Veel succes bij de gyn morgen Nienke!
Je komt het toch wel snel vertellen als je geweest bent he?
Hoe laat moet je?
Nienke succes bij de gyn
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: het is doorgezet :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Mooi zo Angel&Luna, dus nu direct bellen zeker? of heb je het al in huis?
Net terug van het zh. Hij heeft templijsten bekeken en de cycli. hoe lang ze geduurd hebben. Aan de templijsten zag hij ook een duidelijke eisprong. Ook uit de inwendige echo (en met de eendenbek) kon hij geen afwijkingen halen. Hij zag eiblaasjes en wat eitjes.
Ik heb nog bloed geprikt voor progesteron waarden. En ik moet de volgende cyclus afspraak maken voor dag 7. En dan willen ze het een keer gaan volgen. Maar wat ze nu zeggen is eigenlijk: vette pech dat je cyclus zo onregelmatig is.
Gelukkig zag alles er van binnen goed uit. Ik zal maar weer nieuwe ovulatietesten bestellenā¦
gr. Nienke
Hmā¦ beetje anticlimax dus :?
Wel fijn dat ze het een keer gaan volgen, maar jammer dat ze verder geen oplossing gaven.
Misschien komt dat volgende keer dan nog
Nienke, jammer zeg, dat ze zoān houding hebben. Je verwacht toch iets meer actie. Hebben ze over de miskramen nog iets gezegd?
Angel, :dance: . Kom maar op met de Clomid!
Nienke: oh jammer dat ze zoān houding hebben maar ze gaan je toch nog verder in de gaten houden dus hopen maar dat ze dan wel stappen gaan ondernemen
ik heb de clomid al in huis
ik heb nog een vraagje
ik twijfel een beetje gisteren had ik bruin verlies weinig dat wel en sinds vannacht is de menstruatie echt door gebroken moet ik dan vandaag aanhouden als dag 1 of gisteren :think:
tja, had ook niet verwacht dat ze direct met antwoorden zouden komen. En zowel de ha als de arts in het zh zei dat de miskramen niks met een onregelmatige cyclus te maken hebben.
En omdat de menstruaties op zich heel normaal zijn, ik geen pijn heb, was hij ook niet bang voor beschadigingen door de curretage.
Omdat we al een gezonde dochter hebben, sluiten ze al een heleboel dingen uit.
Ben wel blij dat ze progesteron gaan meten. Heb daar zelf aldoor een gevoel bij dat daar iets mee is. Maar ja de uitslag daarover hoor ik pas op dag 7 van de volgende cyclus, dus dat kan nog wel ff durenā¦
gr. Nienke
Oh jaā¦ Beppie, Vergat ik te zeggen.
Vorige week heb ik voor heel wat zaken bloed moeten prikken en ik mag gewoon de polidames bellen voor de uitslag! Er staat ook een belafspraak met mān gyn, maar die is pas op 18-8. Heb je het niet stiekem geprobeerd om de uitslag op te vragen via de poli.
Ik heb zelfs wel eens het lab gebeld (met een smoesje) om een bloeduitslag snel te krijgen. Slecht ben ik hĆĀØ :oops:.
Nienke, zoals ik al zei, elk ziekenhuis heeft een ander beleid.
Mijn gyn wil wat zaken uitsluiten ivm de 2 miskramen (en dat staat helemaal los van het hebben van een korte/lange cyclus). En ook een 1e ongecompliceerde zwangerschap is geen garantie! Maar goed, ze bepalen in elk geval wel je progesteron, dat is in elk geval iets.
Angel, ik zou vandaag als dag 1 zien van je nieuwe cyclus. (bruin bloedverlies telt dan niet mee geloof ik)
zo vandaag het eerste pilletje clomid geslikt :dance: (hopen dat ik niet teveel bijwerkingen krijg :D)
Ik duim voor je Angel :thumbup: :thumbdown:.
