Nienke, ik kreeg bij m’n eerste afspraak ook meteen een echo. Doen ze bij ons standaard.
Beppie testen kan natuurlijk altijd. Vervelend die onzekerheid. Hoe is het met je plannen om naar een ander ziekenhuis over te stappen?
Ik heb nu een hele grappige tempgrafiek op ff, namelijk omgekeerd.
Eerste hele hoge temperaturen, en nu al een paar dagen heeel lage temperaturen. Zo laag zijn ze bij mij bijna nooit, rond de 36.3.
Hey Lieke ik wist niet dat je ook tempt. Die hoge tempen komen natuurlijk nog van het HCG. Die lage zijn dus gunstig. Nou ja, het liefst had je natuurlijk nog steeds hoge gehad :?
Ik had trouwens wel altijd zo’n lage temp. Die varieerde van 36.3 tot 36.6 en de hoge van 36.7 tot 37.0
Nienke
Lieke, ik hoop echt dat het niet lang durt voor je cyclus weer op peil is.
Heb je eigenlijk al een nieuwe afspraak met de gyn?
Heb je ook nog besproken dat het steeds misgaat met de innesteling (die licht positieve testen steeds)?
Want er zijn medicijnen voor omdat te ondersteunen, utrogestan, pregnyl…
Sorry als je het al eens verteld hebt :oops:
Nou ik kon me natuurlijk toch niet inhouden, dus negatief getest.
Ik haal mn banner wel ff weg.
Beppie, :hug: voor de negatieve test.
ik heb een belafspraak met m’n gyn, voor de uitslagen van m’n stolling/schildklier en andere waardes die worden onderzocht ivm de herhaalde miskramen. Verder moeten we nu weer afwachten. Meestal is de oorzaak van miskramen een “foute combi”, oftewel er is iets mis met het vruchtje. Om die reden is er ook genetisch onderzoek gedaan (want als daar iets mis is hebben wij heel vaak "foute combi’s) De uitslag ervan duurt alleen erg lang, zo’n 3 a 4 maanden.
En ook mijn gyn begon over dat ik nog geen 36 jaar ben… bla bla bla.
Nee, ik ben nog geen 36 jaar…, maar als het nog lang gaat duren wel.
Maar goed.
Ik heb vandaag vruchtbaar slijm gespot… :D. Dus ik ben blij.
Beppie :hug: jammer dat je negatief getest hebt
Lieke: spannend
Ik heb weer een cyclusbanner . Vanmorgen had ik een positieve ovutest, maar dit was wel met ochtendurine dus voor de zekerheid doe ik er straks nog 1.
Wauw Lieke, dat werkt allemaal toch wel super bij jou hoor :thumbup:
Ben wakker (zie tijdstip) :? maar ja dat komt ten eerste omdat ik om 20:00 al lag te pitten. was de laatste dagen veel te laat op bed gekomen.
En ik heb denk ik blaasontsteking.
aldoor het gevoel dat ik moet plassen en ook af en toe beetje rozig (bloed) bij het afvegen. Ik herken het gevoel van een aantal jaren geleden, toen ook medicijnen gehad van de HA. Als het doorzet, dinsdag maar ff urine inleveren bij de assistent. (ben er maandag niet).
gr. Nienke
Nienke oei blaasontsteking :hug: hoop dat je gauw weet of het zo is en het dan gauw over is als het zo is
ik zit nog steeds te wachten op de :twisted: :twisted: dag 46 nog maar…
ik twijfel of ik geen afspraak moet maken om de menstruatie op te wekken :think:
@Angel
Je kunt het vragen, ik heb vorige keer provera gehad. Ik moet er wel bij zeggen, ik werd en stronchaggo en depri van.
Maaaaar je wordt er nu toch ook chaggo van dat je ongi niet komt, dus die afweging kun je maken :lol:
Niet iedereen heeft ook last van de pillen.
@Lieke
Tjee! alweer vruchtbaar slijm en een postieve ovu-test! Jouw lichaam maakt heel snel grote schoonmaak zeg!
@Nienke
Oei vervelend een blaasontsteking
Nou meiden, ik ben weer terug van een weekendje camping.
Het was weer heerlijk.
Ik heb niet getempt, wederom vanwege alcohol en laat naar bed, en ik moet echt minder drinken!! Ik voel me belabberd vandaag, en dat heb ik verdiend.
Voor de vruchtbaarheid is het vast ook niet goed. alhoewel de alcohol niet zal voorkomen dat ik een eisprong heb.
Ik heb geen vruchtbaar slijm ontdekt, ik heb dan wel niet getempt, maar ach, dit is ook een handige methode, zo weet ik in ieder geval Ãéts.
Nog een weekje en dan mag ik naar de gyn! :dance:
Angel, 46 dagen is wel lang zeg. Ik heb geen ervaring met medicijnen om ongi op te wekken en de eventuele bijwerkingen, maar ik zou het toch proberen als het nog langer duurt. Daarna mag je met Clomid beginnen toch?
Nienke, in de gaten houden die blaasontsteking anders wordt het van kwaad tot erger.
Beppie, lekker weg geweest dus. Altijd goed om even weg te zijn van je eigen omgeving… Er even helemaal uit.
Tja, mijn cyclus herstelt zich ook nu weer snel. Verbazingwekkend.
Tegelijkertijd vraag ik me af of het allemaal niet te snel gaat met die cycli van me. Maar goed, we hebben weer ons best gedaan :mrgreen:.
Nou, ben weer terug van 2 daagjes weg.
Angel&Luna, je kunt altijd vragen toch? in principe wacht je op niks, dus waarom zouden ze je niet iets kunnen geven, zodat je eerder met Clomid kunt beginnen…
(zul je net zien, heb je daar wat voor en komt het spontaan… :? )
Hier lijkt de blaasontsteking uit zichzelf afgezakt te zijn. Eigenlijk zondagmiddag al geen last meer van. Apart hoor…
Ben nu toch wel erg bezig met de afspraak donderdag met de gyn. Heb alles op papier gezet vanaf 2004. Ik wist het zelf al niet meer, maar mijn cycli na het stoppen van de pil waren toen 75-58-51-50 en 43!! :shock: Die laatste cyclus ben ik wonder boven wonder zwanger geraakt.
Ik heb ook de templijsten maar uitgeprint. Heb ook geen idee wat ze precies willen.
Lieke, jij zit alweer in de wachtweken
gr. Nienke
Trouwens mijn banner klopt al niet meer. nog geen positieve ovutest gehad en ik zit nu op dag 21, dus cyclus is minstens 35 dagen.
Nienke, spannend zo’n eerste afspraak bij de gyn. Hopelijk gaan ze niet eerst allerlei onderzoeken doen, om alsnog te constateren dat je cyclus heel erg lang duurt. Maar ja, dat is afwachten. Elk ziekenhuis/gyn heeft een ander beleid. Mijn gyn heeft niet eens naar m’n templijstjes gekeken. Hopelijk kunnen ze iets aan je lange cyclus doen.
Ik heb nu een korte cyclus, maar dat is eigenlijk best gek. Ik ben in het verleden namelijk 2 x met de pil gestopt (niet vanwege kinderwens), 1 x 6 maanden en in die 6 maanden ben ik niet 1 keer ongesteld geweest. En later omdat m’n relatie voorbij was en ook toen bijna geen menstruaties.
Nu is m’n lichaam blijkbaar aan het inhalen.
Hallo dames, hoe is het hier?
@Angel, ga je nog wat vragen om je ongi op te wekken?
Provera bijvoorbeeld, moet je 10 dagen slikken en de ongi komt dat ergens tussen dag 3 en 10 daarna weer. Maar primolut heb je ook nog en daar heb ik geen idee van.
@Nienke, super dat je blaasontsteking zichzelf opgelost heeft! Nog 2 nachtjes slapen en je mag naar de gyn. Ik ben zo benieuwd wat ie zegt! Ik hoop echt dat je eruit komt met meer informatie en goede moed.
@Lieke, ik hoop dat het een goede teken is dat je lichaam het zo snel weer oppakt Wel vreemd inderdaad dat je nu zo’n korte cyclus hebt terwijl er ooit zelfs geen 1 was.
Ik zit met smart te wachten op volgende week maandag.
Ik ben klaar met dat gewacht! Ik wÃl gewoon graag spuiten!
Ik vind het zo balen, stel nou dat de gyn maandag zegt; sorry ik kan niks meer voor je doen, je meot naar de andere gyn.
Dat is leuk, maar waarvoor kom ik dan? Om weggestuurd te worden bij de 1 en een nieuwe afspraak te maken bij de ander?
Ik zit dus alweer veel te veel na te denken over wat er zou-kunnen-gebeuren. Terwijl er niks zeker is. :roll:
Ik blijf het vervelend vinden dat ze zo’n afwachtend beleid hebben in dit ziekenhuis.
Mn dossier heb ik ook nog niet binnen, dus dat ga ik maandag ook maar meteen aan de assistente vragen. Zucht. Je moet ook verdorie overal achteraan.
maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor medicijnen om de menstruatie op te wekken
ze zei eerst de 20e :shock: :shock: :shock:
:lol: ik heb geloof ik te vroeg gebeld
ff kijken of het doorzet dan kan ik morgen weer afbellen hahahahahaha
Angel :dance:
Haha, nou Angel, dat zal je toch altijd zien he!
Kom op ongi! :thumbup:
Nou dat klinkt ook raar zeg in het ‘wanna be mama’s’ onderwerp: kom op ongi…hihi
Maar ik zeg het ook hoor: ongi kom kom kom
Bij jullie in de omgeving ook mensen die overmorgen gaan trouwen? Ik heb 2 kaartjes klaarliggen. We zijn niet uitgenodigd, zijn meer kennissen. Maar ik vind kaartjes sturen altijd leuk.
Morgenvroeg naar de gyn. spannend hoor. ben er tot nu toe alleen geweest met de 2 miskramen en met de inleiding van de bevalling. Heb de templijsten klaarliggen.
gr. Nienke