visje zo schrikken zeg gelukkig dat je meteen terecht kon en alles goed is
Lieke, moeilijk hoor dat wachten op wat komen gaat. die onzekerheid. Ik hoop voor je dat er binnenkort toch goed nieuws komt.
Visje, das zeker schrikken. maar wel een goede aanleiding om een echo te krijgen en gelukkig met een kloppend hartje. nog weer last van bloedverlies gehad?
Ik moet nog 5 dagen wachten. had eerder bedacht echt te wachten tot 14 dagen na de eisprong en dan misschien de 15e dag te testen. maar zit nu alweer na te denken, dat ik maandag of dinsdag ook wel ff kan testen. Heb nog genoeg in huis… :wall: :think: :lol:
Nienke
visje gelukkig zit je frummel nog in je het hartje doet het.
wat een schrik zeg.
balen voor de meiden die ongie zijn geworden
hier gaat alles wel
last van me borsten doen zeer
moe en nog eens moe
het eten is niet altijd meer lekker
ijs hoef ik niet meer want gooi ik dan weg
Nienke en Maris, hoe staat het ervoor ?
Gaan jullie nog testen binnenkort? En Chantal ?
Angel, morgen naar de gyn? Succes.
Jammer dat het hier steeds rustiger wordt… Langzamerhand verhuist iedereen naar het zwangeren forum. Hopelijk mogen we allemaal snel meeverhuizen.
Heb niet zoveel te melden. Ben vooral met m’n vader bezig.
Woensdag hebben we de HSG. Ik hoop dat de pijn meevalt, maar mijn instelling is “als ik een bevalling kan doen, dan moet dit ook geen probleem zijn”.
Gaan jullie nog testen binnenkort? En Chantal ?
quote]
ik wil woensdag testen 3 dagen voor nod
Ik verwaarloos julllie echt :oops: :oops:
Hier gaat het wel aardig alleen ontzettend moe en misselijk. Kan de hele dag wel slapen.
Morgen intake gesprek voor vlokkentest. pffff spannend hoor.
voor iedereen
@Karin: ik kan het me wel voorstellen dat je ons verwaarloosd hoor!
Ik zou ook meer in de topics van zwanger praten dan wannabe mama’s
Hoe gaat het met jou?? :mrgreen:
@Lieke: vandaag 1 dag voor nod, maar ik ga er vanuit dat ik morgen gewoon
ongi word. Neem wel een test mee op vakantie (ga morgen weg), tenzij ik
morgen wakker word en al ongi ben!
Volgende maand gaan we er weer helemaal voor!! (maar dan ga ik wel eerst
langs de huisarts om te vragen of ik iets kan krijgen om de luteale fase te verlengen)
Maris…maar hoe weten wij dan of je ongi bent geworden of zwanger bent? dat kun je ons niet aandoen :shock:
Spannend weekje hiero…allemaal NOD’s in aantocht.
Karin, ik snap het ook wel hoor dat je bij de zwangeren praat. Maar wel gezellig als iedereen ff komt kijken hier af en toe.
Ik ga misschien dinsdag testen, ff kijken hoe ik me voel. heb niet echt zin in zoetigheid en dat heb ik eigenlijk altijd voor mijn NOD. Ik durf het eigenlijk niet goed uit te spreken, maar heb er wel een goed gevoel over. En dat heb ik nog nooit gehad eigenlijk de 3x dat ik zwanger ben geweest. Zo overtuigend dan…maar ik probeer mezelf te beschermen, lukt nog niet echt tot nu toe en de teleurstelling zal er wel zijn als de test negatief zal zijn.
Nienke
Nien hier word flink voor je hoor en natuurlijk ook voor alle anderen.
Lieke sterkte met je vader meid :hug:
Hoe is het met het zusje van Roos? voel je al wat eigenlijk?
gr. Nienke
Nou toevallig meende ik vanmiddag wat te voelen, geen idee of dit ook echt zusje was, bij Roos voelde ik nog niks bij 16 weken en nu ligt mijn placenta ook nog eens voor.
Tja das moeilijk in het begin he. Mijn placenta lag ook voor en ik voelde haar pas bij 22 weken ofzo…ppff das lang wachten als je zwanger bent van de 1e en er op zit te wachten.
Nou idd, nou ik maak me er maar niet druk over al hoop ik dat ze nu dinsdag wel het hartje kunnen vinden, dat lukte de vorige keer dus niet door de placenta.
@Lieke74 wrote:
Angel, morgen naar de gyn? Succes.
ja morgen naar de gyn 9.45 :dance: nu hard hopen dat ze ons gaan helpen
Hallo lieve dames, hier ben ik weereens!
Tis zeker een spannende tijd hier zeg!
Angel, super morgen naar de gyn! :thumbup:
Lieke woensdag al de HSG! ik duim hoor, hoop dat het allemaal heel erg meevalt.
Nogmaals heel erg veel sterkte met je vader, ik :thumbup: voor goede uitslagen.
Maris heerlijk op vakantie, maar inderdaad! we willen natuurlijk wel wat weten :mrgreen:
Nienke, ook weer nod-tijd voor jou… spannend hoor, ik kan me goed voorstellen dat je jezelf probeert te beschermen…het lijkt wel of het elke maand een beetje meer zeer doet zo’n negatieve test…
Marieke al bijna 17 weken, tjees wat gaat dat toch hard!!!
Hier wel bijwerkingen van de clomid. ik ben enorm hangerig, moe, bitchy, chaggo, op dit moment misselijk, maar das de eerste keer. Morgen de laatste 2 pillen gelukkig weer.
Ik ga op dag 13 beginnen met ovutesten (das dan 1 juni), das wel vrij laat, maar clomid staat erom bekend dat je late eisprong krijgt. Ik zorg gewoon lekker wel dat we eerder beginnen met klussen hihi :mrgreen:
Nienke en Beppie: ik zal proberen via mijn mobiel een berichtje te posten.
Maar weet niet of het lukt.
Als het niet lukt moeten jullie toch nog even een paar dagen wachten!!
Nog niks van Maris of Angel&Luna…
Angel&Luna, ben wel benieuwd wat ze in het ziekenhuis gezegd hebben en wat er nu gedaan wordt.
Vanmorgen zo’n goedkope test gedaan, geen 2e streepje op te bekennen. Zit nu 2 dagen voor NOD. Zal ik morgen een andere test doen, of wachten tot woensdag/donderdag? (ik weet wel wat jullie gaan zeggen haha )
Nienke
wachten tot woensdag nienke
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
middag
nou het ging lekker in het ziekenhuis NOT we hadden 9.45 een afspraak en iedereen na ons werd bijna gelijk geholpen :eh:
na 45 minuten geloof ik is Darius maar gaan vragen hoe en wat
blijkt dat de gyn dus een dubbele afspraak had :wall: dus op het moment dat wij een afspraak hadden stond hij te opereren :wall: :wall:
ofwel als Darius niet had gevraagd wat er nou aan de hand was waren we nu nog niet geholpen :shifty:
maar goed we werder dus alsnog geholpen en wel in 10 minuten was er een gyn bij ons :dance: (maar goed toen waren we dus al een uur verder :twisted: )
gelukkig hadden hun alle gegevens nog van 2003-2004 in de computer staan :dance: waardoor ze dus ook hebben kunnen zien dat het bij Darius niet goed zat en hoe en wat er nu precies aan de hand was/is enz
en ook over mij dat ik alle onderzoeken al heb gehad en dat die goed waren :dance:
ook stond er nog in dat we in aanmerking kwamen voor uh… ik geloof iets van ki :dance: dus dat was al allemaal fijn dat ze die gegevens nog hadden :thumbup:
vervolgens heb ik toch ook maar verteld dat we vorig jaar ook al naar het ziekenhuis waren gegaan en dus niet/slecht geholpen waren
hun gaan ons dus wel helpen (ze helpen alleen niet als de bmi boven de 34-35 is en mijn bmi is 30 :dance: :dance: dus opzich zou er geen probleem moeten zijn met mijn cyclus wat er nu dus wel is…)
ik krijg de 16-06 een cola screening :lol: dat houdt in dat ze mij helemaal gaan onderzoeken waarom mijn cyclus dus is zoals hij nu is :dance: :dance:
Darius mag 01-07 zijn best doen in het ziekenhuis en daarna krijgt hij weer een echo om te kijken hoe de zaak er nu voor staat bij hem :dance:
dan 25-07 krijgen we te horen hoe of wat is bij Darius het zaad vrij goed dan krijg ik hormonen waarschijnlijk en anders ivf icsi?!? ofzo geen id
maar goed goed nieuws dus we worden geholpen :dance: :dance: :dance:
Angel fijn dat jullie nu zo snel geholpen kunnen worden. Wel een beetje dom van de gyn dat hij een dubbele afspraak gemaakt had
Nienke succes met wachten