Wannabe mama's! Deel 4

Jet en Beppie, jullie hebben het goed gezien ja.

Lijkt me toch onmogelijk, zo snel al :snooty:.

Ik zal weer moeten afwachten. M’n lichaam wil wel heel graag, te graag blijkbaar. Ik heb het gevoel steeds voor de gek te worden gehouden, dit is nu al de 4e keer en ik verwacht er ook absoluut niets van. Dit klopt toch gewoon niet.

De gyn heb ik het van 1 x verteld, die reageerde er eigenlijk niet op. Ik hoef er ook pas over 3 maanden terug te komen.

En toch hoop ik stiekem dat het nu wel een keer goed zit :pray:

Niets is onmogelijk…

Ik neem aan dat je steeds verschillende testen gebruikt?

Als je ei stiekem toch eerder is geweest… tja het zou kunnen…

Maar ik vind toch dat je gyn het wel moet weten hoor dat het nu een paar keer achter elkaar is…

Zou je lichaam van nature een hoog hcg gehalte hebben?

Jeetje lieke! wat een spanning zo! en ik kan me ookhelemaal voorstellen dat je nu niks durft te denken… net als vorige keren…

maar dit is wel héél vroeg he?

Hoezo heb je eigenlijk zo vroeg getest? :lol:

@Beppie wrote:

Niets is onmogelijk…

Ik neem aan dat je steeds verschillende testen gebruikt?

Als je ei stiekem toch eerder is geweest… tja het zou kunnen…

Maar ik vind toch dat je gyn het wel moet weten hoor dat het nu een paar keer achter elkaar is…

Zou je lichaam van nature een hoog hcg gehalte hebben?

Jeetje lieke! wat een spanning zo! en ik kan me ookhelemaal voorstellen dat je nu niks durft te denken… net als vorige keren…

maar dit is wel héél vroeg he?

Hoezo heb je eigenlijk zo vroeg getest? :lol:

Ach Beppie, alles wat je nu opnoemt gaat nu ook door m’n hoofd.

Eerder ei? Ik hoop echt van niet. Heb wel vorige week de HSG gehad met schadelijke röntgenstralen. Dan zou het vruchtje wel zijn “weggespoeld” denk ik… (hoop ik).

Hoog hcg gehalte van nature? Wie weet… Alleen werden de testen wel duidelijk negatief rond m’n NOD. Daarna heb ik niet meer getest… Ik test al zoveel. Waarom ik nu al heb getest? Geeeen idee. Ben een beetje testverslaafd denk ik. De enige genezing is een zwangerschap :lol:

Ik heb nu testen gebruikt van Kruidvat en Clearblue niet digitaal. Uiteraard resultaten met hele dunne lijntjes (wie test er dan ook nu al!!!), maar wel meteen verschenen.

Als het nu weer op niets uitdraait, en daar reken ik maar op, ga ik contact zoeken met de gyn.

En nu een week afleiding zoeken.

Oh ja, vergat ik jullie nog te vertellen over m’n vader!! Er zijn onvoldoende aanwijzingen voor uitzaaiiingen, dus voorlopig wordt m’n vader alleen geopereerd. Ik ben zo BLIJ ! !

Oh meis wat een goed nieuws! Kan ik me goed voorstellen dat je heel blij bent!

Lieke dat is hel fijn nieuws van je vader.

Lieke super fijn nieuws

Das echt goed nieuws Lieke! :thumbup:

Ik zag het ook direct Lieke, die ±jes. ben de grafiek lezen wel gewend :lol: erg apart. en ook vreemd dat de gyn er niet op door gaat. Ik zit ook te malen. geen idee, een pos.zw.test zegt niks over ovulatie, zoals omgekeerd wel. Kan het zijn dat je elke keer wel een innesteling hebt (en blijkbaar snel een hoge HCG hormoonspiegel en daardoor de snelle ±jes), maar dat het iedere keer fout gaat? Is er geen reden voor dat een innesteling steeds fout gaat? Misschien progesteron tekort? geen idee, zeg ook maar wat…

Nienke

Lieke wat goed nieuws over je vader!!! :mrgreen:

Maar over je grafiek en de posts er na kan ik weinig zeggen, ik snap het echt

totaal niet … sorry :wink:

Maris, hebben we dezelfde NOD? spannend zeg

Lieke wat een goed nieuws!

En nu duimen dat de operatie heel goed verloopt. :thumbup:

Vanmorgen weer 37.79. De hoge temp lijkt toch door te zetten, ik vind het wel jammer dat je bij mij niet zo’n héél duidelijk stijging ziet… ik heb sowieso een heel onregelmatig temppatroon, en ik heb ook gelezen dat dat bij niet-eisprongen heel vaak voorkomt.

Nienke: wie het eerst zwanger is :lol:

alleen deze maand telt bij mij niet mee.

Lieke: fijn dat je zulk goed nieuws hebt van je vader :thumbup:

lieke fijn nieuws van je vader

Angel&Luna, jij hebt hele wisselende voorspelling zeg :lol: mei, juni, december , 2009… :think:

Ik het de voorspelling augustus gekregen, en heb ook juni 2009 in mijn hoofd, dus dan zal een positieve test in augustus kunnen kloppen. ach ja we zien wel.

heb ff pauze hoor, de hele dag al aan de gang. dochter ligt ff op bed, maar heeft nog niet veel zin hoor ik wel. heb de blower maar aangezet, het is warm! :shifty:

Nienke

nienke: ik hoop dat we toch wat eerder een positieve test mogen vast houden dan 2009 :wink:

daarom heb ik zelf augustus september ertussen gezet :stuck_out_tongue:

juni 2009 bevallen dan?

Hoe is het dames? rustig hier. Komt door de warmte zeker. hier ook weinig nieuws eigenlijk.

gr. Nienke

heb nog 20 dagen zucht maar wel al het idee dat ik al heeeel lang niet meer ongi ben… is pas ruim een week terug :shock: hahahaha

mijn hub gaat bijna naar het buitenland :frowning:

Gelukkig genoeg afleiding die tijd hahaha :wink:

Verder erg rustig hier!

Ja, hier hetzelfde Maris. Nou ja, is voor mij alweer 2 weken geleden dat de ongi begon. En dan te bedenken dat de eisprong nog wel een week kan duren, deze week al wel aan de klus. Aankomend weekend wordt spannend, wanneer mijn ovu test positief zal zijn. hopelijk niet zondagmorgen, want dan wordt de kans weer eens klein… :?

tja deze maand doen wij niets extra’s, heeft toch geen zin om nu heel fanatiek te klussen terwijl er geen ei is hahahah

Stiekem de hoop dat de eisprong deze maand extra vroeg komt maar ja…

Ach… ik heb niets schokkends te melden (jammer genoeg).

99.9 % kans dat het weer niet raak is :?

Voordeel van dat overdreven vroege getest is dat m’n maandelijkse baal- en depridag nu al geweest is en dat ik me weer instel op een volgende ronde.

Dus van mij mag de ongi wel komen, maar daar moet ik dan weer op wachten.