Vanmorgen positieve ovutest… inderdaad 24 dagen cyclus dus…
Hopelijk is dat lang genoeg
Hoe is het met jullie? Nienke nog nieuws? Beppie?
He! wat goed een posi-ovutest!
Hier geen nieuws…
Ik heb wel weer wat theorieën in mn hoofd
Ik ben niet zwanger volgens de test van donderdagavond (wel een paar uur niet geplast vantevoren) Maar ik ben ook niet ongi.
Ik heb wél positieve ovu-testen gehad, en daarna negatieve.
Het kan zijn dat ik gewoon geen ei heb gehad, maar waarom dan wel positieve ovu testen?
Positieve ovutesten kunnen ook door de kralenkrans in mn eierstokken komen, omdat al die kleine eitjes teveel LH produceren, maar hoe kan het dan, dat ik daarna wel gewoon negatieve ovu-testen heb gehad?
Ã?ls de posi-testen kwamen van het teveel aan LH, dan wordt dat niet minder tot ik een eisprong gehad heb…
Ingewikkeld, maar wel interssant.
Ik hoop dat ik het goed uit kan leggen aan de gyn.
Beppie, gyn zal het vast vaker bij de hand hebben gehad. Gewoon lekker doorzeuren dat ze er serieus naar kijken.
Lieke, raar he, dat je steeds een eisprong hebt, zo regelmatig als maar kan en toch niet zwanger.
Vanochtend nog geen pos.ovutest, maar wel een erg lage temp. Dus misschien is dat een teken van een eisprong binnenkort. Aan het klussen zal het weer niet liggen
Zit vandaag alweer op dag 26 :?
Merk dat ik de laatste tijd weer erg bezig ben met de maand juli. Over 2 weken zou ik uitgerekend zijn van de 2e miskraam.
Nienke
Ook hier niet veel te melden, vanochtend wat roze verlies (getver sorry dames!), geen idee waarvan! :lol: hahahaha
Als ik nu maar niet ongi word… dan snap ik helemaal niets meer van mijn lichaam :lol:
@nienke2 wrote:
vanmorgen weer geen pos.ovutest. en geloof dat dat wel klopt, want temp is ook nog laag: 36.7
wel weer heel draderig slijm, dus verwacht morgen/overmorgen wel een eisprong te hebben. Lekker op tijd zeg, dan zal mijn cyclus 39/40 dagen zijn.
Weet 1 van jullie of er ook een medicatie is voor een onregelmatige cyclus met een eisprong?
gr. Nienke
ik heb efamol gebruikt, cyclus van 31 dagen en gelijk zwanger
Effe Ego,
Chromosomen patroon was goed normaal dus
En Daan :**: krijgt een
broertje
Karin wat een goed nieuws meid, nu lekker genieten. En natuurlijk gefeliciteerd met Broertje :inlove:
karin… wat goed zeg :dance:
Pfew… ik had me toch een buikpijn vanmiddag, echt heel laag onderin m’n buik. Dat moet de eisprong dan zijn geweest. Ik heb zoiets eerder gevoeld, maar toen was het licht aanwezig, nu duidelijk meer pijn. En nu weer wachten wachten wachten
Lieke, ga jij in een zomerslaap van 2 weken?
Karin, gefeliciteerd! top zeg dat alles tot zover goed is. :thumbup:
En nog bedankt voor je tip, heb het direct online besteld. baadt het niet, schaadt het niet…
Hier geen idee van hoe en wat. gelukkig deze week op vakantie, dus heb wat afleiding. Wel grote kans dat ik ongi ben tijdens de vakantie. Nou ja, wat is nou 4 dagen op 3 weken: :dance:
Groetjes Nienke
Nien ga je 3 weken op vakantie?
Nienke, lekker zeg… 3 weken vakantie. Dus we zien je hier 3 weken niet? Ik hoop dat je goed nieuws hebt als je terug komt.
en niet meer naar de huisarts hoeft.
Ik vraag wel even of mijn man me 2 weken wil vastbinden, zodat ik niet weer te vroeg ga testen :mrgreen: .
Yep 3 weken met de benen omhoog :dance: lekker kamperen, boekkie erbij, biertje erbij (das dan weer een voordeel). Wel zw.testje mee natuurlijk. Pppfff, ben er op het moment weer zo mee bezig, dat ik hoop dat deze vakantie me echt afleiding bezorgd.
Lieke, zit je bij andere topics te neuzen? :lol: ik zit ook altijd overal en nergens hoor.
Wordt wel afkicken van KOK, maar is wel goed voor mij denk ik.
Maar heb nog 3 dagen te gaan…
Hou me wel ff op de hoogte als je getest hebt he!
En waar gaat de holiday naar toe?
Heb weinig hoop hoor Marieke. Aan ons zal het niet liggen…
Nog nieuws meiden?
Weinig nieuws. Vanmorgen is m’n temp netjes omhoog gegaan. Vind het wel gek dat FF ervan uitgaat dat je temp meteen de dag na je eisprong omhoog gaat, dat is bij mij dus niet het geval want ik heb nog 1 dag een normale/lage temp, en pas op dag 2 gaat deze omhoog :think: .
Nienke, al aan het inpakken?
Beppie nog nieuws? volgende week naar de gyn geloof ik hè?
Lieke, hij zal wel van het gemiddelde uitgaan. Ik denk dat FF nog niet zo zelfdenkend is dat ie uit jouw vorige cycli haalt dat je op dag 2 na de eisprong pas een tempverhoging krijgt.
Ik had vanmorgen gigantische tempdip (voor de leken, dat kan een eisprong betekenen). En laten we nu voor het laatst op zondagmorgen geklust hebben. Ach ja kan er ook nog wel bij, beetje geluk zou wel mogen hoor! :x
Nienke
Wat balen zeg Nienke :hug:.
Maar als jullie vandaag nog klussen maken jullie nog een kans toch? Of zit het er niet in.
Mag ik even gillen!!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Ik ben ongi geworden vanmorgen!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dus de clomid werkt wél!!!
Ik ben hier zó blij mee!!!
Dus geen 10 dagen depressieve provera!!
Maar gewoon overmorgen beginnen met een nieuwe dosis clomid!!!
YEAH!!
Ik ga zo nog wel even de gyn bellen over wat te doen, want ik heb nog steeds een cyclus van 38 dagen :? lijkt me toch niet de bedoeling.
Ik ben zo blij!!!
(kan je je voorstellen hoe blij ik ben als ik zwanger word :silenced: )
Beppie :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben heel blij voor je! Kan me goed voorstellen dat je blij bent om ongi te worden… YES YES. Dan kun je tenminste verder hè!
Ja! en betekent (in principe) ook dat ik een ei heb!
@Karin!
Wat heerlijk dat de uitslagen zo goed waren. Ik hoop dat je nu echt kunt gaan genieten.
Ik had een zusje gezegd in de poll hihi, had ik het toch mooi fout!
@Nien
Heel veel plezier op vakantie! Geniet ervan!
Denk je dat je aan dit ei nog wat gehad hebt?
meestal komt de tempdip een paar dagen voor je ei toch?
maar goed, ik ben een temp-leek