angel wat fijn voor jullie dat jullie geholpen werden
eindelijk schot in de zaak
angel fijn dat ze jullie eindelijk gaan helpen
Angel&Luna, aan je :dance: 'tjes te zien ben je blij dat al die afspraken nu staan en dat er verder gekeken wordt. Dan ben ik ook :dance: blij voor je. Wel ff weer wachten, maar nu in ieder geval met doel!
Weet het niet hoor. nog niks van ongi hier te bekennen, maar ja dat is bij mij kwestie van minuten en dan ineens is die er. Dus geen aankondigingen ofzo. Mijn moeder zegt een goed gevoel te hebben (maar ja die wil het zelf ook graag natuurlijk). Ik heb door die negatieve test van vanmorgen wat minder vertrouwen gekregen. Heb niet eerder met dit merk getest, maar wel met matcare en die gaf 2 dagen voor NOD wel (zij het vaag en laat) een 2e streepje… :think:
Gr. Nienke
Angel, wat fijn voor jullie dat jullie nu geholpen worden! Hoop natuurlijk ook met een geweldig resultaat!
Lieke heel veel sterkte meis… :hug:
Nienke, valt niet mee he dat wachten elke keer! Duim voor je meid!
Nienke: ja ik ben heel blij dat er nu iets gedaan gaat worden ok zal lang overheen gaan maar toch er gebeurd iets
ik duim voor je dat je toch een positieve test krijgt 1 deze dagen
Ach het is al bijna juni en dan is het ook zo juli…
ik test pas op me nod dus aanstaande zaterdag
zal duimen voor de meiden dat jullie ook sneller zwanger zijn
:lol: :lol: ja… tijd gaat best snel maar soms niet snel genoeg :oops:
hier nieuwe ronde nieuwe kansen…
:hug: :hug:
:hug: :hug: :hug: :hug:
jammer nienke :hug: :hug:
:hug:
Arme Nien
Balen met een grote B.
:hug:
Vreemd zeg, ik krijg helemaal geen meldingen meer dat er nieuwe berichten zijn, terwijl hier heel wat geschreven is :think:
Nienke, verdorie zeg. Weer een teleurstelling :hug:. Zullen we dan samen maar doorgaan naar de februari/maart mamas . Het mag nu wel een keer hè.
Angel, goed dat er actie wordt ondernomen. Geeft een goed gevoel hè.
Vanmorgen heb ik bloed geprikt. Dat moet standaard voor de HSG. Als de infectiewaarden hoog zijn in het bloed kan de HSG namelijk niet doorgaan. Dus ik zal straks eens bellen hoe het ervoor staat.
nou heb weer getest met matcare
negatief :?
ik had zaterdag steekjes in me onderbuik dus dan kan eventueel net een innesteling wezen dus ja alles kan nog
of moet ik me hoop opgeven?
:hug: Nienke, balen zeg!
Wat zijn we toch allemaal heerlijk ongeduldig als het om testen gaat (en ikzelf span volgens mij de kroon wat dat betreft :lol:).
Chantal, er is nog hoop hoor. 4 dagen tevoren testen met Matcare zegt niets. Zo gevoelig is Matcare niet, dus nog even afwachten.
En helaas kun je van alles voelen als je zwanger wil worden, het zegt alleen zo weinig.
Joepie, bloedonderzoek is goed dus kan de HSG morgen doorgaan. Waar een mens al niet blij van kan worden.