Wannabe mama's! Deel 3

niet echt veel inspiratie hier…ppfff saaie vrijdagmiddag zeg. en dan ‘moet’ ik ook nog sporten vanavond. :zzz:

Groetjes aan je schoonmoeder Marieke

Had je berichtje gemist dus de groetjes niet gedaan.

Ai nog sporten, ik ben blij als we straks de boodschappen binnen hebben en Roos op bed ligt en mama kan relaxen. Misschien wel weer op tijd naar bed. Ben nog steeds bij vlagen elke keer misselijk en ook steekjes in mijn buik, dat heb ik nooit eerder gehad. Houden het maar op de darmen.

Goeieavond!

Hier nog niet veel nieuws… Nog steeds niet in mn hum, zere (.)(.) en een beetje moe… en 2 kilootjes aangekomen! Maar die wijd ik aan mijn grote eetlust en het feit dat ik al 2 maanden gestopt ben met roken… Knap van mij he! :inlove: Goeie stok achter de deur zou ik maar zeggen…

Marieke ook nog 5 daagjes… Word een drukke boel woensdag! :pray:

Nienke,hoop dat de volle maan ook een beetje meegeholpen heeft!

Fijn weekend meiden!

Liefs Jet

Joehoeeeeeeeeeeeee waar zijn jullie nou? :mrgreen:

Deze dame gaat zo maar weer haar bedje opzoeken en kijken wat de dag van morgen ons brengt, morgen gaan we weer naar Twente, mijn zwager is jarig.

Sweet dreams allemaal!

Ow en Jet goed dat je al 2 maanden gestopt bent, volhouden zou ik zeggen.

Ik ben er op 1 april ( is geen geintje ) alweer 5 jaar vanaf, en nog snak ik af en toe naar een peukie :eh:

Sorry sorry sorry sorry dat ik even niets heb laten horen, was een weekje er tussenuit met mijn mannetje. Ondertussen zijn de duiveltjes weer gekomen. Dus wederom nieuwe ronde nieuwe kansen. Het viel me wel een beetje tegen deze maand aangezien iedereen zo’n beetje wel zwanger raakt. Maar ja het zit in de familie dat het even mag duren dus we hebben nog geduld. Aan de andere kant ook wel prima want met mijn nieuwe baan op komst is het ook wel prima zo. We blijven uiteraard wel gewoon oefenen, maar niet meer op de klok als dat lukt tenminste :wink: .

Jullie hebben veel geschreven en ik ben nog niet bij, maar wou in ieder geval even wat van me laten horen.

Marieke en Jet ik ga duimen dat het raak is voor jullie :pray:

Liefs Laura

Ps moet mn banner nog even aanpassen…

banner is al aangepast had geen idee dat het al zo laat was ik ga lekker mijn mandje in…Mannetje ligt er al in is grieperig heeft ie helaas van mij gekregen vorige week :frowning:

Trusten mocht er iemand toch nog verschijnen :slight_smile:

Goedemorgen allemaal,

Balen Laura dat de duiveltjes weer gekomen zijn maar idd nieuwe ronde nieuwe kansen. Sterkte met je grieperige mannetje.

Hier was de planning dat ik nog wat in het huishouden zou doen voordat we naar Twente gaan maar daar komt dus niet meer van, geen puf en geen zin.

Nien hoe is je temp vanmorgen?

Fijne dag allemaal!

Goedemorgen!

Tja temp niet duidelijk hoog. na morgen ff kijken wat fertility friend zegt. die zegt pas dat je een ovu hebt gehad na 3 hoge temp invoeringen. Voor de zekerheid vanmorgen nog geklust. We zitten ook nog maar net aan het ontbijt. boven ff schoonmaken straks en dan dochter in bad en op bed. als die slaapt kan ik ff boodschappen doen. zo das de planning tenminste.

Marieke veel plezier in Twente. Gaat het altijd goed met Roos zo’n eind in de auto?

groetjes Nienke

heb je het nieuws al gelezen bij de december 2005 mama’s Marieke?

We zijn in Twente nu en ja dat gaat altijd goed, we hebben een dvd met dora opstaan en Roos is de hele weg zoet.

En je bedoeld het nieuws van Deerntje neem ik aan? Ja dat had ik al vernomen :smiley:

Veel plezier in Twente Marieke. Waarschijnlijk ben je al terug als je dit leest.

'k neem aan dat het goed nieuws is bij de decembermama’s?

Laura :hug: . Toch weer een teleurstelling hè. Op naar de volgende ronde.

Waar is Irene trouwens gebleven, of heb ik iets gemist?

Alle andere meiden… :pray:

Hier niets bijzonders te melden. Dat wil zeggen, de gebruikelijke hoge temp vanmorgen. Ik ga niet eerder testen dan dinsdag (als m’n temp hoog is), want dan is m’n hubbie jarig. Eén dag voor NOD zou moeten kunnen. Ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve clearblue had, een vette plus. Ik hoop dat m’n droom werkelijkheid wordt. :pray:

Gatsie hele verhaal weg…

ik had verteld dat ik die portable dvd spelers altijd zo verwend vond lijken. wij konden ons vroeger toch ook vermaken onderweg op vakantie? maar denk nu dat het toch wel makkelijk is voor langere ritjes.

Ja, van Deerntje. wauw das echt snel op elkaar allemaal. maar knap dat ze het allemaal rondbreidt.

Jaaa, Illaan is terug. balen dat je ongi bent geworden. maar het klinkt alsof het niet erg tegenvalt.

Zo dochter ligt in bed. ze is wel moe, maar stond nog te springen in bed. hopelijk kan ik zo ff boodschappen doen. man is namelijk met de auto bezig, iets met de koppeling… :think:

Fertility friend zei vanmorgen dat ik 3 dagen geleden een eisprong heb gehad, maar denk het zelf toch niet. misschien dat ie het morgen of overmorgen nog aanpast als ik de nieuwe tempen er in zet. soms doet ie dat nog weleens. hij rekent dat het gemiddelde uit en zodra je er 3 dagen bovenzit zegt ie dat je een eisprong hebt.

gr. Nienke

Lieke, ik duim met je mee dat het een voorspellende droom was :pray:

Ik leef nog hoor! En ik lees ook nog mee…maar het is een erg drukke week geweest en ik zag bijna mijn eisprong over het hoofd. Maar goed…we hebben op tijd geklust gelukkig, maar het is bij ons altijd de vraag of er genoeg sperma naar binnen is gegleden he!

Vanavond met vriendin Linda en vriend lekker uit eten in Eindhoven en daarna gezellie poulen.

En vannacht weer van bil, haha.

Ondertussen probeer ik de maandelijkse blaasontsteking ook nog te slim af te zijn, maar met een slaaptekort gaat dat toch iets lastiger als ik dacht.

Meiden een fijn weekend en ik zie de berichtjes wel weer tegemoet.

Groetjes,

Ireen

hoi, hoi, het begint weer spannend te worden hier!

ik zelf denk dat ik ongi ben geworden. de echte krampen moeten nog komen maar ik heb genoeg bloed om van beginnende ongi uit te gaan.

zou niet slecht zijn. dan kan ik eindelijk weer verder!

liefs diana

Hoiiiii!!

Daar ben ik weer! Moest vanmorgen nog werken maar nu genieten van een welverdiend weekend, al zeg ik t zelf.

Nog geen nieuws hier aan de horizon… Ook een hoge temp vanmorgen, en nog maar 4 daagjes te gaan. Voel me overigens wel wat beter vandaag, beetje krampies in de buik en last van mn rug maar mn (.)(.) doen niet meer zo zeer… Tsja wat zullen we dr van maken he!

Marieke, ik doe mn best! Heb af en toe nog wat zwakke momenten maar over t algemeen goed vol te houden!

Goed (klus) weekend meiden!

Liefs Jet

Klinkt toch wel spannend allemaal hoor… misselijk, steekjes in de buik, hoge temperaturen en zere (.)(.)!

Dames ik hoop zo :pray: dat we binnenkort iemand kunnen feliciteren!

Ik voelde me een beetje een hoopje ellende vandaag… huilerig, chaggo, mn draai kwijt, tja, we zijn de badkamer aan het verbouwen en ik kan sinds vandaag niet meer douchen en vandaag een dagje niet naar de wc thuis… Voelde me echt een beetje alsof ik mn huis kwijt was…

Maar vanavond lekker roti gehaald :dance: En dat maakte best een hoop goed hihi.

Ook even mn mams gebeld en uitgehuild, hihi.

Mn vader logeert hier om te helpen met de badkamer, dus we stoppen er lekker een dvdtje in vanavond.

Fijne avond allemaal!

Zo zijn weer thuis, lekker op de bank, sinds vanmiddag weer heel moe, af en toe een beetje misselijk maar heeft geen waarde. Wel steeds aan 1 kant steekjes in mijn buik en last van mijn rug.

Fijne avond meiden.

Hallo weer allemaal.

Het is weer druk geweest met reacties hier

Lieke Hopen dat je droom uitkomt zo toch mooi zijn

Laura Jammer dat de duiveltjes weer zijn gekomen, better luck next time

Ireen Succes met klussen

diana Ik hoop met je mee dat je ongi gaat worden zodat je weer verder kan.

Beppie Ik hoop voor je dat ze snel klaar zijn met de badkamer want is toch niet fijn dat het voelt alsof je je eigen huis kwijt bent

We hebben al weer een drukke 2 dagen achter de rug. Gisteren met een hele groep vrienden uit eten geweest. Erg gezellig dit doen we elk jaar rond valentijn. En vandaag is mijn moeder jarig dus daar zijn we langs geweest.

Ondertussen hebben we iedereen verteld dat we nu voor het echie gaan. Iedereen vond het erg leuk. Vandaag ook nog maar even naar kinderwagens wezen kijken. Kan niet vroeg genoeg zijn :lol: :lol: :lol: . We zijn er wel achter welke we willen :dance: :dance: