:shifty: ben een beetje zenuwachtig voor de uitslag dalijk hebben ze niks gevonden
Angel & Luna succes met wachten vandaag. wat als ze niks gevonden hebben? hebben ze dan nog opties openstaan? (sorry als je het al gezegd hebt, mijn geheugen is minimaal en dat zonder drugs! )
Vandaag maar weer eens werken.
Lieke hoe is het met jou?
Gr. Nienke
ze hebben niks gevondenâŠ
maar,
ik mag aan de clomid :dance: :dance:
ow wauw, eindelijk iets!
had je niet verwacht?
nee ik had echt zoiets van ik had precies met die onderzoeken een goede cyclus van 29 dagen :? met eisprong dus ik zag al een donkere wolk van ja je moet toch afvallen ofzo :oops:
Hey Angel! toch een beetje goed nieuws toch!
Als ze niks gevonden hebben dan is in principe alles verder goed. :thumbup:
Nou, welkom bij de clomid-club dan maar
Misschien wil je eens buurten bij de clomidmeisjes als je daar zin in hebt
klik voor het topic
Beppie: idd goed nieuws maar was toch wel een beetje bang dat ik daarom niet geholpen zou worden maar gelukkig mogen we het met clomid gaan proberen :dance:
dus op hoop van zegen dat het dan maar gauw raak is heb iig opdracht om op dag 12-14-16 te klussen :lol: :lol:
ik heb al een kijkje genomen daar tenminste heb nog niet echt gelezen daar
Angel, eindelijk weer wat goed nieuws. Ook aan de Clomid dus, hopelijk snel met effect. Als je niet teveel last hebt van de galstenen (of waar de pijn ook vandaan komt) zou ik ook gewoon doorgaan met klussen hoor :mrgreen:. Dat gewacht is ook niks.
Ik heb vandaag gewerkt en het was mân laatste dag voor mân vakantie. We gaan niet weg, maar met dit weer is dat ook niet nodig :D.
Ik heb net een ovulatietest gedaan, daar was al een aardig duidelijke 2e streep aanwezig :eh:. Lijkt me dat het niet van het hcg kan komen, want de zwangerschapstest was afgelopen dinsdag al zoooooo vaag. Ook op de echo was afgelopen woensdag geen vruchtzakje o.i.d. meer te zien.
Nou ja, ik wacht maar weer af hoe mân cyclus gaat verlopen, voorlopig zal er geen peil op te trekken zijn.
Goedemorgen dames!
Hoe lang is het precies geleden dan Lieke? dus welke dag van je cyclus zou het zijn? Toch maar aan de klus voor de zekerheid? of zijn jullie nog wat terughoudend?
Vandaag dag 14, van het weekend nog negatieve ovu test. Vanmiddag op het werk nog een keer doen. En de rest van de week denk ik. Alhoewel ik pas een pos.test verwacht vanaf dag 19, maar ja met mij weet je het nooit. :lol:
Angel&Luna wanneer mag je beginnen met de clomid?
Nienke
Als ik de miskraam als menstruatie zou zien zou ik nu op dag 9 zitten. Maar ik heb nog steeds zo nu en dan een beetje bloedverlies, dus een âstandaard cyclusâ zal het deze keer voor mij niet worden. Waarschijnlijk zat er nog een restje hcg in mijn lichaam waardoor de ovu teststreep wat dikker was afgelopen vrijdag, gisteren was de teststreep duidelijk lichter.
We gaan er wel meteen weer voor, ik heb geen zin om een cyclus af te wachten.
Morgen moet ik naar de gyn. Ik zal maar eens aan een vragenlijstje beginnen anders bedenk ik me bij thuiskomst (weer) dat ik dingen ben vergeten te vragen/melden.
Worden jullie ook steeds ongeduldiger? Ik heb heel sterk het gevoel van âgeen tijd te verliezenâ. Ik troost me dan maar met de gedachte dat als ik eerder aan kinderen was begonnen dat het absoluut met de verkeerde man zou zijn geweest.
Lieke: ik heb gehoord dat je ook vee vruchtbaarder bent als je e gelijk weer voor gaat
hoop dat jullie gauw weer een positieve test hebben en dat het dan mag blijven :hug: :-*
Nienke: op dag 3, 4, 5, 6 en 7 van de cyclus met ik zoân pil slikken dus wanneer ik mag beginnen ligt eraan wanneer die rottige menstruatie komt :mrgreen:
Hier nog zoân ongeduldige :roll:
Weer geen ei, pffft ik ben het zat!
Als we nou iedere maand kans hadden dan leek het misschien korter, maar dit wordt nu echt vervelend hoor!
Vandaag de zoveelste tempdip. Ik geloof er niet meer in. We hebben gister geklust, ik zie het allemaal wel.
Ik had eerst zoiets van; ik laat geen kans onbenut, maar we hebben ons deze maand suf geklust, blijk ik geen ei te hebben gehad!
Waaaaar doe ik het allemaal voor!!!
Ik ben ook nog heftig aangekomen zag ik vanmorgen op de weegschaal ben gewoon een beetje geschrokken. Vanaf vandaag moet ik me echt weer gedragen met eten, :snooty: in eerste instantie moet er nu 6 kilo af. En dan de rest. zucht.
