Wannabe mama's! Deel 3

Doorspoelen met water lijkt me geen probleem. :think:



Beppie, wat een zielig poppetje heb je in je avater. …?



Marieke werkse de komende 3 dagen. ik heb er na vandaag nog 3,5 dag tegoed deze week. t’is wel druk dus dan gaat de tijd snel voorbij. En morgen lekker half dagje. hopelijk is het mooi weer, nog ff met dochter eruit dan.



Net een heleboel rottige-dus-blijf-lig klusjes gedaan. geeft toch weer goed gevoel.



Manlief ( :silenced: ) is nog niet thuis. wil eigenlijk nog wel ff klussen vanavond. zie banner :lol: hebben gisterochtend ook nog geklust. maar kan er zo van balen als net morgen mijn ei blijkt te zijn. lijkt me sterk, maar goed. geen risico :naughty:



gr. Nienke

Amanda ik heb geen idee.



Meisjes ik ga naar bed, morgen overdag dus niet present, hard werken. Morgenavond kom ik wel weer spieken dus niet teveel kletsen he!



Sweet dreams allemaal offuh klusze! :mrgreen: :-*

dankje :wink: (hoezo voel me aangesproken :lol: )

Ik ga zo ook lekker naar bed

Voor de groene zone dames, heel veel succes met klussen he!!!

Haha, ach niet zo zielig hoor… meer beetje protestpoppetje :lol:

wachten duurt zo lang. Ik hou mezelf een beetje voor de gek met dat tellen van mn cyclusdagen en denken dat ik een eisprong heb. Ik weet eigenlijk gewoon helemaal niks met dat ontpillen wat al ruim een jaar duurt.

Ik heb het er ineens helemaal mee gehad. Maar komt wel weer goed… ik zeg tegen iedereen; het is bijna lente!!! dus laat ik daar nou zelf ook eens blij om gaan zitten zijn :wink:



Hup aan de klus! en werkse voor de werkenden. ik moet er nog4 deze week (alhoewel ik vrijdag wat vroeger weg mag ivm huisarts bezoekje, dus dat scheelt)

vanaf 1 maart mag ik 4 dagen p/ gaan werken, joepie!



Truse dames!

Het gaat wel erg snel hier hoor ik heb vanmiddag gekeken en toen was dit topic net geopend en nu zitten we alweer op pagina 2. Wel leuk hoor dat er zoveel gereageerd wordt :smiley:

voor iedereen die er aan toe is veel plezier vanavond of morgenochtend :wink:

Weltrusten allemaal

heel vel klusdames hier in deze topic. het is dus tijd om te duimen!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

wens jullie veel succes!



hier nog niet ongi. maar ik werd vandaag om half zes wakker met zo’n krampgevoel in mijn buik. ik dacht echt nu zullen we het krijgen. net als ik zes uur in de trein moet zitten. maar het is al weer weg. voel niets meer.

alleen mijn (.)(.)

intussen heb ik ineens vreselijk lastvan eczeem in mijn gezicht. rond mijn mond is de huid helemaal stuk en mijn linker wang ook en mijn oog is helemaal dik. 't is een mooie bedoening.

Hey hallo meiden,



Ook voor de nieuwe mee klets meiden welkom! :slight_smile:





Ik ben er ook weer eens. Ik heb me er aardig aangehouden dat niet mee kletsen en mee kijken. Moet zeggen dat ik er de afgelopen maand niet mee bezig ben geweest en heb er een veel fijner gevoel bij…



Nienke, veel klus plezier deze keer en hopelijk is het raak!



Nou ik ga even wat doen in huis.

effe een vraagje, ik snap het niet, gister dacht ik toch echt ongie te worden. Nou kwam er al de hele dag niks in maandverband(heb een hekel aan tampons) en vannacht ook niet, tis erg slijmerig.

Terwijl het normaal toch echt wel losbasrt :wink:

Hmmm… dat is wel gek Karin. Toch maar even afwachten wat er de komende dagen gebeurt.



WW, leuk je ook weer even te zien hier.



Nienke, veel plezier :wink:



Hier niet veel bijzonders te melden. De groene fase hebben we al een paar dagen gehad hier, dus nu maar weer wachten. wachten. wachten.

Goeiemorgen!



Ik wacht “geduldig” met je mee hoor!



Vandaag lekker vrij, even lekker in huis rommelen. Heerlijk uitgeslapen vanmorgen! Als ik geen wekker zet… Schandalig hihi…



Diana, vervelend he al die rare tekens van je lichaam… Misschien zit het er toch aan te komen vandaag, of niet… :pray:

Hallo allemaal,



toch maar eens besloten om me hier ook aan te melden. Ik lees regelmatig hier, maar het is er niet van gekomen om te schrijven. Ik weet ook niet hoe trouw ik berichtjes achter zal laten hier.



Mijn verhaal: vanaf half maart 2007 bezig om zwanger te raken van kindje nr. 2.

In augustus had ik een licht-positieve test, maar dat is misgegaan.

Afgelopen maand (20 jan.) had ik weer een positieve test (heel duidelijk, digitale clearblue) maar toen weer gaan bloeden. Na die laatste miskraam ben ik gisteren (heel netjes na 29 dagen) weer ongesteld geworden.



Sinds mijn zwangerschap heb ik hele korte cyclussen gehad van 20 dagen of minder. Sinds een paar maanden ben ik teunisbloemolie gaan slikken (heb ik vorige keer ook gedaan en was toen na een maand zwanger!) Hierdoor is mijn cyclus nu wat regelmatiger geworden en was ik afgelopen maand ook weer zwanger geraakt.

Het positieve is, dat we in ieder geval weten dat ik met deze onregelmatige en korte cyclussen toch zwanger kan raken. We gaan dus maar weer met goede moed verder!



Ik hoop dus dat ik met jullie mee mag doen hier!

Welkom Johanna

ook van hieruit welkom Johanna

Welkom Johanna!



Even een vraagje… waar dient teunisbloemolie voor? Ik ken het niet…

Welkom Johanna!

Wat goed de teunisbloemolie zo goed helpt!

En wat jammer van de mk :hug:



Heel veel succes! Ik hoop dat je gezellig mee blijft schrijven :slight_smile:



@karin

Toch wel een beetje spannend dus!! Ik hoop dat het lekker weer weggaat en helemaal niet meer doorzet! :pray:



@diana

Balen vandat eczeem! heb je dat wel vaker?

@jet1981 wrote:

Welkom Johanna!



Even een vraagje… waar dient teunisbloemolie voor? Ik ken het niet…




voor een regelmaat in je cyclus te krijgen

@Karin1981 wrote:

@jet1981 wrote:
Welkom Johanna!



Even een vraagje… waar dient teunisbloemolie voor? Ik ken het niet…




voor een regelmaat in je cyclus te krijgen




Jep, klopt helemaal.

Vorige keer heb ik het gebruikt om mijn cyclus korter te krijgen. Toen had ik rondes van zo’n 45 dagen.

En deze keer gebruik ik het om mijn cyclus langer te krijgen.

Ik gebruik trouwens wel de teunisbloemolie van de Tuinen (1000mg). Voorheen gebruikte ik wel Ovulavit of teunisbloemolie van Kruidvat ofzo, maar die werkte niet.



Bedankt allemaal voor het welkom!

welkom Johanna!

Oke dat is duidelijk thnx…