nog over factoren waar je zelf iets aan kunt doen zoals overgewicht… maar dat heb ik niet… en roken… .maar dat doe ik dus niet en heb ik ook nooit gedaan. Beetje frustrerend allemaal.
Zo… uitgeklaagd.
Lieke: :hug: :hug:
zie dat ik hier de rest nog niet had geplaatst :oops: :oops:
wat in ieder geval “duidelijk” is is dat ik de 27 zowieso een eisprong heb gehad maar of dit een paar dagen oud was of een week kon hij niet vertellen
dat betekend dat wij iig op het juiste moment hebben geklust :dance:
maar wanneer mijn nod nu is :think: :eh: :shifty:
hij verwacht einde deze week begin volgende week dat ik mijn nod heb (ja kan het nog duidelijker :roll: ) (ondertussen werd ikdus gebeld door de gyn die om 16.00 zou bellen… :doh: )
wanneer ik nu duskan testen geen id… :roll:
werd net nog een keer gebeld door de gyn en mijn schildklier waardes waren vorige keer niet goed
dus moet nog een keer bloedprikken daarvoor…
wat ik nu heb uitgerekend kan mijn nod vandaag - maandag zijn :think:
zodan zijn jullie ook helemaalop de hoogte
Spannend Angel&Luna, Wanneer ga je testen dan? maandag?
Ik denk dat ik ook maar weer eens wat testjes ga bestellen. Heb dinsdag getest, dus dat is 3 dagen geleden. Omdat ik ook nog niet ongi bent, zou dat te vroeg kunnen zijn, als ik zwanger zou zijn.
Als ik maandag nog niet ongi ben, ga ik naar de poli bellen hoor, sjee ik breek echt alle records (die ik nu net niet wil breken).
Lieke, dikke knuffel. Frustrerend zeg. Je weet niet zeker of er iets afwijkends is en dan zeggen ze ook nog eens dat ze er niks aan kunnen doen. Wat ga je nu doen? afwachten?
Kunnen ze bij jou niet eens een cyclus gaan volgen met echo’s? dan kunnen ze toch duidelijk zien wat er allemaal gebeurd?
gr. Nienke
Nienke:ikga woensdag pas weer testen denk ik
ik ben de hoop een beetje verloren op het moment namelijk :shifty:
hoezo? aanwijzingen dat je ongi wordt?
nee gewoon door die negatieve testen
ook al weet ik dat ik misschien te vroeg getest heb
Angel, jij hebt gewoon te vroeg getest (moet je mij nou horen, dat doe ik nou nooit :liar: ).
Nienke, met jou kan het alle kanten op gaan toch? Hoe lang is het geleden dat je de (ietwat twijfelachtige) positieve ovulatietest had?
Beppie is volgens mij op vakantie, die heb ik al even niet gezien hier.
En toevallig ben ik vandaag terug gekomen! :mrgreen:
Jeetje, niet bepaald goed nieuws hier zeg! :x
Nien, nog niet ongi!!! hoe kan dat nou!! Zo duurt het een eeuw voordat ze die cyclus gaan monitoren!
Is je dochter weer een beetje minder opstandig? :hug:
En Lieke, voor jou schiet het ook voor geen meter op… Wat vreselijk dat niemand wat voor je kan doen! zelfs niet in het academisch…
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt het idee krijg dat ze echt alles voor je proberen te doen wat ze kunnen… Ze zeggen alleen maar wat ze nÃét kunnen… Kunnen ze niet je geval overleggen met collega’s in andere ziekenhuizen of wat dan ook? Ik kan me zó voorstellen dat je hier gefrustreerd van raakt!
En dan zeggen dat ze je kans voor de volgende keer 80% achten… makkelijk praten zeg :?
Gaat het nog steeds goed met je vader? Wanneer krijgt hij uitslagen?
