Wannabe mama's! Deel 4

Maris super he zo’n digitale test

En heel erg gefeliciteerd met je verjaardag :dance:

Johanna ik :thumbup: :thumbdown: voor je dat je ook een positieve test krijgt binnenkort

Maris: gefeliciteerd :dance: :dance:

nou ik kom voorlopig niet meer terug als wannabe (al wil ik nog super graag…)

vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest (misschien hebben jullie het al gelezen in de huiskamer) en ik word voorlopig niet geopereerd :frowning:

de chirurg geloof namelijk niet dat het pijn van galstenen zijn :?

mijn pijn zit te hoog daarvoor

nu krijg ik dus allerlei onderzoeken of het toch m’n hart niet is :cry: (was ik net zo “blij” dat het galstenen waren… ha had ook al gezegt dat het evt m’n hart kon zijn…)

vanmorgen gelijk 2 foto’s van hart en longen laten maken en nu heb ik de 24e en 8e nog meer onderzoeken

als daar dan verder echt niks uitkomt dan gaan ze alsnog m’n galblaas weghalen maar kans is nu gewoon 30-40% dat m’n kwaaltjes weggaan als ze m’n galblaas weghalen :?

Angel&Luna: ahhhhhh wat erg voor je… :cry: Sterkte de komende tijd… :hug: :-*

angel :hug: :hug: :hug: :hug:

Angel heel veel sterkte de komende tijd, ik kan alleen maar hopen voor je dat het toch wel galstenen zijn want in vergelijking met hart problemen is dat een eitje

angel heel veel sterkte en hoop voor je dat je toch snel geholpen wordt

:hug: :hug: :hug:

Angel :hug:. Op dit soort dingen zit je nou net niet te wachten. Hopelijk valt het toch nog mee.

heb gisteravond me insiminatie gehad

ik heb nu me eisprong dus spannend en heeft het nut om vanavond nog een insiminatie poging te doen

spannend!!!

Ik weet eerlijk gezegd niet of je het nog een keer moet doen, maar misschien voor de zekerheid toch doen?

Ik ga voor je duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Goeienavond meiden!

Lieke en Maris begint het allemaal een beetje door te dringen? Heerlijk he op die roze wolk! :inlove:

Chantal, ik weet niet hoe het werkt met inseminatie, maar misschien kan eentje extra geen kwaad?

Angel, sterkte de komende tijd! en hoop je hier snel weer terug te zien, opgeknapt en wel!

hoi hoi

we hebben vandaag een klein beetje goed nieuws gehad (wat ik toch nog even met jullie wil delen :wink:)

ff geknipt en geplakt

:shock: :shock: uh Darius heeft net uitslag gehad uit het ziekenhuis :shock: :shock:

hij zit net iets onder het gemiddelde (zaadjes) ofwel als ik een eisprong heb zouden we gewoon zwanger moeten kunnen worden

dus ik zal wel aan de hormonen moeten ofzo :think: (al heb ik vorige maand een super cyclus gehad :eh: :think: 29 dagen met ei)

zal mij benieuwen allemaal ik krijg de 25e de uitslag :pray: (zou natuurlijk gewoon helemaal geweldig zijn als we toch op de natuurlijke manier (misschien met hulp van hormonen) gewoon nr 2 kunnen maken :pray: :pray: )

:-*

Nou Angel! datr is wel even lekker zulk nieuws na het eerdere slechte nieuws! :thumbup:

Angel&Luna: wat een goed nieuws!!! Ik zal voor je duimen meid! :mrgreen:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

PS:BEPPIE: heb je zin/tijd om de lijst aan te passen??

(ben zo trots :inlove: )

Inderdaad tijd voor een nieuwe lijst :wink:

Weer 2 zwangeren erbij!

(ik heb alleen per ongeluk mezelf bovenaan laten staan terwijl chantal eerder nod heeft, maar anders moest ik hem weer helemaal opnieuw doen dus heb het maar laten staan :oops: )

ach, dat maakt niet uit toch?

Jij hebt het gemaakt, daar gaat het om; dan mag je best bovenaan staan!

Extra hard duimen deze ronde! :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Angel, gelukkig nog wat goed nieuws. Dan is er toch nog kans en dat is wel een fijn idee.

Beppie, bedankt voor het lijstje. Heel vreemd dat ik ineens achter mijn naam “zwanger” zie staan. Het is nog zo onwerkelijk voor me.

Ik durf ook absoluut niet meer te testen, veel te bang dat het ineens negatief is, of dat ik in paniek raak van de kleur van de streep. En dat voor iemand die anderhalf jaar niets anders heeft gedaan dan testen :roll: :wall:

Nou ja, nog braaf 2 weken wachten op de echo, en dan hebben we (iets) meer zekerheid.

Ik ben benieuwd of Nienke nog nieuws heeft als ze terug is van vakantie. Dat zou toch deze week ± moeten zijn.

Beppie, ik zie in je onderschrift iets staan over een follikelmeting. Hoe is dat gegaan?

Moeilijk te geloven he Lieke :slight_smile: kan het me voorstellen hoor!

Maar you better believe it :stuck_out_tongue:

Die follikelmeting is verplaatst naar morgen omdat de gyn ziek was.

En in dit geval komt me dat eigenlijk nog goed uit ook!

Want ik heb nog geen tempstijging en mn ovu-testen worden juist lichter, dus ik snap er niet zoveel van :wink: ik hoop dat ik morgen gewoon even naar mn ei kan zwaaien op de echo :lol: :mrgreen:

duim voor iedereen en beppie zwanger worden he eerder als mij :stuck_out_tongue:

Chantal, wat dacht je van tegelijk! :wink:

Nou dames,

Ik heb gezwaaid hoor! naar mn ei van 23mm groot! :inlove:

We hebben dus de opdracht gekregen te klussen vanavond! hihi!

Rechts zat niks, links 1 mooi groot ei :mrgreen:

Ik ben heel erg blij!

En nu nog springen dat ei…