denk aan je lieke
succes
hier is het aftellen
:roll:
ik kwam even kijken of er al nieuws was van Lieke maar helaas…
zelf heb ik op het moment even een pest humeur :roll: en dat terwijl we nu eindelijk geholpen worden :roll:
ach maar hard hopen dat deze komende 2 maanden ook weer heel snel voorbij zijn
Lief, al die belangstelling van jullie !
Nou, zal even vertellen hoe het is gegaan.
Om kwart over 4 werd ik naar binnen geroepen. De gynaecoloog legde uit wat ze zou gaan doen, contrastvloeistof naar binnen spuiten, en daarna zou de radioloog foto’s gaan maken. Op een beeldscherm konden we zelf meekijken.
Maar… ik heb een gekantelde baarmoeder (dat wist ik al) en de arts kon mijn baarmoedermond niet vinden, dus zij ging er een andere arts erbij halen, want het lukte haar niet. De erbij gehaalde arts lukte het gelukkig wel, maar toen bleek ik ook nog eens een grote baarmoedermond te hebben (ze grapte nog “mevrouw, hoeveel kinderen heeft u eigenlijk al, zes?”). De baarmoedermond moet helemaal worden afgesloten, anders loopt alle contrastvloeistof meteen terug. Probleem dus met een grote baarmoedermond. Met veel gedoe (zal de details besparen, au au) is het dan toch gelukt.
Van het opspuiten van de vloeistof heb ik helemaal niets gevoeld… NIKS. Al met al viel het me reuze mee… En belangrijkste is natuurlijk dat er geen afwijkingen zijn gezien.
DUSSSSSSSSS, we kunnen weer aan de slag, meteen, aldus de gynaecoloog.
:dance:
Wat fijn dat het allemaal meegevallen is, en dat er natuurlijk geen afwijkingen zijn gevonden! Je weet wat je te doen staat he!
mooi dat het mee viel
fijn lieke dat het is meegevallen! en dat je meteen door kan gaan natuurlijk
Lieke, mooi dat het redelijk meeviel en dat er geen afwijkingen zijn gevonden. Hebben ze niet aangegeven, wat eventuele vervolg onderzoeken zouden kunnen zijn? Of willen jullie dat zelf niet? Ik herinner me dat je man/vriend dat ook nog niet wilde (?)
Chantal, spannend hoor voor jou.
(er zijn toch wel veel zwangeren overal hoor, en allemaal met kinderen die nog jonger zijn dan onze dochter :? )
Gr. Nienke
@nienke2 wrote:
Lieke, mooi dat het redelijk meeviel en dat er geen afwijkingen zijn gevonden. Hebben ze niet aangegeven, wat eventuele vervolg onderzoeken zouden kunnen zijn? Of willen jullie dat zelf niet? Ik herinner me dat je man/vriend dat ook nog niet wilde (?)
Chantal, spannend hoor voor jou.
(er zijn toch wel veel zwangeren overal hoor, en allemaal met kinderen die nog jonger zijn dan onze dochter :? )
Gr. Nienke
Het is nu 3 maanden afwachten. Want dan zou de kans op zwangerschap iets hoger zijn volgens de gyn… mocht ik niet zwanger raken, dan is een volgende stap een kijkoperatie. Maar mocht het zover komen, dan weet ik niet of ik dat wil, een operatie.
En ik voel met je mee hoor… :hug: Er zijn veel zwangeren inderdaad. Sommigen krijgen al een derde kind (oudste net zo oud als mijn dochtertje). En als ik dat zie doet dat soms best pijn. Mijn dochtertje wordt in augustus al 4 jaar. Dan gaat ze dus ook naar school. Ik had zo graag eerder een 2e kindje gewild, maar helaas niet gelukt.
Maar… ooit moet het lukken hoor Nien.
Yep, we blijven voor elkaar duimen. gaat ons allemaal lukken :thumbup:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jullie allemaal
Jemig, die cyclus van mij is ook geen peil op te trekken. De afgelopen 3 maanden was het redelijk lang (voor mijn doen), zo’n 28/29 dagen.
Nu heb ik vandaag dus al een positieve ovulatietest, dus is mijn cyclus deze keer 25 dagen. Nou… heb m’n man al ge’smst dat hij niet laat thuis moet komen :silenced:
klussen lieke
:mrgreen:
succes met klussen hoop dat het raak is hoor
Veel plezier Lieke :inlove: Mijn man is alweer de hort op! :? nou ja, bij ons duurt het nog wel ff :roll:
Nou, manlief is net thuis, heeft een flinke aanrijding gehad onderweg naar huis dus is nogal gestresst… :? Logisch ook.
Dus hopelijk komt het er nog van, morgen moet ik werken, dus we moeten toch nog ff ons best doen.
ff relaxen, massage, douchen…laat je fantasie de vrije loop.
alle gekheid op een stokje, erg vervelend zeg, kun je erg van ontdaan zijn lijkt me…sterkte :thumbup:
Nienke
heb getest net
negatief
maar nog geen bloed
normaal heb ik 2 dagen voordat ik echt ongie bruin verlies
nu tot op heden niks
Echt spannend Chantal. welke test heb je gebruikt?
Goedemiddag!!
Helaas ben ik gisteravond ongesteld geworden, dus ik doe weer een maandje mee zucht