Wannabe mama's! Deel 4

Lieke, wat een mooie banner :inlove:

Hier geen bijzonderheden te vermelden. Vannacht enorm slecht geslapen. Alleen maar liggen draaien en piekeren. Daarnaast enorm veel last van mijn borsten.

En vandaag eigenlijk weer helemaal niks, geen kwaaltjes.

En toch kan ik het stemmetje in mijn hoofd niet uitzetten. Het zal zo’n enorme teleurstelling zijn dit keer, als ik ongi ga worden.

Gek toch, hoe mijn hoofd werkt: ik wil en durf niet te hopen, maar eigenlijk hoop ik het toch heel hard… of liever gezegd: ik ga er heel stiekum vanuit, dat het raak is…

Goed, morgen weer een dag. Ik wil op z’n vroegst pas dit weekend testen eigenlijk. Ik bedoel: als het raak is, dan zit het er dit weekend ook nog wel. En ik ben een late positief tester (althans voorheen) Dus de komende dagen zal er zowiezo niets te zien zijn.

MENSEN KIJK!

BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

oh my god ik ben helemaal van de kaart… vanwege die bloeding die ik dus toch aangezien had als menstruatie!

vanavond laat de digitale doen als uitsluitsel met hubbie!!!

Heb wel een banner gemaakt, maar weet niet of het nu wel klopt qua datum… :think:

Jemig de pemig maris!!!

Wat een verrassing!!!

Superzaad dus!!! :mrgreen:

GEFELICITEERD!!!

nou echt he!!!

Ik kan het nog niet geloven!

Vannacht ga ik de clearblue test nog maar eens doen samen met hubbie!!

en dan morgen even naar de HA om te vragen hoe of wat, want ik weet nu niet waar ik van uit kan gaan, of het vanaf vorige ongi was of nu vanaf deze keer pas of ???

Maris, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:

Wauw wat een vruchtbare week!!!

Gefeliciteerd Maris!!!

@Maris wrote:

nee vannacht komt ie pas…

Vorige maand dacht ik ook dat het niet kon qua timing, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat het is… :think:

Zul je net zien… Het kan niet, maar toch is het zo! :inlove:

maris gefeliciteerd

we worden tegelijk zwanger nu maar hopen dat ik snel volgt

Maris GEFELICITEERD wat een geweldig nieuws, ga vanavond lekker samen met je hubbie testen is wel zo leuk als hij er ook bij is. En dan lekker genieten

Maris, YES YES YES :: :: :**:

Ik had al zo’n gevoel met die positieve ovulatietesten van je.

Ik zou inderdaad naar je huisarts gaan en dan vragen of je al snel voor een echo mag (voor een termijnecho, maar ook gezien je lichte bloedverlies).

Bedankt voor jullie berichtjes!!! :mrgreen:

Kan niet wachten tot het vliegtuig geland is met mijn hubbie erin!

Heb hem net gebeld en we zijn allebei helemaal verbaasd, maar oooooo zo gelukkig met dit nieuws!!

Als we weer thuis zijn lekker testen en genieten!!!

Oh, wat een mooi verjaardagscadeau!! :inlove:

ben morgen jarig :mrgreen:

@Lieke: ja ik dacht: neeeee kan niet. Ben net van de ongi af…??

Maar omdat die zo vaag was, klopt het waarschijnlijk wel!

Nu snap ik ook waarom ik een abonnement heb op het toilet!! :lol:

en zere (.)(.).

Nu zie ik veel mensen van de topics hier weer terug bij de maartmama’s! :inlove:

Ik las ergens dat jij 21 juni je eisprong hebt gehad Maris? Ik had 'm op 23 juni, dus dan schelen we waarschijnlijk niet veel qua tijd…

Oh ja, ik heb ook bloedverlies gehad 7 dagen erna, maar dat was heel erg weinig en eenmalig.

Morgen horen we de uitslag!

Wel gek om op mijn verjaardag naar de ha te gaan daar voor :lol:

wow maris!! toen ik net je berichtje las over die positieve ovutesten had ik al zo’n grote hoop voor je, maar je bent dus echt zwanger! :inlove: gefeliciteerd!!! :dance:

AMY: DANK JE WEL :mrgreen:

We zijn morgen natuurlijk wel heel nieuwsgierig wat de huisarts er van zegt Maris…

Ja ik ook hoor!!

Ik laat het zeker eventjes weten hier!!!

Truste!! (ik zit nog op de HV5134 uit Barcelona te wachten. Moet om 01.41 landen… dus heb nog even… :zzz: GAAP!)

Ow Maris, wat spannend allemaal! Was het leuk vannacht met je hubbie?

Hier weet ik het niet meer, begin weer een beetje de hoop te verliezen :cry: Sinds gistermiddag helemaal geen kwaaltjes meer en vanochtend een heel klein beetje prut bij het afvegen. We zullen dus wel weer zien.

ah… Johanna… :hug: Ik hoop dat het hierbij ophoudt voor je en dat het alleen een beetje was!!

Vannacht was echt heel leuk!! Meteen thuis die zwtest gedaan, die was megapositief! Was die digitale (foto’s volgen) van CB.

Toen ik die strip uit dat testertje haalde zag je overduidelijk een 2e blauwe streep!! :dance:

Vanochtend HA gebeld, maar die heeft vandaag geen plaats :frowning:

Morgen kan ik terecht en het enige wat ze dan doen is een doorverwijzing geven…

Afwachten dus!

Bij deze de foto van vannacht!! :mrgreen: