@Beppie: ‘gefeliciteerd’!!! :dance: :dance: :mrgreen:
Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!!
Ik hoop dat er nog iets aan de lengte van de cyclus te doen is voor je!
En anders dat het meteen volgende maand raak mag zijn!! :mrgreen:
:-*
oh en Nienke: nog 3 dagen voor ons.
Maar wordt het spannend bij jou? of…
Ik had wel gelezen dat je tempdip had en zondag voor het laatst had geklust…
Beppie wat goed dat je ongesteld bent geworden! Dan gaat het in ieder geval de goede kant op! Volgende maand nog beter nieuws?
Nienke geniet van je vakantie! Kun je even lekker je gedachten verzetten he!
Maris ik duim weer voor je!
Lieke hopelijk wel genoeg geklust als je de eisprong gevoeld hebt?
Dikke :-* voor jullie!
Jet, aan het klussen zal het bij ons niet liggen :mrgreen:.
Ok, met ovulatiepijn moet je een beetje creatief zijn, maar je moet er wat voor over hebben.
Er mag wel weer een zwangere bij komen hier… al zijn er niet zoveel wannabe mamma’s meer.
Maris, hoe is het nu met je cyclus. Je was een tijdje geleden toch bang dat je luteale fase veel te kort is?
Nienke, veel plezier op vakantie… Kom maar thuis met leuk nieuws :lol:
Lieke: ja afgelopen vrijdag was mijn ei en officieel moet ik morgen ongi worden, maar omdat ik afgelopen 2 keer een cyclus van 32 dagen had, heb ik hem op 32 dagen gezet.
Maar dan heb ik alsnog maar 7 of 10 dagen tussen ei en ongi…
Ben benieuwd wanneer het op komt zetten!
meiden ik kom mij hier afmelden
ik moet binnenkort (tenminste ik hoop binnenkort) geopereerd worden aan mijn galblaas
en als het allemaal achter de rug is zal ik wel weer komen aanwaaien
succes allemaal met zwanger worden :-*
Ach Angel, wat balen zeg! Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt. Mijn zusje heeft deze operatie ook ondergaan (na een acute galsteenkoliek) en is redelijk snel hersteld daarna dus ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.
Lieke: ja ik hoop ook op snel herstel nog meer hoop ik dat ik gauw aan de beurt zal zijn
denk dat dat laatste nogal een probleem zal gaan worden
Ik moet nog een week wachten
en dat vind ik zoooo moeilijk.
Vanmorgen had ik bruinachtige afscheiding, echt vreemd, dat heb ik nog nooit gehad (even afgezien van de miskraam in november). Ik hoop natuurlijk op een innestelingsbloeding, maar reken nergens op.
Spannend Lieke ik ga voor je duimen, kan innestelbloed zijn
Ik hoop met je mee Lieke
duim voor je lieke
hier is de ongie geariveerd
hopelijk de laatste keer
komende maand weer 3 insiminaties
Lieke!
Ben je nog niet stiekum aant testen?!
:twisted: :mrgreen:
Sterkte angel! en straks wel terug komen met heeel goed nieuws he!
Spannend weer Lieke! Duim weer voor je mee! :thumbup: :thumbup:
Beppie, ikke testen? ? Hoe kom je daar nu bij :mrgreen: :oops:
Ik voel dat er weer wat gaande is dus ach, dus ik dacht waarom gooi ik er niet een testje tegenaan, ik weet toch wel wat er uit komt. Maar we weten het intussen, vage streepjes betekenen bij mij helemaal niets :? . Ik wacht af, dit zou dan al weer de 5e keer op rij zijn :?
HSG= ook betere innestelkans?
Je gyn moet hier echt iets mee hoor, dit kan toch zomaar niet…
Maarre, het blijft gewoon ziten deze maand hoor, dus waar hebben we het eigenlijk over…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik zeg: een dikke streep op je NOD!
Lieke nog nieuws??
Oh. dames, durf helemaal nog niet blij te zijn.
Vandaag (na een hele reeks vage testen deze week) een positieve digitale test. Ik weet het even niet meer.
Ben om 5 uur nog naar de drogist geraced om nog een lading testen te halen, geloof er namelijk niks van. Bovendien moet de test positief BLIJVEN, en daar heb ik weinig vertrouwen in.
Wat een onzekere dagen weer voor je meis…
Hoop dat deze test er niet om liegt! Nog eventjes volhouden…
ohhhhhh Lieke… ik duim zo voor je dat het goed gaat!!! en dat het nu ook blijft zitten!! ik ken die teleurstelling, van wel positief testen en daarna weer ‘ongi’ worden…