lieke balen dat de :evil: is gekomen maar hopen dat je na het onderzoek super vruchtbaar bent
Beppie ben je al ongie?
Jep!
Ben vannacht om 2 uur ongi geworden hihi.,
Althans, toen moest ik naar de wc
Wel minimaal, maar er is wen ongi.
En in dit geval geeft bloed wél moed :mrgreen:
Als het niet doorzet, op dag 3 beginnen met clomid, als het wel doorzet, moet ik dag 3 van het rode bloedverlies beginnen.
Joehoe is er nog iemand hier?
Beppie, dus toch moed omdat je ongi bent geworden. Nu hopen, ik duim met je mee dat de Clomid zijn werk gaat doen! :thumbup:
Hier nog weekje wachten
Nienke
Net hele draderige afscheiding…spannend nog niet eerder gehad na de eisprong.
Zeker spannend nienke! Heb ik ook 1 keer gehad…
ik ook …
…ja, toen jullie zwanger waren of eerder een keer?
heb het ook gehad toen ik de eerste keer zwanger was. maar we hebben gisteren ook geklust, dus ben wat terughoudend er over.
Nienke
Ja ik wel… Ik heb het ook nooit eerder gehad. Snap heel goed dat je er terughoudend over bent, anders word je misschien weer teleurgesteld. Ik hoop zo voor je dat t een goed teken is!
zal duimen voor je
hier gaat alles goed
tel rustig af en vindt het erg spannend
Hallo allemaal.
Heb jullie vreselijk verwaarloosd :oops: (en dat zal de komende tijd ook nog zo blijven ivm de drukte hier)
Vandaag lijk de ongi hier dan toch eindelijk door te gaan zetten… op dag 40. Gelukkig maar, want ik werd gek van de onzekerheid.
Verder geen nieuws…
:shock: wat houdt dat in Nienke? “Net hele draderige afscheiding…spannend nog niet eerder gehad na de eisprong”
Want dat heb ik ook al een paar dagen :lol:
geeft het hoop?? :mrgreen:
hier zit de ongi er ook aan te komen alleen breekt het bij mij nooit zo snel door :? maar zal vanavond of morgen er wel zijn…
ach nog maar 5 nachtjes slapen dan mogen we naar het ziekenhuis
Weer zo’n lekkere positieve instelling Angel&Luna :thumbup:
Afscheiding kan een zwangerschapskwaal zijn Maris. Maar is geen duidelijk teken ofzo. Net als dat ik nooit duidelijk aan mijn slijm kan zien wanneer ik een eisprong heb. De ene keer is het duidelijker dan de andere keer…helaas ik zal toch moeten wachten op de NOD…
@nienke2 wrote:
Afscheiding kan een zwangerschapskwaal zijn Maris. Maar is geen duidelijk teken ofzo. Net als dat ik nooit duidelijk aan mijn slijm kan zien wanneer ik een eisprong heb. De ene keer is het duidelijker dan de andere keer…helaas ik zal toch moeten wachten op de NOD…
toen ik zwanger bleek te zijn had ik ook onwijs last van afscheiding…
ik hoop het beste voor jullie allemaal meiden!!! duim voor jullie!!
hier alweer over de 23 weken, terwijl het nog maar kort geleden lijkt dat ik ook hier mee schreef… het gaat zo snel!!
Ik zie je nog weleens voorbij komen Amy, super dat het zo goed gaat.
Nienke
menstruatie is idd doorgebroken :? had ook ongelooflijk veel buikpijn ervan :twisted:
lijkt wel hoe meer ik afval hoe meer pijn ik krijg :roll:
nog maar 3 nachtjes slapen :dance:
Heb wat zwangerschap betreft weinig nieuws hier… M’n ongi is bijna voorbij. Volgende week hebben we het HSG onderzoek en ik vroeg me af of we dan gelijk zwanger mogen worden. De info op internet wisselt daarvoor namelijk. Ik zal het wel vragen volgende week.
Verder over m’n vader (we weten net dat hij kanker heeft) geen goede berichten. Volgende week worden er diverse scans gemaakt om te bepalen waar (eventuele) uitzaaiingen zich bevinden. Als er uitzaaiiingen zijn dan is de prognose niet best . Ik kan eigenlijk nauwelijks bevatten dat mijn altijd gezond levende en sportieve vader kanker heeft. Wat is het toch ook een &*$(#& ziekte.
Ah Lieke… :hug: Sterkte meid! :-*
Angel&Luna: balen dat de :evil: :evil: zijn doorgekomen…
Mijn NOD is zondag. En daarna maandag op vakantie. Even een paar dagen
helemaal bijkomen
Liek :hug: wat een rot nieuws voor je. Het is inderdaad een K***e ziekte, ben nu zelf bezig me speciale opleiding tot oncologie verpleegkundige en kom er dus heel erg mee in aanraking maar blijft vreselijk om het nieuws te moeten horen. Heel veel sterkt voor jou en je familie
Angel & Luna balen dat de :evil: door zijn gebroken
Ik had vandaag ook een slechte dag, had opeens bij afvegen helder rood bloed. Helemaal in de stress natuurlijk, meteen verloskundige gebeld. Omdat ik in ziekenhuis werk daar gebeld naar afdeling gyn en kon uurtje later terecht voor echo. Gelukkig niets aan de hand heb een kloppend hartje gezien :inlove: en een witte vlek :inlove: . hartje is net zo breed als witte vlek. Het is nu 8.6 mm echt super klein nog maar ben wel heel blij dat ik het gezien heb.
Visje79: dat zal schrikken geweest zijn!
Wel goed dat je meteen terecht kon!
Het is zeker wel een hele ervaring om een kloppend ‘vlekje’ in je eigen buik te zien?? :mrgreen: