Wannabe mama's! Deel 3

Hier vanmorgen negatief getest :frowning: :frowning: Van mā€™n temp werd ik vandaag ook niet veel wijzer, ik heb veel wakker gelegen vannacht namelijk.

Zal ik het ooit nog beleven, een positieve test. Zie het even niet meer zitten. Bah.

Och Lieke :hug: ik gun het je zo.

Ik word ook niet veel wijzer van temp. wordt maar niet duidelijk hoger. maar 1 tiende hoger. heb een vaag vermoeden dat mijn thermometer niet goed meer is, maar ben gisteren vergeten 1 te kopen bij de drogist. Ben niet vergeten een zw.test te kopenā€¦haha

Gr. Nienke

Arme Lieke :hug: Wachten duurt langā€¦ de dagen kruipen voorbijā€¦

Hoop houden hoor! We hopen hier volop met je mee.

:-*

Ik heb pas mn soort van NOD op 3 maart (had een ā€˜reserveā€™ NOD op 20 feb, maar dacht een eisprng te voelen op zondag 17-2, ook goed slijm)ā€¦ dus ik moest gister nog een week, dus ik ben gewoon dom :silenced:.

Vandaag hele dag werken en morgen wil ik vrij nemen, word een beetje moe van mezelf, dus misschien is een dagje rust wel goed. dan do-vrij werken en dan wordt er weer verder verbouwd hier. zucht. MƃĀ”ƃĀ”r in het weekend gaan er leuke dingen gebeuren! de muren worden aagesmeerd en de vloer gestort, en dan begint het leuke werk als tegelen en de douchehoek installeren.

Tegelen, das inderdaad leuk Beppie. dan zie je echt resultaat. Ons huis is zo goed als af, maar vind het best leuk om bezig te zijn met verbouwen.

Zo net ff online nieuwe thermometer besteld en direct maar weer wat zw.testen. van die digitale van clearblue met + en - vind ik zelf wel fijn werken.

Heb trouwens weer raar gevoel in onderbuik. Heb ik wel vaker en als ik ga rekenen is het vaak 5 dagen na de eisprong. Ik weet nog van de vorige cyclus dat ik gegoogled heb of dat een innesteling kon zijn. Kan wel, maar ja kan ook wat anders zijn.

Heb af en toe last van winderigheid. en had dat ook bij 1e zwangerschap. maar kwam gisteren met man tot de conclusie dat we zaterdag ook spitskool hebben gegetenā€¦haha

:hug: Lieke

Och Lieke :hug: Wat ontzettend balen zeg! :-*

Nienke, wat een gedoe heā€¦ die wel/niet kwaaltjes. Ik heb ook enorme last van een opgezette buik en ik zit pas op dag 9 van mijn cyclusā€¦ dus dat gaat ook helemaal nergens over.

Beppie, lekker een dagje vrij morgen! Ik had gisteren en vandaag vrij. Morgen mag ik weer. Maar het schijnt morgen goed weer te worden, dus dan kun je helemaal genieten van je vrije dag!

Niet meer getest vanochtend met ochtendurine?

Visje, ik ken het gevoel. Op het forum heb je het alleen maar over zwanger worden, wanneer de NOD is etc. En daardoor lijkt het erg lang te duren voordat die NOD ook daadwerkelijk gearriveerd is. En het ongeduldige gevoel kennen we volgens mij allemaal hierā€¦ :mrgreen:

Marieke, jij nog getest vanochtend?

Hier geen bijzonderheden verder. Ik baal van het slechte weer. Het is ook wel een enorm contrast met gisteren!

Ja het is rotweer he! Ik heb helemaal geen zin om er uit te gaan en loop maar een beetje te hangen in huis. Kan ook gaan schoonmaken, maar dat inspireert me ook niet. Dus een beetje forummen maar.

Lieke :hug: wat naar! Ik zie geen reden waarom je niet weer een positieve test zou rijgen, maar op dit moment kan je natuurlijk alleen maar balen. Daar past het weer dan wel weer bij, maar van een beetje zon zou ook jij wat opvrolijken.

Johanna en Visje, ook ik neem me voor om er wat minder mee bezig te zijn, die hele cyclus en de zwangeschapswens. Maar toch heb ik ook wel weer behoefte om er over te kletsen, om het even van me af te schrijven zeg maar. Met bekenden ga je toch niet iedere dag over je kwaaltjes en verschijnselen praten. Ik zou er zelf ook niet op zitten te wachten dat een ander dat zou doen. hmmmm bijzonder dat we elkaar hier dan allemaal weer opzoeken, hier kunnen maand na maand dezelfde dingen weer besproken worden. Niemand zeurt dat je het beter los kunt laten.

Nienke, waar heb je de thermometer gekocht op internet? De mijne maakt ook niet veel geluid meer, dus ik ben bang dat hij er snel mee gaat stoppen. Weer lekker net in het begin van mijn cyclus.

Lieke :hug:

Hier zijn wij de medische molen ingestapt sinds vanmorgen. We worden helemaal doorgelicht. Aan een kant heel geruststellend dat er nu eindelijk iets wordt onderzocht en dat het niet slechts wordt uitgelegd als iets ā€˜psychischā€™. Aan de andere kant zijn die onderzoeken echt niet prettig te noemen, maar jaā€¦

Verder veel geklust tijdens de vruchtbare dagen. Hopelijk is er iets van het sperma blijven hangen :wink: .

Groetjes weer en ik houd met spanning de dames met de zwangerschapskwaaltjes bij.

Ireen

Haha, geluid? volgens mij klopt er iets niet als je thermometer wel geluid maakt. Oh je bedoelt het piepje. Nou ik heb zoā€™n goedkope digitale van een paar euro. en ik las op internet dat die zoā€™n 2000 metingen meegaan. Heb nu weer 1 van 4 euro besteld. op dezelfde site als waar je de goedkope matcare testen kunt kopen. misschien via google en dan L10. Je hebt ze ook met flexibel stuk enzo, maar dan ben je direct 3x zoveel kwijt.

Verveel me zo dat ik ook online sokken heb besteld :shock: . nou ja, ging me eigenlijk om bepaald soort panty die ik nergens meer kan krijgen.

Net in de regen naar het hertenkamp geweest en dochter ligt op bed. hopelijk is ze wat slaperig geworden door de buitenlucht. :zzz:

gr. Nienke

Irene, het lijkt me ook niet niks nee die ā€˜malle molenā€™. En het wordt er ook niet echt romantischer op. Maar hopelijk brengt het geluk voor jullie :thumbup:

Liekeā€¦ :hug: Jammer zeg, maar misschien blijven de rode duiveltjes morgen wel weg! :pray:

Irene, zijn niet leuk die onderzoekjes he. Ik vind het ook helemaal niks maar ik probeer het toch maar te zien als voor een goed doel! Maar toch fijn dat ze even alles na gaan kijkenā€¦ Veel succes daarmee en veel geluk natuurlijk!

Nienke als je je verveeltā€¦ kheb nog wel een bergje strijkgoed liggen? :wink:

Fijn dat er zo iets als dit forum bestaat,waar je allemaal in hetzelfde schuitje zit met maar 1 wensā€¦

ik heb ene vraagjeā€¦

voor mijn gevoel zit mn menstruatie er aan te komen.

ik wil daarom gaan tempen om exact alles bij te kunnen houdenā€¦

maar hoe kan ik dit het beste gaan doen?

domme vraag misschien maar ik heb zoiets nooit in gedachten gehad om zwanger te worden.

voor mijn zoon kreeg ik 4 x een miskraamā€¦ mijn zoontje is via de gewone weg "gemaakt " meteen na ene miskraamā€¦

wel te vroeg geboren dus dat ging minder goedā€¦

en daarom heb ik nu t idee dat we na 3 jaar wat hulp nodig hebbenā€¦

@mamatally wrote:

ik heb ene vraagjeā€¦

voor mijn gevoel zit mn menstruatie er aan te komen.

ik wil daarom gaan tempen om exact alles bij te kunnen houdenā€¦

maar hoe kan ik dit het beste gaan doen?

domme vraag misschien maar ik heb zoiets nooit in gedachten gehad om zwanger te worden.

voor mijn zoon kreeg ik 4 x een miskraamā€¦ mijn zoontje is via de gewone weg "gemaakt " meteen na ene miskraamā€¦

wel te vroeg geboren dus dat ging minder goedā€¦

en daarom heb ik nu t idee dat we na 3 jaar wat hulp nodig hebbenā€¦

Nienke2 weet het!! :slight_smile:

Moet je even in mijn topic kijken: jaaa ik ben ongesteld.

Nienke nog even een vraagje aan jouā€¦ Mijn temp daalt niet voordat ik ongesteld wordt maar de 2de dag pas. Is dat bij jou ook het geval?

ik ga ff kijken :slight_smile:

Haha, hier de tempexpertā€¦

Jet, het verschilt inderdaad per persoon. en bij mij zelfs soms per cyclus. de vorige keer ging mijn temp 1 dag voor de ongi naar beneden, maar het gebeurde ook wel dat ie de dag van de ongi pas naar beneden ging. En ik heb ook verhalen gelezen dat de temp pas op dag 2 van de ongi naar beneden ging. Geen idee waar dat mee te maken heeftā€¦maar het is mogelijk.

gr. Nienke

Thnx voor jouw infoā€¦ Is toch een hele eer, tempexpert of nie?

Jet,

Bij mij blijft de temp eerst ook nog even hoog, 2 tot 3 dagen. Hij zakt dan pas langzaam. Dus geen waarschuwing vooraf dat de duivels eraan komen.

Nienke, Altijd fijn zoā€™n tempexpert.

Nope heb vandaag niet getest! Goed he! :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:

Nope heb vandaag niet getest! Goed he! :mrgreen:

Heel knap van jou :mrgreen: