Nienke, een dikke buik, wat is dat ook alweer. Kan me er net als jij niets meer bij voorstellen. Vraag me soms zelfs af… ben ik ooit zwanger geweest. En dan schudt het levende bewijs me weer wakker :mrgreen:. “mama, jij moet mij helemaal niet missen”, zegt ze als ze van school komt. Ik hoop dat ik allemaal het nog een keer mag meemaken, een wondertje in mijn buik .
Beppie, goed idee om het tempen even te staken. Ik denk dat ik het ook allemaal op een lager pitje ga zetten want wat schiet ik ermee op. Helemaal Niks. Hopelijk schieten we beide op met onze second opnions, want daar doen we het allemaal voor.
Angel, heel veel succes morgen. Ik hoop dat het allemaal meevalt.
Tja… inderdaad, alle wannabe mama’s zijn verhuisd. En dan blijven er weinig over hier. Hopelijk kunnen we binnenkort dit topic opheffen omdat we allemaal zijn verhuisd. Lijkt me wel een leuk idee.
Even iets heel anders. Een tijdje geleden heb ik hier al eens geschreven dat m’n vader ziek is (kanker). Morgen wordt hij geopeerd, een 7 uur durende operatie waarbij hij na afloop op de intensive care slapende wordt gehouden en beademd wordt. Heel spannend allemaal, het wordt morgen een hele lange dag. Ik hoop maar dat alles goed gaat en vindt het best wel eng. :roll:
Lieke:oh spannend hoop dat het allemaal goed gaat
Ja, dan worden we de -once-wanne-be-mama’s-
Goed idee Lieke :thumbup:
Succes vandaag Lieke. Ben je vrij? Ga je naar het zh of thuis wachten op nieuws? Het is zeker niet zo dat ze direct uitslag hebben ofzo?
Angel&Luna ben ook heel benieuwd of het allemaal aanslaat. Dacht er van de week nog over na. Het is toch wel een wonder dat de boel weer goed gaat werken dmv zo’n medicijn. Waarom kan je lichaam dat niet uitzichzelf he?
Beppie, ik duim heel hard voor je dat er eindelijk eens wat duidelijkheid komt over hoe alles goed te
Het is toch niet eerlijk. Anderen wachten elke maand, maar hebben een keurige eisprong elke 28 dagen en maken elke maand weer kans. En anderen zitten elke ‘maand’ in spanning af te wachten of alles uberhaupt wel werkt :?
Nou hier wat steekjes achtigs. Heb nooit zoveel last van kwaaltjes, dus kan er niet veel van op aan. Zoals ik al zei, ik wacht tot zondag met testen.
Hier zit 1 met open mond Brum te kijken op Ned. 3 Zelfs beschuitjes met hagelslag is ze helemaal vergeten
gr. Nienke
zo vandaag endoscopie gehad en dat onderzoek is dus echt niet meegevallen :sick: wat een pieeeeeeeeeeeeeep onderzoek zeg :shifty: :oops:
Bah vervelend, je hoort er hele wisselende berichten over.
Is er direct iets uitgekomen?
Sterkte Lieke
He bah angel lijkt me zooon vervelend onderzoek
Heel veel sterkte Lieke! Dat is zeker zwaar…
Ik hoop echt dat ze veel voor hem kunnen doen en dat alles soepel verloopt. :hug:
Angel, dat was vast en zeker niet prettig… :shifty:
Nienke, balen dat die steekjes je niks zeggen he
het onderzoek was zo leuk dat als ik ooit weer moet ik hard weg ren :shifty: :oops:
4 september krijg ik de uitslagen (ook van het hart moet ik vrijdag nog even voor fietsen in het ziekenhuis)
edit: die slang was behoorlijk dik en het ergste was volgens hun het erin gaan maar elke mm die ze met die slang bewogen begon ik weer :sick: :sick:
Angel, ik heb het in het andere topic al geschreven.
Dat onderzoek doe ik NEVER NOOIT MEER. Vreselijk.
Geef mij maar 5 x een HSG… of een bevalling… of wathever maar dat nooit meer. Ik :thumbup: :thumbdown: voor een goede uitslag.
De operatie van m’n vader is goed verlopen. Al ligt mijn vader er als een hoopje ellende bij nu. Wat is dat een vreselijk gezicht zeg, zo’n beademingsslang in z’n mond, slangetje uit z’n neus, zeg maar overal waar dat mogelijk is slangen en apparatuur. Ook heeft hij veel bloed verloren dus hij heeft een bloedtransfusie gekregen. Ik hoop dat het morgen wat beter gaat, want dit is echt heel naar. Hij is even bij kennis geweest en probeerde wat te zeggen, maar dat lukt natuurlijk niet door de beademing.
Oh nee… ik ben net gebeld. M’n vader moet met spoed opnieuw worden geopeerd in verband met teveel bloedverlies. Ik weet 't even niet meer, dit wordt een hele lange nacht
Oh jezus nee toch!
Ik wilde net nog even komen zeggen dat ik zo blij voor je was dat het goed is gegaan!!
Heel veel sterkte!!!
Lieke :hug: Ik voel met je mee. Ik hoop dat je spoedig beter nieuws krijgt.
Lieke sterkte meis, hopelijk is de operatie goed gegaan en mag je paps weer snel helemaal opknappen.
Nien :hug:
Marieke alweer 30 weken! wauw gaat snel. Voor jou zelf waarschijnlijk niet snel genoeg, kun je er nog wel wat van genieten?
@Lieke74 wrote:
Oh nee… ik ben net gebeld. M’n vader moet met spoed opnieuw worden geopeerd in verband met teveel bloedverlies. Ik weet 't even niet meer, dit wordt een hele lange nacht![]()
![]()
![]()
![]()
Jemig Lieke, heel veel sterkte voor jullie :hug:
Oh Lieke wat erg voor jullie weer… Heel veel sterkte meis…
*Reageer niet zoveel meer maar hou jullie wel in de gaten hoor! *
Het gaat gelukkig beter met m’n vader. De spoedoperatie vannacht is geslaagd, dat wil zeggen hij heeft niet zoveel bloedverlies meer. Ik ben even bij hem geweest, hij ziet er beter uit dan gisteren.
Pfffffff, ik heb de afgelopen nacht echt even een moment gehad dat ik dacht dat ik m’n vader zou verliezen.
Bedankt voor al jullie lieve reacties, ook van de ex-wannabe’s :-*
Ik ga nu even bijkomen, want dat is er nog niet van gekomen.
En klussen komt er al helemaal niet van, maar het lijkt erop dat m’n ei daar rekening mee houdt want er is nog geen eisprong in zicht :mrgreen:.
Lieke: :hug: :hug: ben blij dat de spoedoperatie goed is gegaan ik hoop dat je vader snel opknapt :hug: :hug:
Pff gelukkig Lieke, nu verder duimen dat ie opknapt.
Nienke
Hey allemaal,
Ik ben al heel lang niet geweest, ben enorm druk geweest met vanalles en nog wat.
Ik had jullie verteld dat mijn opa overleed in maart, een aantal weken daarna werd mijn oma ineens onwel en werd er een week na de opname in het ziekenhuis een hersentumor gevonden van ruim 3 cm groot. Daarna is ze uit eindelijk in het UMC geopereerd wat allemaal leek te zijn goed gegaan.
Maar een week na de operatie kreeg mijn oma ineens een ernstige complicatie(hersenvliesontsteking en een longonsteking) 5 dagen later was ze er niet meer. Dat was een erg zwaar verlies vooral omdat ze fysiek en geestelijk eigenlijk zo fit als een hoentje was en ik mis haar verschrikkelijk… In de tijd dat ze was opgenomen hadden mijn vriend en ik besloten om te gaan trouwen en dat ook zo snel mogelijk zodat mijn oma er nog bij zou zijn en samen met mijn vader mijn getuige kon zijn. Helaas zal ze dat niet mee gaan maken. Een mooie gedachte is dat ik de jurk van haar heb gekregen en een minder mooie gedachte is dat ze hem nooit heeft kunnen zien!
Maar ook goed is nieuws is dus dat ik vrijdag 19 september zal gaan trouwen met mijn maatje dus dat schiet al aardig op! Nog 3 weken!
Wij zijn nu ruim 1 jaar en 2 maanden verder en ook nog niet zwanger ook doordat we dat op een laag pitje hadden gezet na al die ellende…maar goed dat komt vanzelf wel…
Ik las ook dat er een aantal hier nog niet inverwachting zijn en hopelijk gaat dat zeker nog wel komen! Ik duim ervoor in ieder geval.
Lieke hopelijk wordt je vader helemaal beter en zal hij nog heel veel jaren bij je mogen zijn! Daar duim ik ook voor! Sterkte…
Nou dit was een beetje wat ik kwijt wilde en hopelijk gaat verder met iedereen hier goed!
Groetjes Willie