Wannabe mama's! Deel 4

Heel veel succes morgen Lieke :-*

Lieke heel veel succes morgen. Nu maar hopen dat de HSG ook voor extra vruchtbaarheid zorgt :pray:

Lieke spannend zeg, en ik denk aan je morgen. Wanneer kun je ons vertellen hoe het ging?

Lijkt me supergezellig als we samen naar de maart-mama’s gaan (februari wordt hem niet meer)

gr. Nienke

liek succes morgen

zal voor duimen

Succes lieke, ga voor je duimen

lieke, succes morgen!!!

Lieke, succes morgen!

Lieke succes morgen ik ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hoe laat moet je Lieke?

Probeer ff weer geestelijk afstand te nemen. pas over 3 weken weer een eisprong. maar heb inmiddels een manier gevonden om dat te doen zonder hier afwezig te zijn. dus helaas dames, blijf jullie lastig vallen :lol:

gr. Nienke

:pray: voor Lieke

Moeilijk he Nienke… het is maar niks zo op het wachtbankje.

Zit je er al weereens over te denken om naar de dokter te gaan?

…ben net geweest. ik heb een eisprong, de cyclus is onregelmatig, maar niet dusdanig dat er wat aan gedaan moet/kan worden. En ik ben 2x snel zwanger geworden. Die zijn dan wel fout afgelopen, maar ja daar kunnen ze weinig aan doen. Bij een eventuele 3e miskraam zou ik het wel willen laten onderzoeken. Eerst maar eens weer zwanger worden lijkt me… :zzz:

hey ik zag Lieke online…vertel!

Hee dames. Ik moet pas vanmiddag om 4 uur. Dus nog even afwachten.

Daarna meld ik me hier weer (als m’n ouders weg zijn, want die gaan oppassen), tenzij ik me echt belabberd voel natuurlijk, maar daar ga ik niet van uit.

ok…wachten, wachten, wachten… :zzz: nogmaals succes!

Sorry Nienke!! ik was het even kwijt :oops:

Zou je het zelf niet prettiger vinden om een keertje naar de gyn te gaan voor een orienterend gesprek? (ik zou dat wel hebeebn, maar ik kan het me ook voorstellen als je daar helemaal geen behoefte aan hebt… ik ben dus een controle freak :shifty: , hihi)

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor Lieke!

Ik weet niet zo goed voor wat voor reden ik daar dan zit. Ik heb een eisprong, mijn cyclus is niet super onregelmatig. En omdat de cyclus zo onregelmatig was, wist ik de eerste maanden na de 2e miskraam niet goed wanneer mijn eisprong zou zijn, dus hebben we niet alle kansen kunnen benutten. Nog geen man overboord. We zijn al 2x snel zwanger geworden, dus het werkt allemaal. Nu is het nog een kwestie van geluk om zwanger te worden en te BLIJVEN!

Oh ja en ik ben ook een controlfreak hoor, dus weet precies wat je bedoelt, maar heb ook geleerd dat ik hier nou eenmaal geen controle over heb en dat ik mezelf ermee heb als ik er een hele analyse van ga maken en er elke seconde mee bezig ben. Klinkt heel makkelijk, heeft een tijd geduurd voordat ik zo ver was, maar is een kwestie van zelfbescherming geworden, omdat ik mezelf anders helemaal gek maak… :shifty: :wink:

Hier nog een controle freak… (alleen al al dat getest van me :roll:).

Er valt alleen zo weinig te “controlen” helaas.

Begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden voor zometeen…

Pff…

Denk aan je nu Lieke…

Nienke, ik denk dat het bij mij nu pas een klein beetje in gaat zinken dat het niet te controleren valt.

De 2 maanden nadat ik voor het eerste een piepklein beetje ongi was heb ik ook steeds gedacht: ik zit nu op die en die dag van mn cyclus, dus als we nu klussen kan ik weleens zwanger zijn. En maar testen. en maar niewue tickers aanmaken.

Terwijl ik niet een een eisprong had.

De eerste tijd na mn onttrekkingsbloeding was dat nog erger.

En nu, nadat vorige maand ik echt dacht dat ik een ei had, door mn temp en de clomid, en de clomid niks gedaan heeft, heb ik eindelijk pas zoiets van: tja, dit is de natuur, ik kan willen wat ik wil en bij de gyn lopen en tempen en ovutesten en weet ik veel wat nog meer uit de kast trekken, hier plan of controleer je niks aan…

Ik vind het knap dat je afstand kan nemen :thumbup: , ik probeer het nu ook te doen. Als ik straks een positieve ovu-test heb, dan kan dat ook door de PCO komen, een hoge temp kan ook niks te betekenen hebben, en ik kan ook gewoon deze maand nog neit zwanger worden, ik bedoel er kan zoveel gebeuren waardoor je niet zwanger bent…

En ik hoop dat ik dat nu niet meer uit het oog ga verliezen.