Angel, voor jou is het gelukkig nog spannend :thumbup:
Jammer dat je niet meer zekerheid hebt wanneer je ei was dmv follikelmetingen ofzo he?
Onzekerheid is zó vervelend…
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Wanneer ga je testen?
Ik mag dinsdag eindelijk voor de second opinion.
Ik verwacht er niet veel van, in het ergste geval zeggen ze dat de prikpil inderdaad nog kan werken en sturen ze me weg met kom over een half jaar maar terug.
Maar ik hoop natuurlijk stiekum van niet.
Hoe dan ook, ik mag 22 september toch ook weer naar de nieuwe gyn in mn eigen ziekenhuis.
Ik temp even niet, ben van plan het vanaf maandag wel weer op te pakken, gewoon voor de handigheid.
Ik heb wel mn slijm bijgehouden, en dat is net een paar dagen van echt creamy naar lotion-achtig.
Ik dank God op mn blote knietjes momenteel dat we niet verplicht hoeven te klussen… want daar zou ik dus écht géén zin in hebben :silenced:
Vakantie was lekker, nu nog een weekje thuis, we gaan wat schilderen in huis, ik heb er zin in!
ff korte reactie ik ga pas woensdag weer testen
Beppie, leuke vakantie gehad?
Dag 54…nog niet getest hier. ze zijn wel vandaag binnengekomen. En de laatste test was dinsdag, dus ik denk dat ik er morgen nog maar 1 tegenaan gooi.
Die vage pos. ovutest was op dag 27. Dus +14 = dag 41. Maar aangezien ik op dag 50 nog een negatieve zw.test had, zal dat wel niet de ovulatie geweest zijn.
Nienke
Helaas negatief…morgen maar ff bellen, want dan heb ik al een dubbele normale cyclus van 8 weken dus.
Nienke
Nienke… :hug: Die cyclus van jou is echt niet tof
Nienke: :hug: hoop dat ze iets gaan doen voor je
He… ik krijg geen mailtjes van nieuwe berichten hier :think:.
Nienke, :hug:. Er moet toch iets aan te doen zijn. Ik hoop dat ze mee willen werken want daar gaat het meestal om.
Vandaag 8 weken niet ongi. en ook niet zwanger. Heb net gebeld, ik kan volgende week dinsdag AL terecht. En als ik dan wel ongi wordt, kan ik de afspraak verzetten voor de 7e dag, dan gaan ze verder kijken. Is bepaald niet leuk meer. Het spookte zelfs door mijn hoofd dat ik misschien weer een miskraam heb en dat ik de positieve test heb gemist. Maar goed dan wordt de test toch pas weer negatief als het vruchtje er uit is? zal het wel niet zijn, wordt wel steeds waziger. Vorig jaar nog 2x snel zwanger en nu zo’n gedoe.
Omdat we toch wel zwanger kunnen worden, hoop ik gewoon dat ze middels de echo’s straks kunnen zien hoe het met het eitje gaat en we een keer lekker kunnen klussen als het ook zin heeft. En niet 2 a 3 weken lang, omdat we niet weten wanneer!
Zo lekker ego, maar heb het ff gehad zeg.
Nienke
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
IK BEN ZWANGER :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:: :: Gefeliciteerd Angel!! :: :: :**:
Geweldig zeg! eerste ronde cmlomid raak
:hug: Nienke wat balen zo zeg…
Fijn dat je al zo snel kunt komen!
Ik snap je hoor, je krijgt zulke rare gedachtes van die onzekerheid…
Ik zit ook alweer te denken om maar eens een test te doen… gewoon, omdat ik zo benieuwd ben…
Hadden ze die angelsound ook maar in echo-vorm…
zucht.
Angel GEFELICITEERD wat fijn voor je
Nienke ik hoop dat er snel duidelijkheid komt
Beppie succes met de second opinion
Hier is alles goed, kindje schopt heel goed mijn man heeft hem ook al kunnen voelen