Wannabe mama's! Deel 3

Oh ik heb geen dipdag hoor, ben na het ontbijt rond 10 uur weer naar bed gegaan en 2 uur gelegen, vanmiddag inbetweens opgehangen en naar de gamma geweest. Lekker soep gegeten, Roos ligt nu op bed en ga zo lekker boer zoekt vrouw kijken.

Pfff zou ut, de misselijkheid en de augurken? :pray: :pray: We wachten maar af…moest echt gaan liggen zo misselijk als ik was, en net kwam het weer ietsie opzetten maar heb weer wat gegeten en gaat nu wel weer.

Fijne avond meiden.

Bedoelde ook niet jou in specifiek hoor, maar had het idee dat er meerderen dit weekend niet zo in dr hum waren…

Maar inderdaad die misselijkheid en de augurken :think: Zou leuk wezen he! Nog eventjes geduld he…

Hihi spannend he :mrgreen:

Heeeeeel spannend! :shifty:

Ook woensdag toch?

Mjah of vrijdag, ik weet het niet zo goed, maar als ik misselijk blijf ga ik woensdag testen.

En als je zo lang kan wachten he! Mijn NOD is woensdag en als het komt komt het meteen 'smorgens dus ik ben benieuwd. Ik gooi dr meteen een testje tegenaan als t er dan nog nie is, wie weet… :pray:

Mjah bij mij dus altijd in de avond maar als ik morgen weer zo misselijk ben dan gooi ik er woensdagochtend ook een test tegenaan.

Sweet dreams allemaal! :-*

Marieke en Jet succes met het wachten en Marieke sterkte met je misselijkheid. Spannend hoor bijna testen

Ik moet zeggen dat ik ook graag wil testen maar ik moet nog wat langer geduld hebben.

Beppie ik reken de 2 dagen met bruinverlies geen ongi, is voor mij steeds een teken geweest dat ik ongi wordt.

Baby te huur is net afgelopen en was weer een leuke aflevering. Het is toch wel grappig hoor hoe de stellen dat allemaal doen.

Ja, baby te huur was leuk deze keer. Die Nico is niet mijn type, maar hij was leuk met dat kinderfeestje. En die Saphia is echt lui!!

Vanmorgen rare lage temp tussendoor gehad. Nou ja, misschien komt het omdat ik gisteravond 2 glaasjes rose heb gehad. Ik vind het tot nu toe geen overduidelijke tempstijging. Maar goed volgende week weet ik meer.

Hoe is het met jou Lieke?

gr. Nienke

In baby te huur volgende week de pubers, o o o dat gaat wat worden denk ik :mrgreen:

Hier vandaag niet superveel in de planning qua huishouden, alleen de was ff bijwerken. Alles zit nu in de machine en heb al 2 wassen weg. Daarna nog ff beddengoed en dan ist klaar.

Straks om 11 uur ff naar kruidvat :eh: luiers en zwangerschapsvitamientjes halen en een neusspray.

Hopelijk wil Roos daarna ff slapen. Vanmiddag komt mijn schoonmoeder nog ff langs en ik wil als het zulk mooi weer blijft ook nog wel ff met Roos naar buiten naar de speeltuin ofzo, maarja ik krijg haar dan vaak niet meer mee als ze er eenmaal is.

Owja bedenk me ook nog dat ik naar blokker moet.

Dan nog eten koken en Roos in bad, zelf douchen en dan bankhangen.

Slapen en dan zijn we weer een dag dichter bij NOD :wink:

Marieke en Jet, spannende tijden komen eraan voor jullie!

Ik heb gisteren ook baby te huur gekeken. Vindt Nico ook niet mijn type, maar hij deed het erg goed. Vond het dus niet echt fair van die ouders om hem zo aan te vallen achteraf.

Hier gaat het echte werk ( :mrgreen: ) weer beginnen. De ongi is voorbij. Ik heb besloten om deze keer maar niet structureel te tempen. Mijn temp voor de eisprong is altijd 36,4 en daarna hoger. Dus als ik zo af en toe eens mijn temp neem (als ik toevallig wakker word) dan weet ik wel of dattie geweest is of niet. (en dan hoef ik niet steeds op dezelfde tijd wakker te worden)

Vandaag en morgen nog lekker vrij! En het weer ziet er heerlijk uit, dus ik denk dat ik dadelijk maar eens lekker op de fiets stap en een rondje met de kleine man ga maken.

Johanna…haha succes met het echte werk.

Zit nu op SBS6 de verloskundigenpraktijk te kijken. Altijd leuk! zelfs toen ik zelf bijna moest bevallen kon ik er nog naar kijken.

Marieke, ga je ook toevallig nog wat anders kopen bij de Kruidvat? :wink: :smiley:

Ik ga vanmiddag ook nog even naar de DA. nieuwe haarspeldjes kopen voor onze dochter en misschien ook een extra testje op reserve. Oh ja en een nieuwe digitale thermometer, want deze heb ik al een tijdje en het lijkt me niet verkeerd een nieuwe te kopen. Wel met de nieuwe cyclus pas gebruiken natuurlijk.

Nienke

Ah goed dat je het zegt, ik moet nog haar elastiekjes voor mezelf en Roos hebben, die van Roos verdwijnen nog wel eens bij de oppas.

Hihi ja ik denk dat ik bij kruidvat wel een testje meeneem. :eh:

Hier geen tv aan, dochter zit k3 te luisteren en fruit te eten.

hoi , ik ben hier nieuw maar wil me ook graag bij jullie voegen als "wannabe "mama.

ik heb mezelf netjes voorgesteld maar voor degene die t nog niet gelezen hebben :wink: : ik ben nathaly , moeder van een zoon van bijna 3 en heb ene hele grote wens voor een 2e kindje…

sinds de geboorte van onze zoon hebben we eigelijk nooit anticonceptie gebruikt… maar een zwangerschap blijft uit…

we zijn nu doelbewust aan het "klussen " en indien het deze maand niet o mag zijn ga ik mijn cyclus exact bijhouden voor eventuele hulp van d dokter etc…

xxxx

Hey mamatally welkom hier, klets gezellig mee zou ik zeggen.

ik ben me druk aan t inlezen haha… wil wel ene beetje weten wie wie is . en wat diegene aan t doen is :slight_smile:

xxx

Uhm de meesten zijn hier aan het klussen of kwaaltjes aan het spotten :wink: :mrgreen:

kwaaltjes zat hier…

maar ook krampjes dus weer stres… :frowning: