Wannabe mama's! Deel 3

vervolg van deel2





ons showtopic







Hier kunnen we gezellig verder kletsen, :mrgreen:

Meld me vast ff, heb ff samen met dochterlief geslapen, net wakker dus zo eerst ff lunchen.

@Marieke1978 wrote:

Yep het hele groene gedeelte geeft je vruchtbare periode aan, het word op een gegeven moment meer groen zeg maar dat is de vruchtbaarste dag, daarna word het weer lichter groen.




ok dan, dus elke maand moet ik deze banner vernieuwen tot ik natuurlijk zwanger ben

Klopt, hij telt netjes af dus geeft ook aan of je eventueel overtijd bent of niet.

nou hehe mijn ongie zet eindelijk door , :mrgreen:

Hmmm werd me net gevraagd of ik weer zwanger ben, ze dacht het aan me te zien :o

Ik wil jullie graag blijven volgen, dus hierbij: terugvindpost :smiley:

Zo alweer een nieuw deeltje… gaat snel he!



Nienke ik bedoelde mn eisprong, die heb ik gisteren gevoeld en hij deed me zeer! Hoop dat dat een goed teken is! :lol:



Verder heb ik weer lekker 2 daagjes vrij… kan ik t overdag goed volgen hier! :wink: Lekker relaxen!

heerlijk 2 daagjes vrij

Ik mag morgen nog even werken

Heb dan ook weer 4 ochtenden achter elkaar gewerkt en kan het best wel merken hoor dat ik steeds om 5.45 wakker ben

Maar aankomend weekend gaan we heerlijk een weekendje weg met vrienden

Zo iemand ken ik ook Marieke, die ziet aan mensen hun gezichten dat ze zwanger zijn. En ik heb een vriendin die heeft voorspellende dromen. Hopen dat ze gelijk heeft :smiley: :thumbup:



Nienke

Een vriendin van van mij die ziet het ook aan iemand als die zwanger is

Zo had ze laatst al bij een collega van ons gezegd van he ben je zwanger, terwijl die collega het zelf nog niet wist

Mijn schoonzus ziet het vaak ook al aan iemand voor die het zelf weet of heeft verteld

ik blijf jullie ook volgen, alleen weinig tijd om hier ook te posten :wink:

heb ff een andere banner met kleuren. yeah ik zit in de groene zone :dance:

Ik heb dat van die groene zone nu pas door! Ik geloof ik dat ik maar 1 of 2x een banner heb gehad, maar dan niet met zo’n groene zone :think: Handig hoor!



Marieke, wel pijnlijk hoor, wat was je reactie?



Nienke, klusze!

ja lijkt mij ook erg pijnlijk

ik ga toch mijn aanwijspoppetje veranderen deze is niet echt duidelijk

Nienke, super dat je in de groene zone zit, nu weet je wat jou te doen staat he :wink:



Ik gebruik vaak als ik ongi ben een vaginale douche, doe er alleen maar lauw water in en verder niks geen vloeistof

Zou dit kwaad kunnen denken jullie?

Had net trouwens wel veel taai slijm wat eruit kwam, geloof dat dit anders niet zo dik en veel is

Ik ben er ook weer bij :oops:

Fijn he? zo’n groene zone hihihi :mrgreen:

Tja ik heb haar verteld dat ik net een miskraam heb gehad, ze weet het ook van de vorige miskraam.



Ze is zelf de hele malle molen doorgeweest en niet gelukt om zwanger te worden. Toen daarna spontaan zwanger maar een miskraam bij 10 weken. Dit heeft haar haar relatie gekost.

Nu wel gelukkig met een nieuwe man maar ze zijn niet meer aan een kinderwens begonnen.



Hier vreselijk moe, wat kiespijn/tandvleespijn…grrrr heb ik altijd als ik zwanger ben :wink: Ga lekker op tijd naar bed, 3 daagjes werken, hopelijk vliegen ze voorbij, des te eerder is het volgende week :mrgreen:



Amanda geen idee of een vaginale douche kwaad kan, wel gehoord dat je het beste niks kan gebruiken voor daarbinnen ivm de zuurgraad.

Daarom gebruik ik ook geen vloeistof die je er voor kunt gebruiken

Lijkt me toch dat alleen water geen kwaad kan

Vind het namleijk wel lekker fris om de boel even goed te spoelen, vooral als ik kijk wat er anders allemaal blijft zitten