Ik heb een vreemde tempstijging deze keer, net wat lager dan ik gewend ben aan tempstijgingen na de eisprong dus deze ronde zal 't niks worden denk ik.
Lieke: :hug: hoop toch dat het raak is hoor en dat het mag blijven
Mān dochtertje gaat morgen voor het eerst naar school .
Tuurlijk, hartstikke leuk voor haar maar ik heb het er best moeilijk mee. De tijd gaat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te snel!!
:hug: spannende dag morgen
hoop dat ze het naar dār zin zal hebben en jij ook gauw je draai hebt gevonden :hug:
is ze nooit naar de psz ofzo geweest? (ik zit stiekem alweer af te tellen dat Luna naar de psz mag :silenced: :oops: krijg echt 0,0 gedaan in huis met haar erbij)
@Angel & Luna wrote:
:hug: spannende dag morgen
hoop dat ze het naar dār zin zal hebben en jij ook gauw je draai hebt gevonden :hug:
is ze nooit naar de psz ofzo geweest? (ik zit stiekem alweer af te tellen dat Luna naar de psz mag :silenced: :oops: krijg echt 0,0 gedaan in huis met haar erbij)
Ha ha haā¦ daar heb je gelijk in. Huishoudelijke zaken schieten er vaak bij in hier.
Idd ze is nooit naar de psz geweest. Dat is er door ziekte en vele ziekenhuisbezoeken van/met mān vader niet van gekomen. Wel heeft ze het afgelopen jaar aan peuterdansen gedaan, vond ze erg leuk.
Ik baal er zo van dat er nog geen broertje of zusje op komst is, dat zou behalve voor onszelf ook zo leuk zijn voor haar.
Afgelopen week waren we in Kruidvat, ik was haar eventjes kwijt. Ze was bij de babyafdeling en toen kwam ze met een babytruitje naar me toeā¦ āmama, kijk eens wat leuk voor een babyjongetjeā. Ze ziet het helemaal zittenā¦
Maar jaā¦
Spannend Lieke, lijkt me heel vreemd voor je dat ze ineens niet meer thuis is!
Ik vind het trouwens voor zoān kleintje wel een zware overgangā¦ van altijd thuis, naar 4 dagen van 9-15 naar schoolā¦
Das best een ruk voor zeā¦
Oh meiden ik mag morgen naar de gyn! ik heb er zoān zin in!!! :eh: :mrgreen:
Eindelijk weer een stapje verderā¦ (euh, hoop ik!)
Lieke succes vandaag met alleen thuiszitten :?
Nienke
Zo, ze zit op school voor een āoefenochtendā. We mochten erbij blijven en ze vond het heel leuk, dat kon je wel zien. Ohā¦ ik mis haar nu al.
Maar goed, even doorbijten. Voor haar is het heel leuk om met andere kindjes wat te doen.
Mijn thermometer spoort niet meer, of mijn lichaam niet :mrgreen:.
Vanmorgen had ik ineens zoān hoge temp van 37.4 (terwijl het de dagen hiervoor juist weer minder was 36,77). Wel heb ik hoofdpijn, dus misschien komt het daar van.
Beppie, succes bij de gyn. Dat er maar actie komt nu!!!
Beppie: succes bij de gyn ik hoop dat je idd een stapje verder komt
Lieke: fijn dat ze het zo naar haar zin heeft op school en leuk dat jullie er bij mochten blijven
goed teken toch dat je temp zo hoog is??
Beppie, al heen geweest?
Lieke, peuterdansen klinkt leuk. Ik twijfel of ik onze dochter op gym zal doen als ze 3 jaar is. Aan de ene kant vind ik dat het allemaal al druk genoeg is (2 hele dagen opvang, 2 ochtenden naar de psz). Maar ze is soms net een stuiterbalā¦
Raar hoor van die temperatuur. kan er ook niks van zeggen.
Angel&Luna, nog niks gemerkt van bijwerkingen?
Gr. Nienke