Wannabe mama's! Deel 4

WW, als eerste gecondoleerd. Hopelijk heb je alles een plekje kunnen geven. Toevallig moest ik vorige week ineens aan je denken, dat ik al tijden geen berichtje van je had gelezen ergens.

Voel hier wel alsof ik ongi ga worden binnenkort. Het wordt wat slijmerig en wat ongisteekjes. Het blijft afwachten :zzz:

Nienke

Willie: gecondoleerd :hug:

lieke; jeetje sterkte met je vaderā€¦

williewortel; gecondoleerd :frowning:

verder hoop ik dat dit topic zsm opgeheven kan worden omdat iedereen zwanger is :roll:

Jeetjes dames. Vandaag dag 46. Nog geen ongi te bekennen. Vind het nu toch wel spannend worden. Misschien morgen een testje? Ik weet het niet. Durf het niet zo goed :wall: . Sinds 6 cycli is mijn langste cyclus 48 dagen. Dus dan zou ie morgen toch wel negatief of positief moeten aangeven. Mei lijkt me zoā€™n mooie maand om geboren te worden :inlove:

Nien ik :pray: voor een mooie positieve test.

Wbt genieten, mwah niet echt maar dat komt helemaal goed na de bevalling.

WW, gecondoleerd meid. Fijn om weer wat van je te lezen.

Lieke hoe is het vandaag met je vader?

edit:verwijderd

@Marieke1978 wrote:

Wbt genieten, mwah niet echt maar dat komt helemaal goed na de bevalling.

Ja daar zou ik me ook op kunnen verheugen. Denk er de laatste tijd weer veel aan, lekker kneuteren met je baby. Hopelijk zit het er nog een keer (of twee) in.

Nienke

Denk trouwens wel dat ik binnen 2 dagen ongi wordt, heb toch een steken in mijn benen. :shock:

Nienke

WW. gecondoleerd met het verlies van je opa en oma. Dat soort dingen hakken er flink in :hug: .

Nienke, hoe is 't?

Sorry dat ik even niet meer heb geschreven hier, heb het nogal druk gehad met ziekenhuisbezoeken en ook nog eens werken. Het gaat langzaam aan beter met mijn vader, daar ben ik heel blij om. Ik hoop dat het resultaat van de operatie goed is (dwz geen kankercellen meer), maar daar zullen we nog even op moeten wachten.

Ik heb intussen mā€™n eisprong gehad en nog net op tijd weten te klussen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat de kans klein is dat het raak isā€¦ of liever gezegd dat het raak blijft. Woensdag moet ik naar het academisch ziekenhuis. Ik ben zeer benieuwd wat ze me daar te zeggen hebben.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhā€¦

wij gaan morgen een testje doen :wink:

ik ging net douche en toen kwam er vocht uit mā€™n tepels (voor ik onder de douche ging dus 8) :lol: )

begin het nu steeds spannender te vinden :shifty:

Oehā€¦ dat is spannend Angel.

Ik zegā€¦ testen! Ik :thumbup: :thumbdown:. Ben zeer benieuwd.

ik ben ook heel benieuwd :shifty:

wou dat het al ochtend was :shifty:

En enā€¦Angel?

Ben niet nieuwsgierg :liar: .

:? negatief :frowning: hopen maar dat ik te ongeduldig ben geweest en te vroeg heb getest :pray:

Oooohhh, spannend. Ik hoop het ook voor je. Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu, denk je?

Hier dag 49 en nog geen ongi te bekennen. Heb nog niet gestest, durf het niet. Als ik morgen nog niet ongi ben, ga ik een testje halen.

Haha, Lieke, heb het idee dat jouw eisprongen je om de oren vliegen. Jij hebt 3 eisprongen, tegen ik 1.

Nienke

:think: ik heb echt geen id hoever ik na mā€™n eisprong zou kunnen zittenā€¦

ik zal ens gaan rekenen :wink:

uhmā€¦ ik denk dat ik nu 3-7 dagen voor mā€™n nod zit :lol: :lol: (lekker duidelijk he :wink: )

oh dan is er nog alle kans :thumbup:

Ohhhhhhhhhhhhā€¦ Angel.

Dan kan er nog van alles gebeuren hoor!

Nienke, spannend zeg. Heb je ook niet stiekem getempt of zo?

Ik zegā€¦ deze week nog 2 positieve testen bij de wannabeā€™s! :pray:

ja ik weet niet precies ik hoop dat die gyn mij wijzer kan maken woensdag :wink: