Goeimorgen deze morgen,
Hier geen nieuws vandaag :mrgreen:
Visje fijn dat het zo gezellig was, en wat leuk dat iedereen er nu vanaf weet. Al kan je nu wel steeds vragen verwachten van en? ist al raak? kan wel eens vervelend zijn.
Hihi Beppie een moodswing kan ook een zwangerschapskwaal zijn he :mrgreen: en balen zeg van die badkamer, moet er ook niet aan denken maar het word straks vast allemaal heel mooi, hou je daar maar aan vast.
Fijne dag meiden.
en ja hoor. ben echt ongesteld! eindelijk!
tijd voor een nieuwe banner!
ik ga uit van vijf weken. want het is 10 weken geleden dat ik mijn laatste ongi had en dan een keer gemist maakt 5 weken.
Fijn Diana, hopelijk mag er nu wat regelmaat in komen :-*
ja dat hoop ik ook maar eerst ga ik even pauze maken. duurt toch weer een tijdje voor ik vruchtbaar ben en tot dan ben ik hier een poosje weg. wens jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden ondertussen!
Dankje en veel plezier en rust in je pauze, we zien je wel weer verschijnen.
Diana succes met alles. hopelijk kun je je gedachten er makkelijk vanaf zetten. En ik duim met je mee dat je cyclus wat regelmatiger wordt.
Mariekeā¦als moodswings een zw.kwaal is dan was ik gisteren zeker zwangerā¦hihi. Sjee had echt een dip zeg. begon eigenlijk al vrijdagavond. Iedereen is maar zwanger voor mijn gevoelā¦
Zo. ga ff mijn temp invullen op ff.com
Gr. Nienke
Hier istie dan
He Nienke,
Toch een hoge temp vandaag?
Ik heb vanmorgen om 5 uur gemeten (meestal meet ik rond 6 uur). Mān dochtertje was nl. wakker, dus moest ik wel zo vroeg meten. Meestal valt de temp als ik veel vroeger mee lager uit. Behalve vandaagā¦ 37.1.
Maar moet zeggen dat ik me niet 100 % voel. Moe, duizelig, dus kan net zo goed wat anders zijn.
Spannend Lieke, ik hoop dat ie hoger blijft en dan wel door een zwangerschap
Nienke was die dag ook de dag dat jezelf dacht je ei te hebben gehad?
Hier bij vlagen steeds licht misselijk weer en steeds wat rare buikpijn.
Visje, fijn dat het gezellig was :lol: En gefeliciteerd met je moeder! Leuk dat jullie het iedereen verteld hebben, ik hoop dat ze niet tĆĀ© vaak gaan vragen van āen en?ā maar het is ook absoluut een hele steun. En jippie!!! kinderwagens kijken :inlove:
Diana, super dat je nu dan eindelijk ongi bent, een beetje duidelijkheid is heel fijn natuurlijk! veel sterkte met wachten nu, en tot gauw.
Nienke, ik voel even meeā¦ :hug: Ik ben vandaag in een pas-op-ik-bijt-bui.
Je temp ziet er wel goed uit he? die FF ziet er uberhaupt wel gelikt uitā¦
Lieke, ik hoop dat het helemaal NIKS anders is!
Marieke, hmmmā¦ dat dacht ik dus ook alā¦ zwangerschapskwaaltjes :lol: Maar ik denk veels te veel haha.
Ik heb eens zitten rekenen en ik kan, als ik uitga van een cyclus van 28 dagen, 2 NODās hebbenā¦ de eerste is dan 20 feb, de ander 3 maart. Ik werd ongi op 24 jan, (7 dagen) toen 5 dagen niks en toen 2 dagen bruinverlies, en nu al 18 dagen niks.
Ik snap nog steeds niet zo goed of je bruinverlies nou mee moet/mag telen als ongiā¦
Anders zou dat een innestelingsbloeding geweest kunnen zijnā¦ maar das allemaal nogal vergezocht
Hoe rekenen jullie je cyclus? want ik las ergens dat je, als je ongi wordt, maar het is bruin bloed, de dagen met bruin bloed nog bij je vorige cylcys moet tellen en pas als het rood bloed is, is het een nieuwe cyclus? :eh:
Tja moeilijk te zeggen natuurlijk maar ik denk dat je die 2 dagen bruinverlies niet als ongi moet rekenen al kan ik me wel voorstellen dat je een veiligheidsmarge voor jezelf incalculeert.
Maar als je van 20 feb uitgaat dan loop je dus al overtijd. Nou ben ik ff vergeten of 28 dagen een normale cyclus is voor jou. Zou je niet eens testen dan? :think: :mrgreen:
Nien hoe zit het met je dip? Is ie vandaag ver te zoeken?
Hier een dagje niks doen, we hadden eigenlijk verjaardag maar komen om in de verjaardagen dus afgezegd. Manlief was erg moe. Maar nu verveel ik me dus terwijl ik ook nergens zin in heb :eh:
Misschien straks nog ff stukje wandelen alleen heb ik daar geloof ik de fut niet voor. * zucht* vanavond iig boerzoektvrouw :mrgreen: dat doet een mens goed haha.
Nouā¦ ik heb eigenlijk helemaal nog geen cyclusā¦ :think:
Feb 07 gestopt met prikpil, november 2 dagen bruinverlies, jan 08 9 dagen (ein-de-lijk!!) ontrekkingsbloeding, toen een week niks en toen dus die laatste ongi van 7 dagen.
Zou wel maf zijn als het nu al raak isā¦ maar die prikpilā¦ NOOIT DOEN!
Ik zou er wel een testje tegenaan willen gooienā¦ maar durf niet :lol:
Ik heb ook totaal geen last van mn borsten ofzo, en dat hoor je toch wel hĆĀ©ĆĀ©l vaak als eerste verschijnselā¦ ik ga toch maar wachten tot 3 maart denk ikā¦ (sprak zij vol overtuiging :liar: )
Haha, nergens zin in hebben en je vervelenā¦ goeie combi
Oh en vanavond ook baby te huur
Ook leuk, baby te huur.
Marieke, ik denk zelf 1 dag later. hij rekent namelijk de gem. temperatuur uit en dag 17 was die 1 tiende hoger. Die laatste drie dagen waren 3 a 4 tienden hoger. Dus ik denk zelf dat die dag 17 nog geen hoge temp was. ff ziet dat wel zo. Maar goed ik kan er zelf een dagje bij optellen. Nu zit ik alweer te rekenen. dinsdag over een week is dan mijn NOD en de zaterdag ervoor een feestje. denk dat ik dan een testje doe, ivm wel/niet alcohol drinken.
Wie zei het ook alweer over bruin bloedverlies? Bruin bloed is altijd oud bloed, dus niet van een nieuwe cyclus. Oh ja Beppie lees ik nu. Ik zou gewoon een testje doen. Je ging er toch al vanuit dat je NOD er nog niet is? Dan kan een negatieve test toch niet tegenvallen? 1 minuutje en je weet het. (en ik ben te nieuwsgierigā¦ :lol: )
Nienke
En over het dipjeā¦tja zit er nog wel beetje in. ik denk omdat ik alweer op de 9 maanden grens zit. Voor onze dochter zijn we 9 maanden bezig geweest. en nu zijn we alweer zover, maar dan met 2 zwangerschappen tussendoor :wall:
Ik ben zo misselijk dat ik het idee heb ieder moment over mijn nek te kunnen gaan :sick: :sick:
Marieke :hug:
Ben dus niet de enige met een dip dag vandaagā¦ Wilde mn bed niet eens uit! Straks maar lekker voor de tvā¦ en mn nieuwe broek zit ineens wel errug strakkiesā¦ :o
Baby te huur en Boer zoekt vrouw, altijd leuk alleen vind mijn vriendje die niet zo leukā¦ :? Maar gelukkig hebben wij programma gemist dus ik kan alles lekker op mijn vrije dag terug kijken. :inlove:
Marieke, niet leuk maar in combinatie met die augurken wel hoopvol? :mrgreen:
Zo he, ben je een weekendje weg, kun je direct weer heel wat bijlezen hahaha