Sorry, ff klaagzang van mij
klaagmode uit
Lieke, ik hoop dat je cyclus zich snel weer herstelt :hug:
Nienke, heb je weleens een ei op dag 14? Naar âverwachtingâ heb je nu een korte cyclus, toch?
Angel, heb je 50mg clomid?
Ik had er nagenoeg geen bijwerkingen van. Ik hoop dat jij ze ook niet hebt
Beppie: :hug: irritant he zo zonder eisprong :hug: hoop dat de clomid toch gauw gaat aanslaan bij jou hoor hoelang slik je dat nu al?
ja ik heb 50mg hopen maar dat het genoeg is
Ronde 1 met clomid was 50mg en geen ei, ronde 2 100mg clomid en ei ergens tussen dag 21 en 25, ronde 3 150mg clomid (omdat mn cyclus nog wel redelijk lang was)
Geen effect tot nu toe.
Gaat lekker zo he?
Ik zie de hormoonspuiten ineens een stuk dichterbij komenâŠ
En op zich zit ik daar niet zo mee, ware het niet dat ze misschien niet vergoed worden door mn zorgverzekering. :roll:
Ik ben heel benieuwd of clomid bij jou gaat doen wat het moet doen, ik weet wel dat er hele goede resultaten zijn met vrouwen die al een cuclys hebben, maar die erg lang of onregelmatig is :thumbup:
Mooi toch dat we elkaar zo kunnen steunen. met wachten enzoâŠ
Beppie, moet jij gaan spuiten als blijkt dat het niet werkt? of hebben ze het daar nog niet over gehad?
Goed onthouden trouwens, dat ik nu misschien weer een kort cyclus heb. Maar das een pure gok. Dat de laatste 3 cycli om en om waren, kan ook toeval zijn. you never know!
Vanavond weer klussen voor de zekerheid. en de rest van de week (of 2 weken) om de dag.
Weegschaal? wat is dat? ga ik pas weer op staan als ik bij de verloskundige (mag) kom. word er alleen maar depressief van en ik merk het wel aan mijn kleding of ik weer aankom.
Lieke, soms ben ik heeeeel ongeduldig. maar momenteel valt het weer mee. heb me er al een beetje bij neergelegd dat het leeftijdsverschil meer dan 3 jaar zal zijn. maar het komt ook dat ik nu rustiger ben, omdat die afspraak met de gyn staat.
gr. Nienke
Hallo allemaal
Ik ben helemaal nieuw op dit forum, maar vind het al erg fijn dat je er hier al je frustraties kwijt kan.
Ben nu bezig met ronde 7 dus ben weer druk aan het duimen. Hoop dat ik ook wat dingen kan leren die ik niet weet en ook waar ik allemaal op moet letten.
Groetjes,
Ammy
Hey Ammy, welkom!
vraag maar raak hoor. behalve over de medische molen weet ik wel wat dingetjes. Zoals temperaturen, eisprongen, innestelingen, luteale fases⊠:shifty:
gr. Nienke
Welkom Ammy. Genoeg ervaringsdeskundigen hier!
Leuk dat je je hier aanmeldt want er zijn niet zoveel wannabe mamaâs meer over.
Ik moet over een half uurtje naar de gyn. Ben wel benieuwd eigenlijk.
Tot later!
:: Welkom Ammy! ::
Veel ervaringsdeskundigen hier, dus kom maar op met je vragen
@Nien
Ik denk wel dat het spuiten worden, de gyn had het vorige keer over âandere medicijnenâ als de clomid niet werkt.
Nou, volgens mij is er niet veel anders dan spuitenâŠ
Ik snap helemaal dat je nu wat rustiger bent omdat je een afspraak met de gyn hebt staan. Geeft echt rust dat je weet dat er straks in ieder geval iets aan gedaan wordt!
Misschien stomme vraag, maar heeft je man zijn zaad al eens laten testen?
(offe heb ik ergens wat gemist :oops: )
Heel slim van je om niet op de weegschaal te gaan :mrgreen:
Ik merk het dus inderdaad aan mn kleren, maar ik voel het gewoon helemaal aan mezelf, zit niet lekker in mn vel⊠en dat komt niet alleen omdat het zwanger worden niet lukt. Ik ben momenteel echt extreem moe, ik slaap goed, dus dat is het niet, volgens mij komt het door de extra kiloâs icm te weinig bewegen. Ik moet fietsen naar mn werk, maar mn jas was te krap geworden, het regende, het zou wel eens kĂÂșnnen gaan regenen⊠etc⊠de bekende smoesjes dus.
Ook heb ik al een paar weken last van mn rug, vooral smorgens, en dat komt volgens mij ĂÂłĂÂłk door mn gewicht&beweging.
DĂÂșs!! ik moet even wat beter voor mezelf zorgen.
Ik heb gisteren een goede start gemaakt met eten, vandaag wilde ik fietsen, maar (jaja ik had weer een maar) ik had een rok aan en ik had teveel spullen bij me voor in de fietstas.
Morgen heb ik geen smoesjes meer hoor! Dan wordt het gewoon fietsen met die hap! :lol:
Het wordt hartstikke mooi weer deze week!
Succes bij de gyn Lieke! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: