hoi hoi
nou als het goed is is mijn wilde gok voor de 22e dat mijn nod zou zijn goed geweest want volgens mij heb ik gisteren mijn ei-sprong gehad :mrgreen:
had gisteren een vreemd drukkend gevoel links onderin m’n buik en gisteren avond had ik weer lekker buikpijn tijdens het klussen :twisted: (en die buikpijn heb ik dus vaker gehad maar nooit een link gelegt dus wie weet klopt het allemaal wel dan weet ik ook eindelijk hoe een ei voelt :P)
Misschien wel een heel goed teken dat je nu je ei gevoeld hebt! Jij werkte niet met de testen he?
Het is hier erg rustig geworden… Iedereen is natuurlijk aan het genieten van het geweldige weer!
Zeker rustig hier…
Veel zwangeren hebben ons verlaten ook hihi
Maar dat is alleen maar mooi
En we hebben een paar vakantie-gangers.
Hier begonnen met de eerste pil provera. Ben benieuwd of het gaat werken.
Dus ik zit op de wachtbank 8)
Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Ik wil graag zaterdamiddag naar de Ijzeren man in Tilburg, dat is een heel mooi meer met een strandje, vriendlief moet helaas smorgens werken dus kunnen we pas smiddags weg.
Daarna wil ik meteen door naar de camping van mn moeder in Chaam (NB), dan kunnen we daar lekker blijven slapen en van de zon genieten. :inlove:
Zeker rustig hier!
Ook aan deze kant weinig te melden. Had van de week wat bruine prut bij het afvegen, maar daarna niks meer. Mijn temperatuur is wel gezakt, dus ik verwacht ieder moment ongesteld te worden. Er is echter geen bloed te bekennen de afgelopen dagen, dus ik hou nog een beetje hoop (stiekum)
Verder druk, druk, druk…
Beppie, lekker zwemmen! Geniet ervan!
Angel, ik hoop dat het je ei was, en dat je dus raak geklust hebt
zeker rustig hier
wij zijn veel aan het genieten in de tuin
ik heb wel testen gebruikt vorige keer maar daar werd ik ook niet wijzer van dus dit keer weer zonder testen
moet toch raak kunnen zijn deze maand het is verplicht om de dag klussen :silenced: :shifty: 8)
Pffff, Angel… verplicht klussen om de dag… en dat met deze warmte
Hier ook gisteren (en vandaag) geen bloed te bekennen. Gisterochtend nog getest, maar negatief. Ik snap er nu dus helemaal niks meer van… :eh:
@johanna1978 wrote:
Pffff, Angel… verplicht klussen om de dag… en dat met deze warmte
:lol: :lol: geen moeite mee hoor met deze warmte :silenced: 8) :mrgreen: :mrgreen:
niet?
Ik vind het maar plakkerig :mrgreen:
:lol: :lol: ja uh je moet natuurlijk geen lang werk ervan maken :silenced: :oops: 8)
@Beppie wrote:
niet?
Ik vind het maar plakkerig :mrgreen:
Daar sluit ik me helemaal bij aan :mrgreen:
Alleen als het écht moet :oops:
meiden een vraagje ik verlies dik slijm
kan niet me ei wezen
want ben net me ongie kwijt
Haaaiii dames,
back from holiday. wat een mazzel met het weer zeg. we hebben genoten.
Chantal, geen idee wat het kan zijn.
Karin…gefeliciteerd! wauw, wat een spannende tijd voor jullie.
Voor jou Beppie ook nog steeds spannend en afwachten
Lieke, nog niet terug? hoe is het ermee?
En Angel&Luna…hoe gaat het?
Hier druk aan de klus en ook geen moeite met de warmte moet ik zeggen :lol: nog geen positieve ovu test gehad. en het niet-tempen vind ik eigenlijk wel lekker.
Wel weer lekker vaak geconfronteerd met dikke buiken in de vakantie… :? het ging wel, maar merk wel dat ik nu de eisprong nadert weer begin na te denken…wat als het nu weer niet lukt…dan zijn we weer 1,5 maand verder. Het zwanger zijn verheug ik me zo op en kan het me niet echt meer voorstellen hoe het zal zijn.
gr. Nienke
nou volgens mij heb ik niet m’n ei gespot van de week want vandaag loop ik met buikpijn :? dus denk dat ik een van deze dagen ongie moet worden :twisted:
wel erg vroeg moet ik zeggen want ik zit nu “pas” op dag 24
Hallo Dames,
gister het hartje zien kloppen alles zag goed uit. 28 mei mogen we weer dan moeten we ook beslissen of we vruchtwater punctie of vlokkentest willen. Lastig hoor die keuze. Voor de zwangerschap was ik er stellig van overtuigd dat ik een vlokkentest wou maar nu twijfel ik heel erg.
Nogmaals gefeliciteerd Karin!
Nienke
Nien welkom terug, fijne vakantie gehad? Thnx voor je kaartje :-*
Al een ei gespot?
Hey, is zag al de beschuit met rose muisjes. en toen zag ik onderaan dat Roos een zusje krijgt…WAUW Dat je dat nu al weet zeg.
Nou ja, eigenlijk wist je dat altijd al he?
Kus Nienke
Marieke, leuk weer een meisje! Wat snel al zeg!
Marieke wat leuk een zusje voor roos. Dat weet je wel snel al of niet?
Yep erg snel maar hoorde vandaag dat je het geslacht al kan zien bij 11 weken ( niet altijd uiteraard ), ze was vrij zeker van haar zaak dus we zullen zien.