Wannabe mama's! Deel 4

mooi lijstje

als ik het lijstje zie, dan word ik al weer helemaal moedeloos.

mijn nod 30 juni :shock: zoooooooo lang :frowning:

hahahha :wink:

Klinkt zeker lang he!

Ik moet 30 juni pas weer naar de gyn, dus ik baal met je mee :wink:

Ik heb ook wéér een positieve ovu-test :?

Beppie ben je niet zwanger? je kunt ook een positieve ovutest hebben als je zwanger bent…

Mijn cyclus klopt niet, ik moet de 29e ongi worden, dus heb mijn banner even aangepast.

Beppie: kun je ook op de lijst aanpassen aub? :smiley:

Dank je!!

en ben er net ook achter gekomen dat ik deze maand niet zwanger kán worden…

Manlief is rond de ovulatie in Bled :cry: :evil:

Hoi hoi,

Mag ik me bij jullie aansluiten??

Ik ben nu net een maandje gestopt met de pil…de 2de ronde is net ingegaan…dus ben nog beetje blanco, hoop hier wat info vandaan te halen en te delen met anderen!!

Gr. Ellen

Hoi Ellen , welkom hier! Klets gezellig mee!

Hmm Maris dat is pech hebben, maar misschien komt je ei wel wat vroeger of later…

En Beppie ga je testen? Ben benieuwd!

Voor de rest van de meiden een dikke knuffel! Sorry dat ik zo weinig reageer en meeklets. De vermoeidheid is toegeslagen dus haast elk vrij uurtje lig ik languit op de bank of in mn bed. Voor de rest mag ik echt niet klagen gelukkig en ik heb t er graag voor over!

Fijne avond meiden!

Beppie, wat Nienke zegt kan ook natuurlijk :pray:

Ovulatietesten zijn positief als je zwanger bent.

Jet, we snappen het wel hoor. Kwaaltjes horen erbij, maar leuk is anders.

Maris, dat wachten is vervelend hè. Weet er alles van :?

Ellen, welkom!!! vertel, vertel!

Verder weinig nieuws hier. Deze week druk op het werk, nog 4 weekjes en dan vakantie :dance: En dan gelijk de eerste dagen van de vakantie mijn NOD. Dus kan zowel zw.testen als weer ovutesten meenemen op vakantie. Zou wel heel speciaal zijn om op de camping een positieve zw.test te hebben.

Ik word nu ook wel weer wat zenuwachtig over ons weekendje weg en wanneer de pos.ovutest zal zijn. hoop zo dat het gunstig uitpakt.

gr. Nienke

:: :: :: Welkom Ellen84 :: :: ::

Vraag maar raak is het devies! :wink:

Jet, ja het zal wel zwaarder worden zo langzamerhand he, rust maar lekker uit hoor! goed voor jou en je beeb! :-*

Nienke, lekker hoor, nog maar 4 weken, ik hoop dat ze omvliegen!

Vandaag was mn ovutest negatief! :dance: (tis weer lekker dubbel! blij om ongi te zijn, blij met een negatieve ovutest… :roll: )

En mn temp is weer hoog en ff zegt dit!

Beppie, ik had het ook gezegd, eisprong op dag 13.

Jet kan me heeeel goed voorstellen hoe je je voelt hoor. zo lang het bij vermoeidheid blijft, kom je er gezegend vanaf!

Aan de ene kant gaan de weken snel voorbij (nog 2 dagen werken en dan alweer weekend), aan de andere kant ben je er toch elke dag mee bezig en daardoor lijkt het langer te duren…wat kun je gek worden van jezelf he?

Nienke

Ja, we maken onszelf soms heel erg gek… Maar wachten is dan ook zo vreselijk vervelend!

En er geen invloed (lees controle :lol: ) over hebben ook…

Mn temp was vanmorgen 36.67 :? een dip van een dag mag, toch?

He Beppie, een dip van een dag mag hoor. Innestelingsdip mag ook :wink:.

Oh ja, misschien had je zo lang een positieve ovulatietest omdat het even duurde voor je eitje wilde springen. Zou dat kunnen misschien? Omdat je eisprong met Clomid in gang wordt gezet.

Dames, snappen jullie nog iets van wat er in m’n tempstaatje staat…

Voor de oplettende kijkers… (zie dus alle info die onder de grafiek staat.

Wat moet ik hier nu mee! ! ! M’n lichaam houdt me vreselijk voor de gek lijkt het wel.

Lieke: dat is 1 van de redenen waarom ik alleen de temp bij hou en er verder niets mee doe :wink:

Ik snap het ook totaal niet!!

Lieke, heb je nu al vanaf dag 3 na je ei al een positieve test? Of lees ik verkeerd? :shock:

Ik vind het moeilijk…

Wat vind je er zelf van?

Het ziekenhuis zei dat die testen ook konden komen doordat er met clomid meer eijtes rijpen/springen (7% van alle clomid-kindjes is meerling en 3 daarvan zelfs meer dan 2 :shock: )

Misschien heb ik een lange piek… kan ook… ik zeg; ik ben gewoon zwanger als ik op vaderdag ga testen. :inlove: :wink:

Voel me trouwens wel raar, vreemde buikpijntjes, zal ongetwijfeld door al die pillen komen, maar voe me er niet echt prettig bij. Ik heb ook steds niet zo’n honger… en dat is al helemáál niks voor mij.

Ben blij dat ik nu lekker 4 dagen vrij ben!

Dan dinsdag een korte dag omdat ik met mn zusje naar de tandarts ga, woensdag hele dag werken, donderdag een halve vergaderdag (wel een leuke) en daarna gaan we iets kunstzinnigs doen met de hele afdeling en aarna gezellig uit eten.

Vrijdag ben ik dan weer vrij en dan mag ik zondag testen :mrgreen:

Hmm Lieke ik snap m ook niet helemaal, ik snapte dat programmatje sowieso niet zo heel goed… Die testen zijn dat zwangerschapstesten of ovutesten? Vreemd want je ei heb je al gehad toch? Wel erg vroeg trouwens voor jouw doen dan?

Beppie, dat zou een leuk vaderdagkadootje zijn he! Offe anders de volgende dag op mijn verjaardag, dat brengt miss ook wel geluk!

@jet1981 wrote:

Hmm Lieke ik snap m ook niet helemaal, ik snapte dat programmatje sowieso niet zo heel goed… Die testen zijn dat zwangerschapstesten of ovutesten? Vreemd want je ei heb je al gehad toch? Wel erg vroeg trouwens voor jouw doen dan?

Wacht ff... De OPK is een ovutest en nu dus 3 positieve zwangerschapstesten achter mekaar? 4 dagen na je ei? Dat is idd heel apart. Of zie ik m verkeerd?

Wat zegt de gyn daar eigenlijk van?