Wannabe mama's! Deel 4

gefeliciteerd lieke!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Lieke gefeliciteerd :dance: :dance:

Wauwww Lieke! Gefeliciteerd!! Geweldig zeg!! :inlove:

joepie lieke gefeliciteerd!!!

moet je zien ik vond nog een oud lijstje van de wannebemama’s, daarvan is nu iedereen vrijwel iedereen zwanger!! :dance:

Dank je wel, allemaal.

Ik hoop dat hier binnenkort nog meer zwangeren volgen. Beppie.

Nienke (komt zwanger terug van vakantie hoop ik)en alle anderen, ik strooi vast wat wat gelukssterretjes :: :: :: :: .

Ik moet zeggen dat ik me nog steeds erg onzeker voel. Ik ben vandaag de nodige keren naar de wc gelopen om te checken of ik toch niet ongesteld was geworden. Dat zal voorlopig nog wel blijven. Vandaag heb ik het zo druk op m’n werk gehad dat ik geen tijd heb gehad om de gyn te bellen voor een echo. Dat staat dus bovenaan m’n To Do lijst voor morgen.

En… even een bezoekje aan m’n ouders die ik het goede (maar ook onzekere) nieuws ga brengen. Goed nieuws kunnen zij ook wel gebruiken, daarom wacht ik er niet mee. Mijn vader moet volgende maand een zware operatie ondergaan vanwege kanker, dus de toekomst wat dat betreft is onzeker.

Oh… en leuk je hier terug te zien Johanna.

Ik :pray: voor je dat het raak is.

Lieke :dance: gefeliciteerd meid!

Zo begrijpelijk, die onzekerheid…ik hoop dat je de komende weken lekker vlot doorkomt en dan een mooi kloppend hartje ziet bij de gyn!

en sterkte voor je vader :hug:

Amy, grappig dat lijstje :wink:

Lieke meid super, super , super gefeliciteerd!!!

:-*

LIEKE: GEFELICITEERD!!!

Wat goed!! :mrgreen: Ben echt heel blij voor je!

Mijn laatste post even gequote uit : wie gaat er ook voor een 1e kindje?

"Dames, ik ben er weer!!

even een paar dagen weg geweest…

Ik heb een vraag; heb een hele grote berg stress sinds 20 minuten…

Omdat ik nog 2 verloren ovulatietesten tegenkwam in de badkamer dacht ik: laat ik voor de gein eens kijken hoe of wat…

Ik ben net ongi geweest, maar mijn ovulatietest is giga positief.

Mijn ongi was dit keer alleen bruinverlies en niet echt een ongi te noemen.

Om in details te treden, het waren een paar dagen (totaal 6) wat beetjes bruinverlies, slierten… Oeps

Omdat hub voor zijn werk weer eens in het buitenland zit, wil ik niet in mijn eentje een zwangerschapstest doen, dus afwachten tot hij morgennacht thuis komt.

Wat denken jullie hier van?

Want mijn laatste ovulatie was de 22e juni (geloof ik, kan ook 1 dag eerder zijn).

Verder qua kwaaltjes heb ik alleen een drukkende buik bij plassen, lijkt op blaasontsteking, maar is het niet…

OH IK HOOP ZO… :pray: ’ :mrgreen:

Oh Maris, wat spannend! :pray:

Hier ook wat stress. Heb enorm veel last van mijn borsten. Ik ben ook al heel de dag onrustig. Heb het gevoel dat ik ongi moet worden (rommelende buik etc.) maar ergens heeeeeeeeel ver in mijn hoofd zit een stemmetje wat zegt dat ik gewoon niet meer ongi ga worden de komende maanden.

Maris, dat klinkt hoopvol!! :pray: Morgennacht een testje doen??

Johanna, ook voor jou duim ik. :thumbup: :thumbdown:

Zou zo leuk zijn. nog meer maart mamma’s.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: spannend maris

hier spant het erom woensdag insiminatie vrijdag insiminatie

en zaterdag insiminatie

Jeetje dames wat een spanning hier zeg!!

Ik weet nog steeds niet of mn ei geweest is…

Ligt aan de ovu-test vandaag, en mn temp van morgen etc.

Nog maar eens een grafiekje.

Beppie, misschien gisteren omdat je temp daar even dipte?

Toch maar weer afwachten. Maar ik :thumbup: :thumbdown: voor je.

@Johanna: Ik ga voor je duimen!!! Spannend!

@chantalmvbrittany: ook bij jou spannend, morgen inseminatie, ik hoop dat het deze keer ook voor jou raak is!!!

@Beppie: :-* voor jou. Ik kan je helaas niet helpen met het antwoorden dmv de grafiek :frowning:

Ikzelf heb nu weer een pos. ovulatietest, nog sneller positief dan gisteren…

Ik begin hem nu wel te knijpen.

Of zou ik voor het eerst een vroege eisprong hebben?

Over 13 uur weet ik het… :mrgreen: (en anders meteen aan de klus… :lol:)

Wat spannend Maris! Kan er nu wel geklust worden trouwens… want je man is nog niet thuis he? brrrr…

nee vannacht komt ie pas…

Vorige maand dacht ik ook dat het niet kon qua timing, dus ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat het is… :think:

Of je man heeft superzaad :mrgreen: .

dat vind ik dan wel vreemd.

We hebben afgelopen maand misschien 2 keer geklust omdat hij er bijna de hele maand niet was…

Die ene keer was de dag na de ei (volgens die ovulatietest dan, want die was de dag ervoor positief en de dag van het klussen weer licht…)

Maar ik snap dan ook niet waarom ik toch ‘ongesteld’ was.

Het stelde wel weinig voor: in 1 week af en toe wat bruinverlies…

Wil niet de hele dag hyper rondlopen, dus ik moet nog maar gewoon een beetje neutraal proberen te blijven… :oops:

@Maris wrote:

dat vind ik dan wel vreemd.

We hebben afgelopen maand misschien 2 keer geklust omdat hij er bijna de hele maand niet was…

Die ene keer was de dag na de ei (volgens die ovulatietest dan, want die was de dag ervoor positief en de dag van het klussen weer licht…)

Maar ik snap dan ook niet waarom ik toch ‘ongesteld’ was.

Het stelde wel weinig voor: in 1 week af en toe wat bruinverlies…

Wil niet de hele dag hyper rondlopen, dus ik moet nog maar gewoon een beetje neutraal proberen te blijven… :oops:

Wat betreft vorige maand, die ene keer klussen rond/na je ei zou net genoeg kunnen zijn. En je ongesteldheid daarna, kan innesteling zijn, zeker als het bloedverlies “anders dan anders” was. Maar inderdaad, je moet er ook rekening mee houden dat het misschien niet raak is.

Ik duim voor jou.