Weer spannende dagen hier!! :thumbup: :thumbup:
Dag 50 :shock: vanmiddag ff testje halen. Maar ga morgenvroeg testen denk ik.
Nienke
Spannend Nien, ik voor een mooie positieve uitslag.
:-*
Dankje! kan me niks voorstellen bij een positieve test, maar dag 50 das toch wel ernstig.
:shock: ik ga hard duimen voor je Nienke
Tjee Nienke. Spannend zeg.
Laat je ons (en jezelf!) echt zo lang in spanning?
ik duim voor je Nienke!! het moet bij jou nu ook gewoon eens raak zijn en raak blÃjven!!!
Nou nee dus, heb vanmorgen test gehaald en kon me niet bedwingen. Maar hij was wel negatief…ppfff, hoe lang moet ik nog wachten? ik wordt er niet echt vrolijker op. En dan heb ik hier ook nog een opstandige dame in huis.
:hug: :hug: k.lote nienke
Nienke :hug: :hug:
He bah Nien, hoe kan je cyclus nu de laatste tijd zo verschrikkelijk in de war zijn, hopelijk breekt de ongi snel door en kan je verder in het ziekenhuis. ( liever natuurlijk gewoon een positest )
Meid denk veel aan je, sterkte met de opstandige peuter. :-*
jeetje nienke :hug:
Nienke… :hug:
Dag 50 :shock:. Ik hoop dat jouw gyn wakker wordt en er iets aan wil/kan doen, dit is niet leuk meer toch.
wat gaan ze morgen eigenlijk doen Lieke?
oh spannende dag vandaag :shifty: vanmiddag na 16.00 krijg ik de uitslag over m’n ei
Dan hebben we samen een spannende dag Angel.
Ik moet vandaag om 15.00 uur voor het eerst naar de gyn in het academisch ziekenhuis, in eerste instantie gaat het om een gesprek (zo is mij dat althans door de poli-ass. medegedeeld). Ik heb thuis al een vragenlijst moeten invullen, een hele waslijst kan ik je zeggen. Ik hoop dat ze ons verder kunnen helpen .
Ik duim voor je Angel :thumbup: :thumbdown:.
dubbelspannende dag dus. k’wacht de reacties af.
Nou hier niks spannends, dag 51 zou ik niet naar het zh kunnen bellen om de ongi op te wekken?
Lieke: ook spannend dus
Nienke: ja dat kan wel hoor ik had een afspraak staan om de ongi op te wekken en toen was ik ineens ongi voordat ik de afspraak had :lol: :lol:
Angel, wat voor uitslag is het precies… of je een goede eisprong hebt gehad?
Nienke, zou toch even overleggen met de poli inderdaad. Dit schiet niet op.
Lieke: ja idd of ik een eisprong heb gehad