lieke heel veel sterkte
:hug: :hug: :hug:
beppie spannend ga voor je duimen
hier alles goed beetje beroerd geweest nu gaat het weer
drink ineens veel melk wat ik normaal niet moet zal het mischien raak wezen??
heb trouwens geen positieve ovulatie test gehad
maarja dat zegt helemaal niks
me eisprong heb ik ruim 1 week en 2 dagen terug gehad
Helaas, Ik weet 99.9 % zeker dat het niks meer wordt. Afgelopen zaterdag durfde ik weer een test te doen, die was toen goed positief. Vanmiddag was de streep echter veel vager. Het is dus einde verhaal hier.
Het enige positieve dat ik hier heb te melden is dat ik een vast contract heb gekregen. Maar dat contract kan me even gestolen worden.
Oh ja, Nienke en Beppie, ik hou me aan m’n woord hoor. Ik wist dat dit kon gebeuren en hou evengoed zelf genoeg over als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Lieke; het spijt me heel erg voor jullie… Sterkte de komende tijd. :hug: :hug: :hug: :hug:
Lieke :hug: denk maar ff aan jezelf. Het is niet niks om te verwerken. Ik had zo voor je gehoopt en geduimd… :-*
houd ze maar lekker zelf. ik heb toch ook van die digitale van CB besteld via internet. (die gebruik ik dan in de dagen dat het meeste kans is op eisprong, de andere goedkopere in de overige dagen…tja bij mij is dat nogal vaag).
Gr. Nienke
Och Lieke, waar je aan denkt.
Laat het maar zo meis, er komt een dag dat er écht een stempel op die postzegels kan.
Dit is nu echt volkomen onbelangrijk.
God wat vind ik dit erg zeg… Ik vind het zó vreselijk voor je…
Ongelovelijk. :**: Heel erg veel sterkte. :hug:
nou meiden hier vage klachten
- erg moe
- erg veel drinken vooral melk en sap
- boeren met zuur naar boven.
- lichte misselijkheid.
-onrustig gevoel in me buik
-opgeblazen gevoel
-stoelgang gaat moeilijker
-windjes laten
heb nog 4 dagen te gaan
Hoi meiden, ik heb de poli net gebeld om te vragen of ik de echo nog moet laten doorgaan van morgenochtend. En zij adviseren gewoon te komen, gewoon om te kijken of alles er goed uitziet, er niks achter is gebleven. etc. Verder had ik al een afspraak staan voor volgende week bij de gyn, dus dat komt mooi uit.
En nu maar weer afwachten hoe snel mijn cyclus weer op gang komt.
Chantal, een testje proberen?
@Lieke74 wrote:
Chantal, een testje proberen?
dat lijkt me nog te vroeg
eventueel vrijdag`1 dag voor nod
anders zaterdag
voel me erg beroerd :think:
Je krijgt met een curretage of medicijnen immers ook een echo om te kijken na een week of alles weg is. Vond ik wel een ‘fijn’ idee om te weten dat ik er ook echt vanaf was.
Meestal komt jouw cyclus toch redelijk normaal op gang?
Morgenochtend naar de huisarts. Ik zal vandaag even wat op papier zetten, zodat ik overtuigend overkom dat ik doorverwezen wil worden. Aan de andere kant ben ik alweer bezig met de ovutesten waar ik volgende week mee ga beginnen.
gr. Nienke
Nienke, is jouw huisarts niet zo makkelijk met doorverwijzen? Lijkt me dat je een hele goede reden hebt om doorverwezen te worden, namelijk een jaar of langer bezig zonder succes, wel of geen eisprong, wel of geen miskraam, dat maakt allemaal niet uit.
Ik hoefde mijn huisarts niet eens te vragen om een verwijzing, na mijn verhaal kwam hij er zelf mee.
Maar ik begrijp ook wel wat je bedoelt. We hopen stiekem dat het gaat lukken zonder al teveel gedoe.
Het is ook meer voor mezelf dat ik weet wat ik wil zeggen. De vorige keer (2,5 maand geleden) wilde hij het aankijken tot na de zomer. Hij meldde daarbij dat ik nog jong ben, als ik 36 was geweest, was het anders geweest. Dat vond ik zo’n raar argument.
Nu wil ik doorverwezen worden, alhoewel ik zelf nog wel het idee heb dat we zonder hulpmiddelen zwanger kunnen worden, alleen het duurt gewoon zo lang met deze cyclus. En het is niet eens meer omdat ik zo ongeduldig ben, maar omdat ik dan later niet denk, had ik dit maar eerder gedaan, dan hadden we niet zo langer aangemodderd…
gr. Nienke
Oh Lieke, wat een vervelend nieuws voor jullie zeg! Heel veel sterkte meis… :hug:
Nienke, vreemde stelling idd van je huisarts over dat je geen haast hoeft te hebben omdat je nog geen 36 bent. Lijkt me meer logisch om ziets te zeggen als je aan kinderen wilt beginnen, niet als je er al lang mee bezig bent. Ben wel benieuwd wat hij er verder van zegt (morgen toch?).
Ik kan zelf nog nauwelijks bevatten dat het al weer is mis gegaan. Ik had juist vanaf afgelopen zaterdag meer vertrouwen erin gekregen en het gevoel dat het wel goed zou komen deze keer. En dan overkomt het me weer . Het is een behoorlijke emotionele klap deze keer, en vanmorgen flitsten alle rotdingen die ik dit jaar heb meegemaakt voorbij. Maar ja, life goes on. Ik ga volgende week bij de gyn in elk geval aankaarten dat, mocht ik weer een positieve zwangerschapstest hebben in de toekomst, dat ik dan z.s.m. hcg wil laten prikken, zodat ik misschien wat eerder weet waar ik aan toe ben. En onderzoek naar het waarom van de (vroege) miskramen lijkt me nu ook wel aan de orde. Ik hoop dat ze openstaat hiervoor.
verschrikkelijk lieke en nienke
met de miskramen
hoop spoedig dat jullie volgende maand weer zwanger zijn
hier gaat het wel weer
misselijk is effe weg
ga zo aan de mosselen :drool: :drool:
ben wel erg moe en me borsten zijn gevoeliger
Lijkt me ook Lieke dat ze daar nu naar gaan kijken. Maar wilden ze dat vanuit het ziekenhuis nog niet? er staat me iets van bij dat jullie het er toen zelf ook eerst bij wilden laten…qua onderzoeken enzo (?) Hebben ze ook gezegd welke mogelijkheden zijn bij zo veel herhalingen?
Ja morgenvroeg moet ik heen. Ik denk dat ik pas tegen 10:30 kan reageren hier wat de HA heeft gezegd. Zal nu eens bezig met het briefje.
…En film van de camera halen en op dvd branden (kijk ik altijd zo tegenop om te doen, maar dat komt niet door het werk, maar door de laptop die er eigenlijk te oud is en elk moment kan vastlopen :x )
Gr. Nienke
Yep, heb een doorverwijzing gekregen. Hij gaf me gelijk, het kan geen kwaad om het eens te hebben over de mogelijke oorzaken van zo’n onregelmatige cyclus. Heb zelf niet zoiets van, nu gaat het wiel uitgevonden worden, maar vind het wel prettig dat er naar gekeken gaat worden. Kan 7 aug. al terecht.
Gr. Nienke
Mooi zo Nienke! Een beetje duidelijkheid zou wel heel fijn zijn. :thumbup:
Oh Nienke dat is fijn dat je terecht kan, laat het maar goed uitzoeken he! Dan heb je zelf ook een geruster gevoel…
Mooi Nienke, dat je al zo snel terecht kunt. Het is in elk geval voor je eigen gemoedsrust fijn om te gaan.
Het klopt dat wij inderdaad terughoudend waren met onderzoeken en dergelijke (liever gezegd, mijn man), maar naarmate de tijd verstrijkt verleg je je grenzen. De gyn is nu op vakantie. Die is nog helemaal niet op de hoogte van al die positieve testen die ik de afgelopen maanden heb gehad, en ook niet van de miskraam. Dat zal ik dinsdag allemaal ter sprake brengen.
Vandaag heb ik met mijn moeder gesproken. Ze had het ooit al eens genoemd, bij mij was dat weggezakt, maar nu wordt het zaak dat het onderzocht wordt. Mijn moeder heeft namelijk medicijnen gehad toen zij 3 maanden zwanger was van mij ivm een dreigende miskraam, en mogelijk is dit DES geweest (ik ben 1974, dat is het laatste jaar dat het werd gegeven). Hopelijk is dit nog te achterhalen want dat is natuurlijk heel belangrijke info.