Wannabe mama's! Deel 4

nou heb sinds gisteren clear bleu

en die is nog steeds negatief

dus die kruitvat testen zijn niet betrouwbaar

vermoed morgen de eisprong zodra een smiltje in het schermpje komt kan het dan die dag de insiminatie of ben ik dan te laat?

Als je een smiley hebt, betekent dat de LH piek er is. En die duurt wel ff. Dan heb je 24 tot 36 uren daarna je eisprong. Om de eerste 48 uren na de smiley te klussen (dus te insemineren in jouw geval) is het beste. Spannend hoor! hoe werkt het eigenlijk, moet je dat in het ziekenhuis doen? en begeleiden ze je daar niet in dan?

gr. Nienke

hoi hoi

ik lees op het moment eigenlijk alleen nog mee heb een beetje een forum dipje (op het speelhoekje na dan :oops: )

volgende week donderdag ga ik testen tenzij ik ongi geworden ben natuurlijk

Volgende week donderdag, houd je dan de lengte van je langste cyclus aan ofzo? Ik moet dan nog een weekje langer wachten… :zzz:

Het wordt weer spannend de komende tijd geloof ik.

Nienke

nee dat is gewoon omdat ik de 26e naar het ziekenhuis moet :wink: (ik zit dan op dag 37)

als ik dan zwanger zou zijn ben ik nog optijd om het af te zeggen :wink:

:twisted: ik heb een abonnement op vage zwangerschapstesten, die later ook nog eens helemaal negatief zijn. Had het kunnen weten.

Spannend voor je Lieke!!

Gaven ze allemaal maar gewoon positief antwoord he? :wink:

heb vanmorgen de test weer gedaan.

kwAM een smeiltje in het display dus me eisprong.

ik heb gisteren avond me insiminatie gehad …dus mj vraag is is er een grote kans op een zwangerschap?

spannend lieke,

:pray:

Lieke :pray: :pray:

Chantal, dacht het wel hoor. dus 2 dagen smiley gehad? dan zat je de eerste keer aan het begin van je LH piek denk ik. Aangezien zaadcellen wel 3 dagen in leven kunnen blijven, heb je een goede kans dacht ik zo.

hoi hoi

ik heb vanmorgen getest omdat we vanavond uit eten gaan en ik nogal gek op sushi (rauwe vis) ben :drool: heb ik maar voor de zekerheid getest en ik mag sushi eten…

ach goed nieuws is wel dat ik na een week van 2x bbq-en toch nog 500 gram ben afgevallen dus de 26e zouden ze ons toch wel moeten gaan helpen :pray: (al ben ik nog 3 kg te zwaar :roll: )

spannend voor de meiden die bijna op hun nod zitten.

hoop zo dat jullie zwanger zijn.

zal voor jullie duimen

Nou, mooi weer niet hoor :frowning: . Vanmorgen een tempdaling, dus nu al 3 cycli achter elkaar een mislukte innesteling :cry: . Vraag me op dit soort momenten af of het er ooit nog inzit.

Maar goed… als ik morgen ongesteld word ga ik het ziekenhuis bellen voor de HSG (baarmoederfoto). Als daar niets afwijkend op te zien is zouden we de 3 maanden erna meer kans moeten hebben op een zwangerschap :pray:.

Chantal en Nienke, duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:

Angel, goed dat je toch nog bent afgevallen :-*

Ik wip even langs voor Lieke :wink:

Er bestaan speciale bolletjes die je na je ei in moet brengen om de innesteling te bevorderen. Wie weet kun je die nog doen voor de hsg?

Want nu je al 3 keer die vage testen hebt gehad is die innesteling misschine het enige probleem? (enne, die hsg niet prettig natuurlijk…)

Had je het nou nog tegen je gyn gezegd? dat je steeds die vage streepjes had?

En zeiden ze daar nog wat op?

Sorry dat ik hier weinig kom, ik hang vooral in het clomid topic.

Ik heb vrijdag de laatste pil provera geslikt en zou vanaf morgen ongi kunnen worden. :pray:

Voor iedereen :-* en natuurlijk :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

kan me voorstellen Beppie dat je daar meer kletst, toch meer lotgenoten. maar het is hier soms zo rustig!

Lieke…heb zo met je te doen, weet precies hoe je je voelt, elke keer weer energie er insteken, hoop hebben en toch weer een tegenvaller… :hug: wanneer is die foto?

Hier gaat de tijd langzaam, nog 1,5 week wachten… :zzz:

Ja… ongesteld vandaag. Gelukkig hoef ik er niet op te wachten, want dan schiet het ook weer niet op.

HSG staat gepland op 28 mei.

Ach ja, je moet het positieve er maar weer van inzien… :wall:

is het ook een opluchting dat die afspraak er staat Lieke?

Opgelucht? misschien wel ja… heb wel een beetje m’n hoop gevestigd op meer kans op een zwangerschap na het onderzoek. Dus ik hoop dat het effect heeft.

Hey meiden!

He Lieke, wat balen nou zeg… Nu maar duimen dat je na die hsg supervruchtbaar bent en het alsnog goed gaat komen!

Beppie hopen dat de ongi maar snel weer komt dan kun je weer overnieuw beginnen, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Gaan gewoon weer :thumbup: :thumbup: voor iedereen! :-*