Wannabe mama's! Deel 3

Zit je vlak voor je NOD nu?

ik was de 2e ong.

dus moet nu iets van de 4e mijn nod hebben ( schrikkelmaand , en heb ene cyclus van 30dgn)

maar heb enorme pijn aan mijn (.)(.) en moest gisteren bijna overgeven van rauwe kipfilet ( tydens het snijden)

ook heb ik na mijn ei erg last gehad van creme afscheiding :oops:

en dit heb ik noooit…

nu heb ik wat krampjes en erg last van afscheiding ( helder )

dus kweet t niet meer

ooh heb ook ineens bultjes op mn tepels… vriendin van me zei dat dit butjes van montgomery zijn? ik had ze bij de zwangerschap van mn zoon niet… maar nu vallen ze erg op…

twijfel twijfel dus

Wauw wat is het spannend voor velen. En al die tekenen…

Gisteren had ik weer last van mijn linker tepel… Ik zit een week na ongi, dus het heeft niets met iets an ruchtbaarheid te maken. Rare lijven van vrouwen die heel graag zwanger willen raken. Wat hebben mannen het dan weer simpel. Behalve dan het opvangen van emotionele uitbarstingen door hormonale schommelingen :wink:

Dames voor NOD; ik heb wel zin in een feestje deze week (heb lekker vakantie) dus op naar een positieve test voor jullie. :kaars:

Hoiii

Mamatally,welkom hier! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Marieke, testje al klaar liggen? Ik heb een tijd gelee een hele set bij matcare besteld, is wel handig zo’n voorraadje!

Boa, inderdaad hele vreemde tekens soms hewe moeten er maar mee leren leven…

Spot ook nog even mee met de kwaaltjes… Ben zoooo moe… Oh wat ben ik toch zielig :roll: :wink: Gewerkt vandaag maar wat duurt zo’n dag dan toch lang… Mannetje komt zo weer thuis, ben lekker boerenkool aan het maken! Had ik zin in! :lol:

mamatally welkom in ons midden :smiley:

Die kwaaltjes is echt erg, vraag me nu af of ik moeier ben dan voorheen als ik gewerkt had. Heb voor mijn gevoel de hele dag door lopen gapen en vond de bedden op de afdeling wel erg interessant om stiekum even een tukje te doen. Niet gedaan natuurlijk maar was wel heel verleidelijk :lol: :lol:

Mijn mannetje is net thuis gekomen dus ik ga eten koken en daarna lekker op de bank hangen denk ik

wat een welkom ! :wink: thnx :slight_smile:

Welkom mamatally!! En meteen al spannend he? :wink:

Oh meiden, ik word gek van mezelf!!!

Ik kreeg net een gigantische huilbui ergens om en die werd steeds maar erger!

En toen was ik klaar met janken en toen kreeg ik me toch de slappe lach van mezelf!!

En vriendlief gaat zo darten en dat wil ik helemaal niet! hij moet bij mij blijven!!!

Mensen kinderen, als dit pms is en het is iedere maand zo!! dan word ik gék!!

Nou, iedereen veel plezier vanavond met wat jullie gaan doen, ik ga op de bank zo, mn buik doet zeer, ben helemaal opgeblazen (afgelopen tijd veel teveel gesnoept, krijg ik altijd veel last van)

:-*

Beppie :hug:

Visje… haha, ik zie het al helemaal voor me: onder werktijd effe een tukkie doen, haha.

Spannend hoor, al die kwaaltjes van iedereen! En zolang er geen bloed is, is het goed, toch…! Sterkte met wachten allemaal.

Hier een heerlijk dagje gehad. Vanochtend lekker gefietst en vanmiddag ook buiten geweest. In het zonnetje in de achtertuin bezig geweest. Ik merk dat mijn humeur ook weer een stuk beter is. Ik draai toch op zonne-energie geloof ik :lol:

welkom Mammatally.

Ook een 2 kindje wens, en het gaat niet zo snel als je zou willen. Ik kan erover meepraten.

Ik moet morgen m’n temp afwachten, dan weet ik meer. Als m’n temp hoog is ga ik testen, als ik durf. 'k weet niet, ben niet zo hoopvol. Het wordt steeds moeilijker na zoveel teleurstellingen.

Oh ja… heb hier natuurlijk een serie testen klaar liggen, Matcare, Kruidvat, Clearblue…

Hoezo obsessie?

Lieke, daalt jouw temp altijd voordat je ongesteld word? Vorige keer zakte mn temp pas de 2de dag… Morgen dus al testen? Ik ben benieuwd!! :pray:

Ik ben ook al zo nieuwsgierig vooral met die massa aan kwaaltjes die dr deze keer bij zitten… Of toch maar weer tussen de oortjes? :?

ik duim voor iedereen die bijna hun nod heeft :pray:

Oh ja nog even een vraagje… Als ik woensdag ga testen heb ik dan al wel genoeg hormonen in mn urine zitten? Of kan ik dan beter even wachten?

spannend voor aantal meiden hier!! duim voor jullie allemaal!! :pray:

superspannend hier allemaal.

ik kon t niet laten om te testen… natuurlijk te vroeg en daarom ook negatief…

t is niet anders dan een weekje wachten :frowning:

maarjah elke maand duurt t zolang!

Mamatelly :hug: :lol: ik ook… kijk maar naar mn postje klik

Deze dame gaat haar bedje opzoeken, weer 3 dagen werken en ben zo moe de laatste tijd :wink: :mrgreen: dus maar weer optijd naar bed.

Sweet dreams allemaal!

Welterusten… :wink:

Ik ga na deze stroopwafel ook écht naar bed. :silenced:

Slaap lekker dames… ik ga ook mn mandje in…

Wat fijn dat jullie al bijna mogen testen ik moet nog 11 dagen wachten en wil eigenlijk nu ook al kunnen testen.

Ik moet maar gewoon nog even geduld hebben. Denk dat het forum mijn geduld ook niet ten goede komt maar ja het is een beetje boel verslavend :lol: :lol: :lol: