:roll: dag 41 alweer :roll: kan ik nou niet gewoon ff ongesteld gaan worden :twisted:
roept
Ongi van Angel!!!
Kom dan!!!
:mrgreen:
kom kom kom kom kom :o
helpt het?
hoe ging het Lieke?
Beppie, we hebben al een dochter en daarna weer 2 keer zwanger geworden, dus aan het zaad zal het vast niet liggen. Het probleem is echt de onregelmatige cyclus en dat het daarom zo moeilijk plannen is. Vandaag dag 15, en we zijn gestart met om de dag klussen. dat klinkt erg technisch zeg…gestart. Ben benieuwd hoe lang we het deze keer moete volhouden. We deden dat al wel, maar dan denk je toch op dag 25 ofzo, nou nu zal het wel genoeg zijn, maar ja als je dan toch een cyclus van 48 hebt, dan blijkt het niet genoeg te zijn geweest…
gr. Nienke
Dat had ik de laatste keer toen ik eindelijk een ei had dus ook :lol:
Geklust dag 10 12 14 16 en toen laten zitten.
Ei op dag 21 :wall: Dus niet benut.
En nu hebben we vanaf dag 8(zo vroeg vanwege de hogere dosis clomid) om de dag geklust en als ik vruchtbaar slijm had of een tempdip zelfs nog een keer extra, tot en met dag 24, en toen was ik het zat.
Eergisteren hebben we het maar weer opgepakt omdat ik wéér een tempdip had.
Maar het wordt nu wel vermoeiend… Zeker alsblijkt dat je het dan voro niks doet
De kans dat ze het zaad van je man toch gaan onderzoeken is wel aanwezig, maar zoals je zegt, waarschijnlijk zal het daar dan niet aan liggen…
Wel fijn hoor! want bij de vrouw kunnen ze een hoop doen, maar bij de man is het toch wat lastiger.
:lol: :lol: :lol: nee heeft nog niet geholpen hahahahahahahaha
Beppie: ja ik zei ook tegen Darius kunnen beter verplichte dagen 12-14-16-18-20 doen 8) :lol:
Krijg je follikelmetingen Angel?
Je hebt clomid gekregen voor dag 3-7 of 5-9 en wanneer heb je dan weer een afspraak met de gyn?
ik heb clomid voor dag 3-7 en ik krijg alleen dag 21 bloedprikken om te kijken of er een eisprong is geweest
Vervelend zeg… dat jullie allemaal zo’n lange cyclus hebben. Dat maakt nog ongeduldiger denk ik.
Even het verhaal van de gynaecoloog:
Ze wilde toch wéér een echo doen om zeker te weten dat er geen sprake is/was van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (vorige week heeft ze nl. m’n eileiders niet bekeken :roll:). En ook gezien m’n DES-verhaal want dan komen bbz vaker voor.
Er was gelukkig in m’n eileiders niets te zien.
Verder wordt er genetisch onderzoek gedaan bij zowel mijn man als ikzelf, stollingsonderzoek en onderzoek naar m’n schildklierwaarden. Dit zijn standaard onderzoeken die na 2/3 miskramen worden gedaan. De kans is niet zo heel groot dat daar iets uitkomt maar ik vind het wel fijn dat er naar wordt gekeken. Tja… en verder kan de gynaecoloog weinig voor me doen. We moeten nu een paar maanden afwachten (en intussen wel de onderzoeken laten doen natuurlijk) en dat er weer een wonder gebeurt. IUI is wel ter sprake gekomen, maar aangezien ik wel zwanger kan worden hoeven we daar waarschijnlijk geen wonderen van te verwachten.
@Nienke. waarschijnlijk wordt zaadonderzoek als 1 van de eerste dingen gedaan. Het is een simpel onderzoek (in tegenstelling tot wat de vrouwen vaak moeten ondergaan) dus dan willen ze eerst uitsluiten dat daar een probleem zit. Althans, dat was de stelling van mijn gynaecoloog.
het geroep heeft nog niet geholpen
hopelijk komt het morgen of over een maandje of 9
Ik hoop het laatste voor je
Zaadonderzoek zou ook geen probleem zijn. gelukkig is mijn man daar heel makkelijk in.
Lieke, ben je wel tevreden met de opties die er nog zijn? aangezien er niet vaak wat uitkomt…
Als de innesteling of celdeling niet goed gaat, valt er door de gyn ook weinig te doen zeker? De bevruchting gaat blijkbaar goed, moeilijk hoor.
gr. Nienke
Nog nieuws hier? Ongi/eisprong?
Nog geen verschijnselen van een naderende eisprong hier. Ik hoop dat het niet heel lang gaat duren voor m’n cyclus weer op gang is.
Zometeen moeten we (opnieuw) naar het lab om bloed te laten prikken voor chromosomenonderzoek. Dinsdag kon dat niet want het moet worden opgestuurd naar een ander ziekenhuis.
Nienke, ik ben tevreden met hoe mijn gyn ermee omgaat. Ze vraagt nu alle onderzoeken voor me aan die bij herhaalde miskramen horen. En dat er verder weinig gedaan kan worden voor ons had ik wel verwacht.
En dat maakt het tegelijkertijd ook frustrerend. Geen pilletjes/kuurtjes of wat dan ook kunnen voor ons de kans vergroten.
Vanaf nu kans om eisprong te hebben, zal morgen met de digitale testen beginnen. tot nu toe matcare gebruikt, maar nog geen eisprong gespot. Wel vandaag 1x en gisteren 1x rozig bloed bij het afvegen.
Wat dat nu weer is? :think: :eh: ga het maar niet meer opzoeken bij Google, want dan komt er toch uit dat het vanalles kan zijn…
Succes met bloedprikken, of ben je wel een held daarin?
Nog een half maandje zie ik, dan hebben jullie een verjaardag. 4 jaar! :dance:
:roll: negatieve test en we zitten alweer op dag 43 ach misschien morgen of overmorgen menstruatie :roll:
Ik hoop het echt voor je. niks vervelender als dat je niet weet waar je aan toe bent :-*
Kom op… ongi’s en/of eisprongen… waar blijven jullie nou.
Ook ingedut door het warme weer blijkbaar.
Angel, wat irritant zeg dat gewacht. Ik ben nu al ongeduldig omdat ik geen eisprong kan ontdekken nog, laat staan als je cyclus steeds 40 dagen is… Pfffffff.
Dat bloed prikken stelt weinig voor vind ik. 10 buisjes moesten er worden afgenomen :shock:, maar dat kan mij niet zo boeien.
Tja, m’n kleine meisje wordt inderdaad al bijna 4 jaar. Ik zie er erg tegenop dat ze naar school gaat, kan niet uitleggen waarom, ik denk omdat ik dan meer alleen zal zijn en ze veel minder bij me thuis is.
Ja en voor je gevoel hoort daar dan een klein broertje of zusje bij die nog wel lekker bij je thuis is…(tenminste zou ik hebben).
Hier nog geen eisprong volgens de testen…vandaag dag 18, dus minimale cyclus van 33. Das mijn minimum, dus het wordt weer langer. Ben benieuwd of ze volgende week in het zh ook direct een echo doen en wat ze dan zien.
Hebben jullie trouwens eerst een gesprek gehad, of werd er direct actie ondernomen?
gr. Nienke
@Lieke
Kan het me voorstellen hoor, het is toch vreemd als ze straks op school is. Je moet haar toch wat meer loslaten dan, en dat lijkt me best eng.
@Nienke
Ik dacht dat ik de eerste keer alleen een gesprek zou hebben, maar de gyn (was toen een mannelijke) zei; we doen gelijk maar even een echo, zo gebeurd! (en ik dacht nog; slik! :shock: maar het viel me zó mee)
Ik hoop dat ze dat bij jou ook doen, maar die kans is denk ik ook groot.
Hier nog steeds niks. En ik durf geen zwangerschapstest meer te doen, mn temp blijft laag en ik geloof er niet zo in dat ik een uitzondering ben die geen hogere temp krijgt. Is toch een natuurlijk proces lijkt me.
Hebben jullie ooit weleens van iemand gehoord, die geen tempverhoging had maar toch zwanger was?
Ik ben daar heel sceptsich over.
Wat zouden jullie doen? Testen? of niet testen…
To test or not to test :mrgreen:
to do a cheap test!
een lage temp is geen goed teken lijkt me.
Nee inderdaad…
Nou, ik moet er nog even over denken en ondertussen houd ik mn plas op hihi. :mrgreen:
Ik heb goedekope kruidvatjes liggen.