:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:
hoop zo dat je zwanger bent en blijft lieke
en dat de test niet vals is
me ongesteldheid is over en aanstaande woensdag me insiminatie :mrgreen:
Begin nu toch echt te geloven dat het raak is :shock: .
Temp was vanmorgen nog hoog (daalt 9 van de 10 keer de dag voor m’n NOD). Maar ik realiseer me goed dat dit allemaal geen garantie is.
Eerst maar eens deze week afwachten en daarna de echo afwachten… Morgen ga ik bellen.
En dan te bedenken dat ik donderdag uit frustratie al een afspraak bij de gyn heb gemaakt voor 29-7 omdat ik er van overtuigd was dat het weer niet raak was. (en ook uit frustratie 3 nieuwe dozen met Clearblue ovulatietesten heb besteld :eh: ).
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor Lieke…
Blijf maar lekker zitten innestelen eitje!
oohh Lieke… :thumbup: :thumbup:
:thumbup:
ik hoop zo dat het nu blijft zitten!!! wat zul jij nu komende dagen in spanning zitten zeg!!!1 :hug: :-*
He! tegelijk
Het is eigenlijk wel prettig dat je een afsrpaak bij de gyn hebt, ja toch?
Dan kunnen ze meteen een bloedtest doen daarna om te kijken hoe hoog je hcg is.
Ik kan me voorstellen dat je niet blij kunt zijn nog, het is hartstikke moeilijk nu!
Er wordt heeeel hardgeduimd hier voor je hoor!
pfff idd, echt happy zal je nu niet heel zijn… toen ik voor de zoveelste keer positief testte, had ik echt zoiets van ok en nu? eerst komende week maar eens doorkomen, pffffffffff
meid ik duim voor je!!!
oeh, zie nu pas dat je die afspraak pas voor 29 juli hebt… das wel beetje ver nog…
Sterkte met wachten meis… toch een maartmama? :lol:
Lieke ik hoop zo voor je dat het nu allemaal goed blijft aan, het is je zo gegund :thumbup: :thumbdown:
Lieke, spannend! Ik hoop met je mee, veel sterkte de komende dagen :hug:
meiden ik heb kruitvat ovulatie test gedaan
snap er niks van lijkt me niet vruchtbaar op de dag 8
Chantal theoretisch gezien kan het wel, een vroege eisprong.
De streepjes zijn echt even dik? (welke van de 2 is het teststreepje)?
En dan kunnen ovulatietesten ook positief zijn als je zwanger bent, dus je weet zeker dat je niet zwanger bent??
Meiden, ik heb vandaag een hoge temp!! :dance:
Ik ben zwanger, niet te geloven. We zijn er natuurlijk nog lang niet, ik ben pas echt blij als we een goede echo hebben, maar zover als nu ben ik nog niet gekomen met m’n testperikelen en temperatuur.
Tijd voor een nieuwe banner.
@Lieke74 wrote:
Chantal theoretisch gezien kan het wel, een vroege eisprong.
De streepjes zijn echt even dik? (welke van de 2 is het teststreepje)?
En dan kunnen ovulatietesten ook positief zijn als je zwanger bent, dus je weet zeker dat je niet zwanger bent??
Meiden, ik heb vandaag een hoge temp!! :dance:
Ik ben zwanger, niet te geloven. We zijn er natuurlijk nog lang niet, ik ben pas echt blij als we een goede echo hebben, maar zover als nu ben ik nog niet gekomen met m’n testperikelen en temperatuur.
Tijd voor een nieuwe banner.
nee de streepjes zijn niet even dik
in het ronde venster is de streep dat de test goed is uitgevoerd
en de andere streep is erg wazig
gefeliciteerd met je zwangerschap
ben superblij voor jullie
Lieke GEFELICITEERD snap dat je nog wel een beetje afwachtend bent maar heb er een goed gevoel bij :thumbup:
Lieke wooooow gefeliciteerd :dance: Geniet er van meis
Oh Lieke!!! dus het is deze keer blijven zitten!! wat goed!
Ohhhh en nu houden zo ja… Wat spannend… ben benieuwd waneer je voor de echo mag!
Chantal, voor een positieve ovu-test moet het test-streepje even dik of dikker zijn dan de controlestreep.
Anders is hij niet positief.
Het is dus anders dan bij een zwangerschapstest
Ik heb een tempdip vandaag! :dance:
Lieke, wat een supergoed nieuws!!! :dance:
Ik duim heel hard voor je, dat het goed blijft gaan!
:-*
Hier gaat het eigenlijk prima. Ik heb al lang niets meer van me laten horen, omdat ik erg druk was met verhuizen etc.
Inmiddels zijn we redelijk gesetteld en hoop ik hier weer vaker langs te komen (of dat ik me af kan melden en door kan naar de 9 maanden mama’s :mrgreen: )
Ik zit inmiddels op dag 24 van deze cyclus, wat voor mij al lang is. Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes (af en toe wat gevoelige borsten en behoorlijk wat afscheiding) en ik durf deze ook niet te voelen. Ik durf geen hoop te hebben, omdat ik al zo vaak teleurgesteld ben inmiddels.
We hebben afgelopen maand wel enorm ons best gedaan Misschien dat het dus toch wat opgeleverd heeft. Ik ga ook niet testen, omdat ik pas een laat-positief-tester ben, dus de test zou nu zowiezo negatief zijn. Eerst maar eens wachten of ik niet over een paar dagen alsnog ongi word.
Als jullie het goed vinden spring ik er hier weer in en hoop ik weer regelmatig mee te kunnen schrijven.
Welkom terug dan Johanna
Fijn dat jullie nu lekker gesetteld zijn!
MIsschien helpt dat ook, minder stress en is het deze maand raak