Wauw Beppie, die gaat binnenkort springen kan niet anders… hup, aan de slag :mrgreen:
Chantal :thumbup: :thumbdown:.
ff snel, want ik zit met punten op de computer op de camping.
Na 7 weken ongi geworden, heb flink de balen in. wil me toch weer bij de ha melden. dit is geen doen zo, ook emotioneel niet.
Lieke…super!!! en Maris ook gefeliciteerd meiden.
Ik lees alles bij als ik terug ben van vakantie.
Doei!
groetjes Nienke
He… K*** Nienke. Dit schiet inderdaad niet op.
Zal je ook nog even een PB sturen.
Ah… nienke, wat balen zeg!!
Geniet nog even van je vakantie en daarna gewoon naar de ha!
Sterkte :-*
Wauw, Beppie het begin is er! En nu springen!
Nienke, dat is zeker balen zeg! Na je vakantie toch maar weer even de huisarts een bezoekje doen… Geniet ondertussen nog even van je vakantie!
meiden dit is niet leuk meer
helaas is afgelopen met die donor
hij is niet goed bij zijn hoofd
hij wil ineens meer en wil samen wonen en samen zorgen voor het kind
en ook wilde hij afgelopen week zijn maatje mee nemen en kon zijn sperma ook insimineren
nou echt niet
dus het is voorgoed over en ben nu al onderhandelen met een nieuwe donor
en zeker ook een donorcontrakt dan staat alles zwart op wit
ik heb vrijdag me insiminatie gehad de laatste keer van die lul en heb me ei al gehad vermoedelijk gisternacht dus tja hoe groot is de kans dat het raak is
ben sinds kort opzoek naar een nieuwe donor en die heb ik vermoedelijk gevonden
hoe groot is de kans dat ik zwanger ben???
heb vrijdag van die lul me laatste insiminatie gehad en zondag me ei
Jeetje chantal wat een verhaal, hopelijk is het dus niet raak en vind je snel wel een goede donor
Chantal jeetje wat erg…
Wil je nu wel horen dat ik eigenlijk voor je hoop dat het nu niet raak is??
Klinkt zo stom, maar ik bedoel het goed!! :hug:
Sterkte meid en ik hoop dat deze onderhandelingen beter verlopen!!
:-*
ik hoop dat het nu raak is :x
He, dat kun je er niet bij hebben Chantal.
Ik dacht eerlijk gezegd dat je de inseminaties in het ziekenhuis kreeg (?) maar dat heb ik waarschijnlijk niet goed begrepen dan.
Oh chantal wat balen!
Wil je nu zelf wel of niet dat het deze ronde raak is?
Lijkt me heel moeilijk, maar wel fijn dat je al een nieuwe donor op het oog hebt!!
:hug:
@Lieke74 wrote:
He, dat kun je er niet bij hebben Chantal.
Ik dacht eerlijk gezegd dat je de inseminaties in het ziekenhuis kreeg (?) maar dat heb ik waarschijnlijk niet goed begrepen dan.
die donor kwam thuis
maargoed dat is nu afgelopen
de donor waar ik contakt nu mee hebt die doet het via het ziekenhuis :dance:
mocht het nog nodig wezen dan kan ik half augustus al terecht
het wordt dan door de gyn ingebracht
hopelijk is het niet nodig

He Chantal, das geen lekker bericht. Maar begrijp ik het goed, dat je toch liever nu zwanger bent dan nu niet?
En Beppie een groot ei. Gaan ze ook controleren of en wanneer het gesprongen is? weer wachten geblazen dus voor jullie.
Ik ga maar weer ovu testen gebruiken deze ronde. Heb de afgelopen keren om en om normale en lange rondes gehad (35-46-33-4 8) dus als het zo doorgaat heb ik nu weer een normale ronde. we zullen weer zien.
Gr. Nienke
Dames, wat is het rustig hier.
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt met de HA. ben al eerder heen geweest om het te hebben over onregelmatige cyclus. toen zei hij het nog even aan te kijken. Maar nu wil ik toch wel graag doorgestuurd worden om eens te laten bekijken of er redenen zijn daarvoor en die ook eventueel de oorzaak voor de miskramen kan zijn.
gr. Nienke
Nienke, goed dat je naar de huisarts gaat.
Het ziet ernaar uit dat ik hier weer kom schrijven. Ik heb bloedverlies… helaas en het ziet er niet goed uit. Woensdag heb ik een echo, maar of dat nog zin heeft betwijfel ik.
:hug: :hug: Lieke hoop toch dat het allemaal goed zit hoor
:kaars:
Oh Lieke, nee toch…
Ik hoop toch op goed nieuws woensdag… :hug: Sterkte…
Oh Lieke! zelfs je banner weg
Oh meis ik hoop zo van niet…
Lieke jeetje… Ik zag net ook dat je banner al weg is
Wat erg voor jullie meid…
Ik hoop echt dat het nog goed is allemaal en dat je woensdag gewoon een mooie echo krijgt met daarop een levend / gezond beebje in je buik!!!
Lieke :hug: :hug: Ik ga heel hard duimen dat ze woensdag een heel mooi kloppend hartje zien