Wannabe mama's! Deel 4

Klopt toch helemaal met je voorgevoel :thumbup:

leuk zeg dat roos een zusje krijgt

Hallo dames. Ben gisteravond laat teruggekomen van m’n vakantie. Heerlijk even weg geweest naar de Italiaanse zon (al was het hier net zulk mooi weer).

Heb nog niet alles bijgelezen dus als ik mensen vergeet…

Karin… gefeliciteerd. Het is je zo gegund. Ik duim voor een goede zwangerschap met een prachtig gezonde baby :thumbup: :thumbdown:

Marieke, wat leuk… een meisje. En wat snel inderdaad. Ik dacht dat het geslacht pas met 20 weken bepaald kon worden. Maar tegenwoordig kan alles. Ziet je man het zitten, 3 vrouwen in huis :wink: ?

Beppie, hopelijk helpt de hogere dosis Clomid.

Nienke, Angel, al aan het “wachten” ? Ik wel in elk geval :pray:.

Dankje wel Lieke,

hoe is het verder met jou , heb je ondanks alles wel kunnen genieten?

ff kort zit op het werk…

ik kan bijna wachten. ik had vanmorgen een smiley op mijn digitale ovutest van CB. jippie! heb ik nog nooit gehad, een positieve ovu test. en ook lekker vroeg. vandaag dag 19. Dus die cyclus van vorige keer van 46 dagen heb ik deze keer niet gelukkig. :pray:

Gisteravond geklust en vanavond nog maar een keer. en misschien morgen en dan kunnen wij er ook niks meer aan doen :lol:

Nienke

Hoi!!

Nienke, ik hoop voor je dat die positieve ovutest ook een goed teken voor je is, en je straks ook kan verhuizen naar de Januari-mama’s! Ik duim voor je mee!

Lieke, hoe gaat het nu met je? Weet je al wanneer je weer naar de gyn moet?

Hier gaat alles zn gangetje, mag eigenlijk niet klagen. Op een paar misselijke momenten, mn dagelijkse vreetbuien en de hormoonhuishouding na dan maar dat nemen we voor lief…

Overmorgen eerste echo, eindelijk…

Nep. dan wordt het bij de februari mama’s en wel als 1 van de eersten. Maar ja das eerst nog afwachten. moet sowieso nog wachten op man, want die heeft eerst een vergadering.

gr. Nienke

:pray: :pray: hier gaan we duimen draaien dat het mag lukken deze maand meid :-*

:thumbup: :thumbup: ik duim ook voor mezelf…

meiden heb een licht positieve ovulatie test

denk dat morgen de strepen dikker zijn dus moet insimineren

spannend

Spannend Chantal.

Maar ff vraagje, hoe kan een ovulatietest licht positief zijn? ik lees altijd dat een licht 2e streepje geen ovulatie betekent. Of heb je al zoveel ervaring dat elke maand hetzelfde gebeurt bij jou?

Ik had gisteren een smiley op mijn ovu test en vandaag was ie er niet meer. dus de LH piek is geweest. dat betekent vandaag mijn eisprong. Nou aan ons ligt het niet! :lol: afwachten dus… :zzz:

Lieke, hoe is het met je, qua wachten op je NOD en met je vader?

Nienke

Chantal: ik gebruik de ovulatietesten van sensitest en ik heb de hele tijd al een licht streepje.

Bij mij staat er in de gebruiksaanwijzing dat de streep dikker moet zijn dan de controlestreep, anders is ie niet ‘positief’.

Zelf zit ik ook nogsteeds te wachten op een positieve ovulatietest…

hij en nu heel vet positief

2 dikke strepen

ga toch een ander soort test halen

met een smijltje positief

Hallo :smiley: ! Ik ben nog helemaal niet bekend met forums en dergelijke, maar tijdens het surfen kwam ik bij jullie terecht en heb alle verhalen meegelezen en wil graag gezellig met jullie meekletsen. Ik ben vorige maand gestopt met de pil en mijn NOD zou op 24 mei zijn. Ik vind het allemaal superspannend…

Hoi miran, welkom hier!

Nou dames met de positieve ovulatietesten… wachten dan maar :pray:

Nienke, denk dat het niet raak is… Even afwachten nog. Mocht ik ongesteld worden dan ga ik zo snel mogelijk de HSG plannen want de gynaecoloog benadrukte dat er tot 3 maanden na de HSG meer kans is op een zwangerschap :pray:

En over m’n vader, daar horen we volgende week meer over, of er uitzaaiingen zijn of niet :pray: :pray: :pray:

Miran welkom op het forum

Lieke :pray: voor goed nieuws

Dames met positeive ovu testen :pray: :pray: voor positieve zwangerscaptesten

Miran welkom!

Hallo dames,

Of ik nou zwanger ben of niet, last van een kwaaltje heb ik wel. Gisteren zette ik een pak yoghurt in de keukenkast ipv koelkast :lol:

Yep typisch zwangerschapskwaaltje… :wink:

Nienke